Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co jest -Obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
marcinmadozu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Radziejów
Wysłany: 27-03-2011, 23:51   Co jest -Obroty na biegu jałowym

Witam.Ciągne ten wątek już jakiś czas, ale co rusz mam nowe objawy.Chodzi o obroty podczas pracy.Przerobiłem już czyszczenie przepustnicy sprawdzenie szczelności układu ssącego, ostatnio przerobiłem również czyszczenie krokowca, ale żadna z tych czynności nie pomogła.Zauważyłem ostatnio coś nowego, a mianowicie zapalam moja Carisme i wchodzi na wysokie obroty, gasze odpalam znów i jest wporządku, i tak kilka razy dziennie, raz po 2 raz po 3 próbie pracuje na normalnych obrotach.Powiedzcie mi od czego to zależy, że raz zapali i wchodzi na normalne obroty, a za 3 razem jest na wiekszych,czy to może byc przepływka??
Ostatnio zmieniony przez 30-03-2011, 20:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-03-2011, 07:15   

jakie to "normalne obroty"? może wchodzi po prostu przez ssanie na wyższe obroty ...

opisz dokładniej jakie obroty są "większe"
 
 
 
marcinmadozu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Radziejów
Wysłany: 28-03-2011, 20:16   

Faluje na jalowym, ale czuje tez podczas jazdy czasami takie zamulanie jak by sie swiece zalewaly, czy coś w tym stylu.Bywa tez tak ze w kabinie czuc paliwo rzadko, ale za to mocny zapach.Te normalne obroty to okolo 800 obr/min dodam jeszcze ze pali ze HO HO
 
 
pawkas 
Forumowicz

Auto: galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 31
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-03-2011, 23:44   

jeżeli to nie jest silnik gdi bo nie mam pojęcia jak tam jest to sprawdź sonde czy pracuje w swoim zakresie a w szczególności sprawdz regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej bo czasami rureczką podciśnieniową przedostaje sie benzyna i zaczyna go zalewać dlatego może byc objaw falowania obrotów i duże spalanie.Jest możliwe też że wtryskiwacze są nieszczelne i leją lub wytarty potencjometr przepustnicy. Czyszczenie silniczka krokowego może niewiele dać ponieważ może być uszkodzone uzwojenie tego silniczka lub jego elementy mechaniczne są poprostu zbyt zużyte.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 29-03-2011, 08:15   

Nazwij najpierw temat poprawnie, gdyż nie każdemu będzie się chciało szukać jaki masz silnik, ja sprawdziłem (1600 ccm) ale nie każdemu się chce, jak ty traktujesz forum tak inni będą traktować Ciebie i nie każdemu będzie sie chciało odpisać to tak na marginesie.

A wracając do tematu sprawdź zapłon i świece czy któraś nie jest w gorszym stanie od pozostałych i powąchaj olej w silniku czy przypadkiem nie ma w nim benzyny
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
marcinmadozu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Radziejów
Wysłany: 29-03-2011, 19:05   

Przepraszam za niedociagniecia jestem nowym forumowiczem troszke zrozumienia :) .Silnik jak pisałeś 1600 rok prod.1996 Dzis sprawdze te wszystkie rzeczy moze faktycznie ten olej przy kupnie gosc 3 razy powtarzal i jaki czysty olej.To może byc dobry trop.Dzieki

[ Dodano: 30-03-2011, 19:57 ]
Olej czuc benzyna, jakie sa tego powody???
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 31-03-2011, 00:02   

marcinmadozu napisał/a:
Olej czuc benzyna, jakie sa tego powody???

Nie spala wszystkiego co leci w gary, a co sienie spali leci w dół, więc albo leci za dużo albo co bardziej prawdopodobne problemy z zapłonem (cewki, kable, świece itp.) mechanikiem nie jestem, czasem tylko coś pogrzebię jak mam kaprys lub jestem zmuszony (czyt. uziemiony), sprawdź czy pali równo na wszystkie cylindry, wyjmij świece i też je posprawdzaj
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 31-03-2011, 20:50   

kolego zalej benzyny za 50 zeta, i daj jej pozadnie w palnik 1 do opru 2 tak samo 3 itd zrob sto kilometrow i zobaczysz poprawe wszystko przepali sonda i itd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.