Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[GALANT 1,8 '91]Gasnie po odpaleniu, dlawi przy gazie?
Autor Wiadomość
Annihilator
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2006, 20:51   [GALANT 1,8 '91]Gasnie po odpaleniu, dlawi przy gazie?

Witam, mój pierwszy post i szkoda że jest on problemem...
Otóż, nie znam się za bardzo na mechanice i chciał bym jakąś poradę...
Więc tak, problem pojawił się niedawno, pare dni temu, (mam instalację gazową jakąś taką co przełącza mi automatycznie z benzynki na gaz, ale...) gdy zapalam samochód to momentalnie gaśnie, za drugim razem coś tam kręci ale bardzo słabo (trzęsie się wszystko - obroty małe z 300-400rpm) gdy wdepne gazu by przejść na "gaz" to się dławi jak by mu czegoś brakowało, wygląda to tak, że wdepnięcie pedału gazu zmniejsza obroty^^, gdy już przerzuci na gaz to działa dobrze (tzn. ma trochę niskie obroty - koło 800-900 ale znośne - ponoć normalne). Pytanie teraz co wymienić, wyczyścić czy też sam nie wiem co, mi się wydaje że to filtr paliwa czy coś w ten deseń skoro gaz tyra (a jeśli to on to gdzie go szukać), z przeczytanych tutaj postów pomyślałem że to może coś z wtryskiwaczem czy coś ale szczerze powiem że nei mam pojęcia co i jak...
Btw. małe pytanko, jest takie cudeńko co ma napis: oxygen coś tam simulation i to coś ma 3 diody które sobie myrgają (ziel, żół i czer) nie wiem co to (lambda?) i czy myrgało wcześniej... może coś z tym nie tak?

Proszę pomóc prostymi słowami :oops:
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-09-2006, 09:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-09-2006, 21:03   

Mieszkam w Gdańsku, mam komputer serwisowy do Twojego auta (zresztą mam identyczne) - zapraszam na test. Wszystko wyjdzie. Kontakt proponuję przez PW, coby forum nie zaśmiecać. Na gazie się nie znam, ale stwierdzimy, co go boli.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2006, 21:20   

co do gazu to ja moge sie dolaczyc do burzy mozgow :)
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2006, 18:53   

mialem identyczne objawy i okazalo sie ze spadla gumowa gardziel łączaca filtr powietrza z przepustnica...
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 12-09-2006, 20:42   

To moze podepnę sie pod ten temat bo mam podobny problem ze na gazie auto chodzi OK a na benzynie szczegolnie na zimnym silniku kiepsko odpala, trzeba pulsacyjnie dodawac gazu zeby wchodził na obroty.
gaz mam I generacji, z klapką jakby to miało znaczenie, a obroty na biegu jałowym sa ustawine na aż 1800obr/min. Czyściłem przepustnice(ale tylko wewnątrz nie rozbierałem jej- nie wiem czy cos jeszcze trzeba w niej czyścic?) wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem bak paliwa, przepływomierz wyglada dobrze bez zadnch uszkodzeń.
Jak jest ciepły to na benzynie odpala juz dosyć dobrze obroty nieco falują ale nie spadają ponizej ok 800obr. i ma dołek przy dodawaniu gazu ale to ponoc przez to ze ma gaz i wzęzenie w rurze powietrza.
I teraz jak dojść do ładu z tą benzyną?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-09-2006, 21:37   

No właśnie Grzesiek - obejrzyj dokładnie przepływomierz.
 
