 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Samochód do 28 tyś |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-03-2011, 08:22
|
|
|
Jackie_ts, nie słuchasz mnie, ale może to coś zmieni, to nie ja powiedziałem, znacz wyszło, że napisałem, ale to było zdanie fachowca, który jest bardzo zadowolony z tego, że naprawia te silniki i skrzynie, bo dla niego to przyjemna robota. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-03-2011, 14:43
|
|
|
robertdg napisał/a: | Jackie_ts napisał/a: | na zarzut że silniki padają jak muchy, przydałoby się to czymś poprzeć, prawda? jakoś pozostało na "słyszałem, ludzie mówią, piszą". ale jak co do czego to tych ludzi nie widać. nie jest ich więcej niż u większości innych marek, przeciwnie. pewnie że da się wszystko zajechać i zniszczyć. ale jeśli coś psuje się bardzo sporadycznie, to chyba nie wypada mówić że się sypie że aż strach dotknąć. widzisz, mam ten dystans i pokorę, że nie wypowiadam się na temat o którym nic nie wiem | Nie słyszałem i nie ludzie mówią i piszą, ale na własne oczy widziałem, nie mam zamiaru nic udowadniać na siłe, ponadto ani to w moim interesie, ani żadnych profitów z tego nie mam, że wedle Waszego mniemania "rzucam złe światło" na sprawe. |
Nie to, żebym dolewał oliwy do ognia, ale dzisiaj w salonie Toyoty zadałem pytanie kiedy można się spodziewać usportowionego Aurisa. Jak usłyszałem odpowiedź to myślałem, że spadnę z krzesła.
Otóż "nieprędko", ponieważ "Toyota już się przejechała na usportowionej Corolli" myślę sobie wypuszczę gościa i dopytam No i cóż odpowiedż była krótka "silniki nie wytrzymywały eksploatacji, a Toyota nie może sobie pozwolić na wysoką awaryjność swoich modeli" |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 23-03-2011, 14:57
|
|
|
mkm napisał/a: | Toyota już się przejechała na usportowionej Corolli" myślę sobie wypuszczę gościa i dopytam No i cóż odpowiedż była krótka "silniki nie wytrzymywały eksploatacji, a Toyota nie może sobie pozwolić na wysoką awaryjność swoich modeli |
Tak Ci powiedział gościu w autoryzowanym salonie Toyoty ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-03-2011, 15:01
|
|
|
Fragu, dokładnie
Gdyby nie ta dyskusja to nie zwróciłbym na to uwagi, ba, nawet nie zwróciłem uwagi, że Celica już nie jest dostępna
Oglądałem dodatki do Aurisa (a mają piękne dokładki, spojlery i inne "sportowe" gadżety), więc przy okazji dopytałem o następce TS-a. |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-03-2011, 15:38
|
|
|
Sorry, ale straszne głupotki opowiadacie. Jest Auris z silnikiem diesla 2.2, 180 HP. Poza tym, lada moment można się spodziewac wejścia na rynek nowej sportowej Toyoty http://moto.pl/MotoPL/1,8...raz_blizej.html
Jeśli chodzi o TS, to jest najmniej awaryjny model E12. W moim 7 letnim egzemplarzu zepsuła się tylko żarówka w reflektorze (spaliła się) i to tyle jeśli chodzi o usterki i awarie. Zaczyna mnie troche wkurzać nierzetelność niektórych forumowiczów, wypowiadających się na tematy o których nie mają pojęcia |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
Ostatnio zmieniony przez Energo 23-03-2011, 15:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-03-2011, 15:41
|
|
|
Energo, zadzwoń do InterCar-u i tam kieruj swoje wkurzenie |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-03-2011, 15:51
|
|
|
to nie jest oburzenie, przeciez nie muszę tego czytać ani tu pisać. Ale jeśli ktoś szuka auta i pyta o propozycje, to trzeba mu udzielić w miarę prawdziwej odpowiedzi. Rozumiem że to jest forum Mitsu a nie Toyoty, ale zaręczam że jeśli ktoś z Was zagada na na forum Toyoty, to nikt nie będzie na siłe udowadniał że Mitsu jest be. A gdyby ktos napisał to zaraz go większość sprowadzi do pionu, bo wszyscy wiedzą że to nie prawda. |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2011, 16:00
|
|
|
Ta dyskusja ma dwie dalsze drogi.
