Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56
Autor Wiadomość
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-03-2011, 16:36   [2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56

Czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakas roznica w EGR valve pomiedzy 4M40 a 4D56 w P2? Z gory dzieki
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2011, 16:54   

na schematach z ruskiej strony obydwa zawory mają taki sam nr 12400
czyli prawdopodobnie są takie same
ale na żywo nie porównywałem :wink:

[ Dodano: 11-03-2011, 17:44 ]
na zdjeciach też podobne
http://allegro.pl/mitsubi...1463870907.html
http://allegro.pl/pajero-...1468053588.html
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-03-2011, 22:33   

Mi sie tez tak zdawalo, po jakiego licha mieliby robic rozne modele skoro mozna je smialo wykozystac w innych silnikach. Jutro lepiej sie im przyjpatrze bo mam dostep do obu. Dzieki za pomoc jak sprawdze to dam znac. Mam okazje kupic tanio od 2,5 a ceny sa rozne co bardzo mnie dziwi jesli to te same czesci :?:

[ Dodano: 12-03-2011, 12:51 ]
Wlasnie sprawdzilem, te same oznaczenia na obudowie i te same rozmiary, czyli pasuja do siebie. Dzieki Lukas 78
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 12-03-2011, 17:28   

na zdrowie :wink:
a co z tym twoim zaworem skończył się całkiem
można wyczyścić i uratować
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 12-03-2011, 18:47   

Czyscilem go gdy zmienialem glowice, byl tak zasyfiony ze nie bylo przejscia. Teraz zauwazylem ze puszcza mi cisnienie na zewnatrz (silnik jest pod nim usyfiony). Wlasnie kupilem na e-bayu uzywke, pisza ze testowany i wyczyszczony (kosztowal mnie majatek bo £7,50) :mrgreen: . Normalnie uzywki sa tu od £20 w zwyz.
Ciekaw jestem ile kosztuje nowka w Mitsu, bo na necie nigdzie nie moge znalec nowego, chyba ze zle szukam
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 12-03-2011, 19:28   

numer ze schematów nie działa na ruskiej stronie
przeważnie pokazuje cenę w USD ale ten nr nie chodzi
podejrzewam ,że trochę kosztuje :lol:
jak chlapie olejem to faktycznie musiałeś zmienić bo go nie uratujesz
a kasa jaką zapłaciłeś nie majątek
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 12-03-2011, 23:32   

Teoretycznie nie moze chlapac olejem bo tam nie ma oleju. Jest sterowany podcisnieniem. Jesli jest olej to moze byc to olej z turbiny lub odmy. Uszczelka przy EGR nie trzyma i wypycha tamtedy powietrze z oparami oleju. Kiedys uzywalem pasty, pozniej go zaslepilem.

Jak zassiesz powietrze to powinien sie otworzyc.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 12-03-2011, 23:45   

zawsze będzie trochę oleju w odmie
jedni zaslepiają inni wymieniają egr na nowy :wink:
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 13-03-2011, 01:03   

Wg mnie to nie jest olej tylko sadza z syfu ktory przedostaje sie na zewnatrz zamiast zostac w ukladzie. A przez uszczelki nie dmucha tylko z samego egr
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 13-03-2011, 10:21   

z egr potrafi kapać na połączeniu trzonka zaworu z korpusem
taka tłustawa maź olej z sadzą i nie świadczy to w żaden sposób o zużyciu silnika czy pobieraniu oleju tak to jest zbudowane
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 13-03-2011, 12:29   

no i wlasnie z tego miejsca kapie, prosto na oslone kolektora ktora sobie ladnie na czerwono pomalowalem
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 13-03-2011, 14:02   

załozysz nowy egr będzie ok :wink:
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 21-03-2011, 18:22   

Wymienilem EGR i teraz wyglada ok. Ten oryginalny juz nie trzymal na grzybku i przepuszczal na uszczelnieniu przy prowadzeniu tloczka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.