Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Falujące obroty i duże spalanie...
Autor Wiadomość
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 09-03-2011, 17:31   [1G 90-94] Falujące obroty i duże spalanie...

Witam, po dopaleniu autka kiedy silnik jest zimny autko utrzymuje ok 1000 obr. po przygazowaniu wolne obroty utrzymują się na ok 1400-1500obr. Po chodzeniu na wolnych obrotach ok 5 min autko wciąż utrzymuję ok 1500obr. a po dodaniu gazu na ciepłym silniku obroty wzrastają do 4000-4500 obr po czym spadają i auto momentalnie gaśnie. Silnik ma wibracje do 1500 obr, na zimnym silniku auto wkręca się normalnie na obroty (filmik jest nagrany na pracy zimnego silnika dlatego ładnie reaguje na gaz) http://www.youtube.com/watch?v=tjRyvVqulw8 . Spalanie auta jest ogromne prosty przelicznik 100zł?100km :shock: . Co jest przyczyną takiej pracy silnika i takiego spalania? Proszę o pomoc, z góry dzięki
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 15-03-2011, 01:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2011, 17:52   

może zaczniemy od rozrządu, zapłonu, szczelności układu dolotowego i regulacji przepustnicy

[ Dodano: 09-03-2011, 17:53 ]
co gdzie szukać, jak regulować i jak się za te czynności zabrać znajdziesz na tym forum :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 09-03-2011, 18:16   

Miśka po zakupię tjjakieś 2000tys km wstecz, miała takie spalanie i falujące obroty ale nie gasł silnik tak jak teraz. Mam kwity odnośnie wymiany kompletnego rozrządu był wymieniany pół roku przed moim zakupem.
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-03-2011, 23:21   

co nie gwarantuje, że został dobrze ustawiony (patrz wiele tematów ad. rozrządu robionego przez "fachowców")
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 10-03-2011, 17:59   

dokładnie, ale czynie powinnomi czegoś rozwaliś w silniku skoro już tyle przejechałem a poza tym na początku obroty tylko falowały potem do tegon zaczął czsami przerywać podczas jazdy a teraz gaśnie...
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-03-2011, 00:35   

Zapraszam do Eclipse FAQ, odczytaj błędy, może coś to podpowie. Każdy z wałków można przestawić spokojnie o 2 zęby zanim dojdzie do kolizji.
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 11-03-2011, 01:04   

Ok, postaram się jaknajszybciej ogarnąć z czasem i przejrzeć wszystko. napisze co jest 5...

[ Dodano: 12-03-2011, 13:17 ]
witam, dzisiaj u mojego kumpla był mechanik, zagadałem go żeby zajrzał do mojego rozrządu, był zdiął osłone przejrzał wszystko i powiedział że z rozrządem jest wszystko ok, na nic więcej nie miał czasu i się zmył. Tak więc rozrząd jest ok, dzisiaj nagrałem kolejny filmik pracy silnika na dobrze rozgrzanym silniku, gaz cały czas miałem w podłodze a on nie chciał się wkręcić na obroty tak jakby się dławił paliwem http://www.youtube.com/watch?v=PYQXOx9GcYQ. Już nie mam siły do miśka tak na marginesie co to za kontrolka świeci po lewej stronie... może ktoś wie co boli mojego miśka??

[ Dodano: 13-03-2011, 14:45 ]
czy nikt nie potrafi mi pomóc??
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2011, 01:32   

no to ja wiem co, zdejmij głowicę też się dowiesz, ale wcześniej zrób test kompresji

na pierwszym filmiku fajnie się kręcił, a ta kontrolka jest od płynu chłodniczego, którego pewnie już nie było, a ty go ładnie kręciłeś na zimnym silniku do odcinki, pozazdrościć beztroski, bez urazy, ale tutaj gromadzą się ludzie myślący ;/

