Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.5 12v tlumnik
Autor Wiadomość
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2011, 21:58   Lancer 1.5 12v tlumnik

Witam
posiadam Lancera 1.5 12v z seryjnym tłumnikiem, generalnie chodzi mi o to zeby lancerka było słychać z daleka basowym dźwiękiem ale żeby nie stracił na mocy lecz wbrew przeciwnie i wpadłem na pomysł żeby wyciąć katalizator, potem wpadłem na pomysł żeby wyciąć katalizator i zamontować do tego jakiś wydech, dokładnie taki http://allegro.pl/tlumik-...1475631646.html
lecz teraz wpadł mi do głowy jeszcze inny pomysł żeby wywalić cały stary oryginalny wydech wraz z katalizatorem i wstawić za niego rurę kwaskowe tylko nie wiem o jakiej średnicy i dokupić jakiś wydech, taki jak wyżej podałem albo jakaś używkę ultera lub remusa w tej cenie( no chyba że wy poradzicie mi jeszce jakiś inny).
kumpel mi powiedział żebym zamontował sobie strumienice, moze mi ktos powiedziec co ona mi da i w którym miejscu ja wmontować?

i może mi ktos powie o dolocie powietrza jakimś, jaki był by najlepszy do mojego Lancera.




Z góry dzięki :)
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 14-03-2011, 21:15   

Wycięcie kata i środkowego tłumika da Ci takie specyficzne pierdzenie przy schodzeniu z obrotów, strumiennica powinna spotęgować ten rezonans
Strumiennicę niby montuje się zamiast kata, albo środkowego (nie pamiętam dokładnie), ale imo jeśli chcesz aby dało ta jakiś przyrost mocy, to powinno się obliczyć wszystko
Jaką rurę? ja w 1.8/2.0 mam 2.25 cala, tu bym proponował coś poniżej 2cali

Ale imo to nie ma sensu... montować jakieś ryczadło do czegoś, co ledwie jedzie...
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2011, 12:06   

R-Man napisał/a:



Ale imo to nie ma sensu... montować jakieś ryczadło do czegoś, co ledwie jedzie...


bez obrazy kolego ale chyba za bardzo podniecasz sie swoim silniczkiem
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 15-03-2011, 20:40   

Mi jest głupio moim jeździć bez wkładki, bo głośno ryczy, a nie jedzie... To tylko nie całe 140km, co w budzie c6x daje czasy poniżej 8 sekund do 100...

Chcesz kupić? Chętnie odsprzedam moją padaczkę...

Obecnie jestem w poszukiwaniu 4g63t i raczej na tym się nie skończy
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2011, 21:16   

ile cenisz za swojego Lancerka?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 18-03-2011, 02:25   

leigimas, w miejsce końcowego tłumika wspawaj rurę :wink:
Najtańszy sposób, aby być słyszalnym :mrgreen:
Tylko miej w zapasie drugi, bo szybko słyszalność może Ci się znudzić.
Tu mój Colt bez końcowego:
http://www.youtube.com/watch?v=WNtahyhBlrI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.