Jedna kończy się tu i teraz.
Druga spokojnie podąża dalej.
Wybór należy do Was, ale... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-03-2011, 16:31
|
|
|
ja myślę że o Toyocie nie ma juz po co wiecej rozmawiać, wszystko zostało powiedziane i każdy może sobie wyrobic opinię. W razie czego zapraszam na Corolla Club
A tutaj spokojnie proponujmy kolejne auta, w ramach tematu tego wątku |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-03-2011, 16:34
|
|
|
Czy ktoś Tu napisał, nie kupuj Toyoty, bo ona jest BE i na siłe udowadnia, że Toyota jest do Bani Zawsze ta dyskusje można kontynuować w wątku odnoszącym się do wyższości marek, Kamaz'y przeżyją te nasze japońskie cuda |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Jackie_ts
Nowy Forumowicz
Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 9 Skąd: lbn
|
Wysłany: 23-03-2011, 18:13
|
|
|
Cytat: | jak on był kręcony w tym teście ? 9 tys rpm przez 24 h ? Ciekawe czy to były warunki labolatoryjne (jakieś extra chłodzenie) czy to była symulacja drogowej jazdy ? | i tu mnie masz. nigdy nie zagłębiałem się w tym wątku. nie dotarłem do źródeł, jakie to były testy. słyszałem o trzymaniu silnika przez 24h na maks obrotach. a może chodziło o 24h na Nurburgring? trafiłem też na info, że silnik był podkręcony do 11tys i wytrzymał coś koło 48h, ale ile w tym prawdy, niestety nie wiem.
robertdg przyjemna robota i ją lubi, bo może naprawa nie jest ciężka? jeśli człowiekowi sprawia przyjemność jego praca, to jest szczęśliwym gościem. i tego życzę wszystkim.
mkm to nie pierwszy przypadek, gdzie pracownicy salonu/serwisu są niedoinformowani albo nie polecają marki z takich czy innych względów. problem wiertarek jest taki, że blokują je normy emisji spalin. euro IV to zauważalny początek końca. dlatego teraz coraz częściej pojawiają się mało litrażowe silniczki z turbinami. i z tego też powodu ani honda ani toyota nie ma w prioryterach wysokoobrotowców, bo nie będą mogli ich sprzedawać na wszystkich rynkach. patrz na hondę- następca 2litrowych wiertarek to... doładowane 1.6. następca crx- hybrydowy cr-z. podobnie jest u toyoty. ani civic, ani corolla nie jest autem sportowym. ostatnia celica też już była spokojniejsza. toyota zrobi auto sportowe, następcę supry, to by im się przydało.
robertdg był zarzut padających silników. my tylko chcieliśmy przykładów. bo jesteśmy w klubie corolli i nie widzieliśmy ani jednego. skrzyń również. wyjaśniliśmy zaniżone osiągi w broszurach. bo były wątpliwości. było, że konie są tylko na papierze, a nie w rzeczywistości- na zamieszczonych filmach przez Energo widać, że jednak są. nawet u was są ludzie, którzy mówią, że mieli kontakt z corollami przez lata i potwierdzają bezawaryjność. ale jest grupa, która bez namacalnych dowodów, i tak naprawdę własnych doświadczeń, mówi że jest inaczej. zapewne jak dobrze poszukasz, to znajdziesz gdzieś info o czymś walniętym. ale to i tak będzie kropla w morzu. i na jej podstawie nie należy wystawiać złej opini. w stanach w celicy rozsadziło silnik, ale nie był stockiem
jak MITSUBISHI_WRC napisał że seaty się psują, to deenbe poprosił o jakieś konkrety, rzeczowe informacje, fakty. i my tego samego oczekujemy, tyle.
odbiegliśmy już od tematu po całości. dziewczyna już cieszy się nowym nabytkiem, a my dyskutujemy żeby dyskutować |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-03-2011, 16:17
|
|
|
Jackie_ts napisał/a: | problem wiertarek jest taki, że blokują je normy emisji spalin. euro IV to zauważalny początek końca. dlatego teraz coraz częściej pojawiają się mało litrażowe silniczki z turbinami. i z tego też powodu ani honda ani toyota nie ma w prioryterach wysokoobrotowców, bo nie będą mogli ich sprzedawać na wszystkich rynkach. |
Wiesz, rynek JDM ma wielkość całego rynku EU, jest niemal 2 razy wiekszy niż EU jeśli pod uwagę wziąść kraje takie jak HK, Taiwan, Malezja, Singapur (poza tym portfel klienta zasobniejszy). W tych krajach albo nie ma norm spalin, albo są setki razy liberalniejsze. Z tych powodów japońscy producenci w konstrukcji mocnych silników i sportowych aut celują w rynek JDM mając gdzieś wspomniane normy, rzucając ekologiczne ochłapy na Europę. Zresztą nigdy EU nie było targetem dla Japończyków.
