Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GTIKK Cleosssa
Autor Wiadomość
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 03-03-2011, 07:39   

Silnik jak kupilem to slyszalem zi czulem ze jest cos nie tak, dziwnie chodzil i spalanie ale jak wymienilaem kable WN to tak jak bym inny silnik wlozyl :mrgreen:
A teraz autka nie mam zamiaru katowac bo szkoda zeby trafilo na zlom i bylo by o kolejnego gti mniej,a jest ich coraz mniej. szkoda mi go i w rodzinie zostanie jak naj dluzej i watpie czy go sprzedam.
Autko jest niepowtarzalne i radosc z jazdy jest niesamowita.
Spalanie jak kogos interesuje to jak jechalem w Styczniu do Katowic wynioslo jakies 7l na 100 predkosc 90-do 110 na autostradzie a mieszanie i w miescie jak silnik sie nie rozgrzeje to 10-11l

Auto wymaga inwestycji ale je otrzyma i drugie zycie u mnie otrzyma :mrgreen:
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 03-03-2011, 12:08   

No i tak trzymaj!
Faktycznie... GTIków coraz mniej, więc powinno się o nie dbać.
Chętnie sam bym jakiegoś przygarnął :mrgreen:
 
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 03-03-2011, 13:04   

mkm napisał/a:
cleoSS napisał/a:
Pisownia nie ma moze ladu i skladu

Olej to. Kto chce czytać to da radę. :wink:
Czekałem na tego Colta. :mrgreen: Lekko nie miał, a przetrwał.
Dasz radę ocenić co w aucie wymieniali poprzedni właściciele?


Na pewno sprzeglo poprzedni wlasciciel wymienil bo do tej pory pracuje i nic mu nie dolega :P
i na pewno olej w skrzyni bo jak sprawdzalem to noweczka wyplynela ale synchronizatora 2 juz nie wymienil. Myslal ze olej wystarczy i zalatwi sprawe. Ja sie nauczylem i bez ZGRZYTU jezdze ale jak bedzie remoncik to sie go wymieni.
Przegub nie stuka zaden :biggrin:

Ja tego autka nie sprzedam w zyciu, wole zeby stalo juz w garazu i przejechac sie od niedzieli za pare lat. A jak sprzedam to skonczy tak jak u poprzedniego wlasciciela :evil:
Dla mnie to auto jest swietne a osiagi ze 140 Konikami to doruwnuje samochodom z Turbo i wieksza pojemnoscia Np Golf 4 turbo 180KM a w katalogu 8s
Wiec autko warte swojega szacunku i ja swojemu Coltu go daje :mrgreen:
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 14-03-2011, 19:16   

Wczorajszego wieczora zrobilem sobie z zona wyciecze do Łancuta do ROSOMAKA na pogaduchy a przy okazji pomoar cisnienia.
wyniki to:
-14,2
-14,1
-14,1
-14,3
wiec troszke sie zdziwilem i mam takie pytanie jakie powinno byc optymalne dla tego modelu :mrgreen:
wczasie pogaduszek Ross przewiozl moja zonke Talonem :twisted: jka wyszla to myslala ze ktos ja w twarz uderzyl z przodu :mrgreen: nie no ale tak powarznie to maszynka robi swoje :biggrin:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-03-2011, 20:45   

cleoSS napisał/a:
wyniki to:
-14,2
-14,1
-14,1
-14,3
wiec troszke sie zdziwilem i mam takie pytanie jakie powinno byc optymalne dla tego modelu

Twój Gti jak wyjezdzał z fabryki miał 15 , wiec wynik bardzo dobry jak na hmm z którego roku Twój rumak ??? :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 14-03-2011, 22:40   

Ja mojej błyskawicy nalałem dziś E98 (hehe) i chyba coś się tam odetkało, bo idzie jak przeciąg. Normalnie nie poznaję auta. No ale... Talon to to nie jest :p

Musiałbym Lancowi zmierzyć ciśnienie. Ciekawe co wyskoczy...
Jaka jest norma dla 1.6 16V?
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-03-2011, 23:54   

Mithrill napisał/a:
Jaka jest norma dla 1.6 16V?

fabryka 14,5 na poziomie 13,5 to bdb wynik bedzie.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 15-03-2011, 17:08   

1992 rocznik mojej Colciny:P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.