 
Annihilator
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 17:40   

Przepływomierz wygląda jak najbardziej lux... Wracam po dość długim czasie do tematu, bo o co chodzi, jakoś dało się żyć z tymi dolegliwościami ale teraz doszło jeszcze coś, strasznie kopci z rury, kolor biały, zapaszek benzynowy, jak by nie spalał tego co ma spalić, mało tego trochę osłabł, już nie potrafi tego co kiedyś :| Na gazie również kopci i nie mam pojęcia o co mu chodzi, kupiłem sonde lambdę, jutro wymienie bo dzisiaj już ciemno i zobacze czy pomoże, ale nie wydaje mi się by to było to...

ps. dziękówka za pomoc *Krzyzak, w jakiś tam sposób pomogło, bo chociaż nie gasł przy hamowaniu :)
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 19:32   

zimniej jest, to i więcej paliwa na ssaniu idzie - stąd ten biały dym
gdyby palił wodę (zakładam najgorsze, czyli uszczelka głowicy lub sama głowica), to chyba zapach spalin byłby zgoła inny, ale sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego
 
 
Annihilator
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2006, 09:27   

Jaki to byłby zapach? Bo na 90% jednak uszczelka :cry: Chyba że woda się może brać z innego miejsca - niestety olej zmienił barwę na lekko szarą a tak działa tylko woda :|
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-10-2006, 13:41   

zależy - taki kwaśny
 
 
Annihilator
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 22:24   

Więc, już nei kopci :D
Przyczyna: walnieta uszczelka pod głowicą, na uszczelce widać było lekkie jakby "wygięcie" czy też "wgniecenie". Uszczelka wymieniona, wymieniłem ją z moim ojcem (Krzyzak poznał owego pana :P ) Robota na szybkiego, mam nadzieje że dość dokładnie, okaże się jak będzie działać po pewnym czasie, póki co działa miodnie, fajna sprawa bo się wymieniło przy okazji pare rzeczy typu: uszczelka pod głowice, pod pokrywę, paski, filtr oleju, świeczki, czekam jeszcze na uszczelke pod kolektor, zamówiona, będzie jutro :)

Ogólnie to powiem tak, nie zamienie Miśka na nic innego choćby działo się najgorsze...

Pozdrawiam
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 22:07   

a na gazie pracuje dobrze?
ile km juz zrobiles na lpg ?
 
 
Rangarok
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2006, 21:44   

Wook@sH napisał/a:
To moze podepnę sie pod ten temat bo mam podobny problem ze na gazie auto chodzi OK a na benzynie szczegolnie na zimnym silniku kiepsko odpala, trzeba pulsacyjnie dodawac gazu zeby wchodził na obroty.
gaz mam I generacji, z klapką jakby to miało znaczenie, a obroty na biegu jałowym sa ustawine na aż 1800obr/min. Czyściłem przepustnice(ale tylko wewnątrz nie rozbierałem jej- nie wiem czy cos jeszcze trzeba w niej czyścic?) wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem bak paliwa, przepływomierz wyglada dobrze bez zadnch uszkodzeń.
Jak jest ciepły to na benzynie odpala juz dosyć dobrze obroty nieco falują ale nie spadają ponizej ok 800obr. i ma dołek przy dodawaniu gazu ale to ponoc przez to ze ma gaz i wzęzenie w rurze powietrza.
I teraz jak dojść do ładu z tą benzyną?


Mialem cos podobnego w Oplu, po odpaleniu na benzynie gubil obroty i jesli sie nie podkrecalo mu obrotow pedalem gazu to gasl. Jak sie rozgrzal to rowniez chodzil w miare ok. Na gazie bylo wszystko ok.

Przyczyna byla pompa paliwa, po wymianie objawy zniknely
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2006, 21:47   

no i ja chyba gazu zakladal nie bede, moj silniczek cyka jak nowka i nie chce tego zepsuc
dzisiaj rano byla ujemna temperatura, samochod stal pod blokiem, na przekreconym zaplonie wcisnalem 2 razy gaz po czym odpalilem i elegancko zapalil, obroty okolo 1600 , zetro szrpniec podczas pierwszych przejechanym metrow, pozniej obroty spadly i jest OK!!

PIERWSZE DNI Galanta u mnie elegancko
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.