Acha, zaczynam podejrzewać jakiś kosmiczny spisek w tym, ze w angielskich klubach zrzeszających japońskie samochody modele Corolli TS można policzyć na palcach jednej ręki, a takie modele jak Celica, MR2, Glanza, Supra, Aristo są reprezentowane pęczkami.
Co ciekawe przez lata jak bywam na JapFest to widziałem tylko JEDNĄ Corollę z Clan Japan (szkocki klub).
To taki prztyczek byście nie popadali w samouwielbienie
odbiegliśmy już od tematu po całości. dziewczyna już cieszy się nowym nabytkiem, a my dyskutujemy żeby dyskutować[/quote] |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:30
|
|
|
swinks_UK napisał/a: |
Acha, zaczynam podejrzewać jakiś kosmiczny spisek w tym, ze w angielskich klubach zrzeszających japońskie samochody modele Corolli TS można policzyć na palcach jednej ręki, a takie modele jak Celica, MR2, Glanza, Supra, Aristo są reprezentowane pęczkami.
Co ciekawe przez lata jak bywam na JapFest to widziałem tylko JEDNĄ Corollę z Clan Japan (szkocki klub).
|
Weź pod uwagę, że TS był produkowany przez 4 lata a np wymieniana przez Ciebie MR2 przez lat 30. Corolli TS jeździ po świecie bardzo mało, niech przykładem będzie że w wersji Compressor wyprodukowano tylko ok 600 sztuk TS, z czego tylko 200 z kierownicą po prawej stronie
Tak więc proporcje jakie wymieniasz dotyczą całego świata, w Polsce też Corolli TS jeździ może 20 sztuk |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:55
|
|
|
Energo napisał/a: |
Weź pod uwagę, że TS był produkowany przez 4 lata a np wymieniana przez Ciebie MR2 przez lat 30. Corolli TS jeździ po świecie bardzo mało, niech przykładem będzie że w wersji Compressor wyprodukowano tylko ok 600 sztuk TS, z czego tylko 200 z kierownicą po prawej stronie
|
Hi hi hi, lubię was... Ale nie pogrążajcie się
Jak myślisz, jak porównasz ilość wyprodukowanych Corolli TS łącznie z JDM i ilość np. Galantów/Legnumów VR4 to co wyjdzie? A wiesz ile vr-ek jest na imprezach klubowych w UK? Podobnie analogia ma się z ilścią skleconych NSX-ów
Po prostu, z jakiegoś dziwnego powodu TS jest popularny w PL (nawet patrząc po wynikach u wójka Googla), a w UK już bardzo słabo.
Dobra, kończmy tą bezcelową dyskusję. Wtrąciłem się, bo choć lubię TS'a (a jeszcze bardziej Glanze i Aristo) to wasze peany były po prostu nie do zniesienia |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-03-2011, 20:15
|
|
|
Mylicie pojęcia. Corolla E12 to nie jest auto w stylu JDM, nigdy takim nie było. Szukaj TS na wyspach na forach Toyoty (jest ich tam troche) a nie na JDM'owych
PS
wpisz w wyszukiwajce allegro hasło JDM i znajdź coś do corolli
W Australii na forach szukaj Corolli Sportivo, w USA szukaj Matrixa XRS. Tylko W europie to auto występowało jako Corolla TS w Japonii jeździ pod nazwą Corolla RunX Z.
O ile wiem, w Irlandii jeździ co najmniej 1 Run X Z i 1 TS (nasze forumowe). Tak wiec, szukając TS trzeba wiedzieć czego szukać
[ Dodano: 24-03-2011, 20:33 ]
PS
Zobacz ile ogłoszeń TS na Brytyjskim ebay http://shop.ebay.co.uk/i....6.c0.m270.l1313
10 razy tyle co u nas. Może po prostu nie piszą na forach, albo piszą na innych niż Ty |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
|
|