j-rules - CB4A czyli miłosc od pierwszego wejrzenia |
Autor |
Wiadomość |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-03-2011, 09:01
|
|
|
no jest lekka tajemnica i szczerze przyznam, że mnie to trochę drażni, to pochrupywanie, ale jeśli nic Leszek nie znalazł, to chyba tragedii nie ma? Robił mi w tamtych okolicach chwilę przed zimą wahacz, więc był tam, grzebał, wszystko widział, a chrupanie zaczęło się z miesiąc temu, może jakieś skutki zimy, nie wiem sam. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-03-2011, 11:23
|
|
|
j-rules napisał/a: | Co do tej temperatury to nie wiem sam. Nie dawno przestał mi dzialac termowlacznik wentylaora, ale juz wymieniony i wszystko dziala. Wtedy wentylator chodzil non stop, teraz jest okej. |
chodzi o czujnik temperatury w instalacji gazowej. Moze za wczesnie Ci przełacza na gaz. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn

|
Wysłany: 10-03-2011, 15:27
|
|
|
j-rules napisał/a: | Przy skrecaniu cos pyka | U mnie też od jakiegoś czasu z lewej strony z przodu, ale tylko gdy mam wciśnięty hamulec i albo zwalniam jednocześnie skrecajac w lewo lub gdy kręcę kierownica w miejscu na wciśniętym hamulcu. Czuć luz na lewym drążku albo przekładni. Boję się, że to przekładnia kierownicza, bo drążek kierowniczy był wymieniany ok. 3 miesiące temu na TRW, więc dobrej jakości. Dźwięk jakby coś haczyło o coś podczas kręcenia kierownicą, takie trzaski co chwilę. Z zaciskami wszystko OK. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-03-2011, 13:36
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | chodzi o czujnik temperatury w instalacji gazowej. Moze za wczesnie Ci przełacza na gaz. |
Jakby mu padł czujnik - to raczej by pozno mial przelaczanie na gaz przy takich temperaturach jak teraz.
Ale j-rules możesz to łatwo sprawdzić. Weź dwa kabelki od czujnika i je zewrzyj i zobacz jak ci odpali na zimnym i przeklaczy na lpg. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-03-2011, 13:47
|
|
|
KaWu napisał/a: | Jakby mu padł czujnik - to raczej by pozno mial przelaczanie na gaz przy takich temperaturach jak teraz. |
mi przełaczal od razu po zapaleniu . i oczywiscie przerywał skakał,
Ale przełaczałem recznie dopiero po solidnym nagrzaniu |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-03-2011, 14:00
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | mi przełaczal od razu po zapaleniu . i oczywiscie przerywał skakał |
latem |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-03-2011, 14:04
|
|
|
tak latem, teraz nie mam gazu dopiero bede zakładał, |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 11-03-2011, 17:15
|
|
|
gaz mi sie wlacza dopiero po przejechaniu 800-1000m (przy duzych mrozach nawet po 1,5km) |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-03-2011, 18:33
|
|
|
j-rules napisał/a: | gaz mi sie wlacza dopiero po przejechaniu 800-1000m (przy duzych mrozach nawet po 1,5km) |
To i tak bardzo szybko. |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 11-03-2011, 22:49
|
|
|
stary alfer, przeciez lancery i colty slyna z bardzo szybkiego nagrzewania sie. Gaz mi sie zawsze wlacza jak wskazowka na skali osiaga dokladnie pierwsza kreske. |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-03-2011, 07:13
|
|
|
j-rules napisał/a: | stary alfer, przeciez lancery i colty slyna z bardzo szybkiego nagrzewania sie. Gaz mi sie zawsze wlacza jak wskazowka na skali osiaga dokladnie pierwsza kreske. |
No to fakt
Przy jakiej temperaturze (ustawionej na kompie) powinien u Ciebie włączać się gaz?
Patrząc na te 1,5 km w mrozy, chyba masz dość nisko? |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-03-2011, 07:43
|
|
|
jak montowali to mowili ze ustawia tak jak sie powinno ustawiac czyli 29-30st |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-03-2011, 07:53
|
|
|
j-rules napisał/a: | jak montowali to mowili ze ustawia tak jak sie powinno ustawiac czyli 29-30st |
No to chyba ja muszę sobie pociągnąć temperaturę w dół, bo moje 37 stopni miażdży szczególnie zimą |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-03-2011, 19:02
|
|
|
Mały remont zawiasu na wiosne. Wymieniona łączniki stabilizatora (stare byly w stanie masakrycznym, az dziwne), profilaktycznie gumy stabilizatora oraz sworzeń.
Łącnziki Blue Printa, sworzeń CTR gumki japan line
Nastepnym etapem bedzie ogarniecie wycieku oleju bo sie pojawil nie wiem skad :/
Pasowaloby tez zbadac czy przegub mam do wymiany na sto procent, bo poki co tylko podejrzewam. Na dniach zmieniam kapcie na letnie. |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 25-03-2011, 22:23
|
|
|
j-rules napisał/a: | Wymieniona łączniki stabilizatora (stare byly w stanie masakrycznym, az dziwne), profilaktycznie gumy stabilizatora oraz sworzeń. |
I co przeklęli Cię ci znajomi mechanicy?:] Te łączniki mogłeś sam zrobić leniu!:P
Co do sworznia to też rozważałem zakup, ale za wprasowanie nowego plus koszt nowego sworznia zapłacę zapewne tyle co za kompletny wachacz- z kamoki są za 69zł!:D nic tylko brać i samemu wymieniać:-)
j-rules napisał/a: | pasowaloby tez zbadac czy przegub mam do wymiany na sto procent, bo poki co tylko podejrzewam. |
A co się dzieje? |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|