[ Dodano: 15-03-2011, 01:35 ]
i niestety (dla Ciebie) musisz auto oddać do warsztatu, byle jakiegoś dobrego (na szczęście dla misia) znajdziesz opinie o warsztatach, lub możesz o nie zapytać w działach regionalnych, pamiętaj, że warsztat musi być dobry i znać się nie na japońcach ala honda tylko przede wszystkim na mitsu z tych okresów, gdyż ten silnik ma kilka myków których nie obejmuje AutoDATA ani topowi wiochmeni z zestawem kluczy z allegro
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 15-03-2011, 20:30   

słuchaj zenek nie wiem czy próbowałeś mi dosrać ale powiem ci że nie miałem pojęcia od czego jest ta kontrolka, sprawdzałęm wszystko i powiem ci że ona świeci się od zakupu auta, od samego początku a płynu jest w normie bo wcześniej była woda a przed zimą zalewałem płyn... a w mojej okolicy jest jeden chłopak który naprawia japońce byłem u niego w sierpniu ale nie ma oprogramowania do mitsubishi ma do mazdy, toyoty, nissana itd. ale powiedział że jak coś mogę przyprowadzać auto

[ Dodano: 15-03-2011, 22:12 ]
jeszcze jedno zenek zanim następnym razem wtrącisz swoje 5 groszy może lepiej jest napisać post lub spytać się na gg lub pw, na moim przykładzie mógłbyś się spytać czy sprawdziłem poziom płynu a dopiero potem komentować, bo jest coś takiego jak kultura osobista a to co napisałeś nie jest na miejscu...
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2011, 22:53   

Wybacz, pełno buraków ostatnio na forum. Apropo, zdania nie zmieniam, będziesz miał po kompresji na którymś z cylindrów albo gigantyczna dziura w dolocie Ci urosła, może jakiś wąż odpiął się. Wody się nie leje do chłodnicy, to nie Wartburg :? Oprogramowanie na PC do diagnostyki mogę Ci udostępnić jak podasz email, razem ze schematem kabla auto->laptop na złącze RS232 (COM).

PS. Jak bym miał tak na imię powinieneś pisać z dużej litery "Zenek", a nie mam tak na imię (nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy), więc w tekście dodaj "_bb" bo to mój nick, a "zenka" tu żadnego nie widzę.
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 16-03-2011, 07:16   

zenek_bb autko jak kupiłem woda już była w chłodnicy, awracając do miśka to jak ogarnę się trochę z czasem to przejrzę czy wąż jakiś się nie odpiął itd. i napiszę co jest 5...

[ Dodano: 03-04-2011, 14:29 ]
siema po długiej przerwie, sprawdzałem wszystko tak jak napisał zenek_bb i chyba nie ma sprężania na jedym garze :x , nie posłuchałem się kumpla bo odradzał mi to autko ale kupiłem je z myślą wyremontowania dla siebie i trochę już w nie zainwestowałem i szkoda mi będzie sprzedać nawet na części i moję pytanie jest takie jaki jest koszt naprawy silnika czy może kupić drugi silnik??
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-04-2011, 20:41   

*kub@* napisał/a:
chyba nie ma sprężania

proszę o diagnozę, a nie chyba mam raka

koszt naprawy będzie się zaczynał od 200zł+ bo przywrócenie kompresji to w najtańszej opcji zdjęcie/założenie głowicy, docieranie/wymiana zaworów na jednym cylindrze, w najgorszym razie wymiana pękniętego tłoka czyli remont
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Dziumek 
Forumowicz

Auto: avenger.silnik 420a eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Olkusz
Wysłany: 03-04-2011, 21:00   

miałem bardzo podobny problem u mnie też kompresia tylko w silniczku 420a . planowanie głowicy docieranie zaworów uszczelka pod głowice robiłem sam wyszło mnie to około 300 zł , silniczek jak nowy :)
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 04-04-2011, 20:20   

Dzisiaj przyjechał koleś i sprwdził manometrem sprężanie i nie mam sprężania na 3 garze;/
 
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 04-04-2011, 22:02   

*kub@* napisał/a:
Dzisiaj przyjechał koleś i sprwdził manometrem sprężanie i nie mam sprężania na 3 garze;/


zenek_bb napisał/a:
proszę o diagnozę, a nie chyba mam raka

koszt naprawy będzie się zaczynał od 200zł+ bo przywrócenie kompresji to w najtańszej opcji zdjęcie/założenie głowicy, docieranie/wymiana zaworów na jednym cylindrze, w najgorszym razie wymiana pękniętego tłoka czyli remont


Tak jak napisał zenek_bb - trzeba rozebrać i sprawdzić co jest nie hallo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.