Co jest -Obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
marcinmadozu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 16 Skąd: Radziejów
|
Wysłany: 27-03-2011, 23:51 Co jest -Obroty na biegu jałowym
|
|
|
Witam.Ciągne ten wątek już jakiś czas, ale co rusz mam nowe objawy.Chodzi o obroty podczas pracy.Przerobiłem już czyszczenie przepustnicy sprawdzenie szczelności układu ssącego, ostatnio przerobiłem również czyszczenie krokowca, ale żadna z tych czynności nie pomogła.Zauważyłem ostatnio coś nowego, a mianowicie zapalam moja Carisme i wchodzi na wysokie obroty, gasze odpalam znów i jest wporządku, i tak kilka razy dziennie, raz po 2 raz po 3 próbie pracuje na normalnych obrotach.Powiedzcie mi od czego to zależy, że raz zapali i wchodzi na normalne obroty, a za 3 razem jest na wiekszych,czy to może byc przepływka?? |
Ostatnio zmieniony przez 30-03-2011, 20:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-03-2011, 07:15
|
|
|
jakie to "normalne obroty"? może wchodzi po prostu przez ssanie na wyższe obroty ...
opisz dokładniej jakie obroty są "większe" |
|
|
|
 |
marcinmadozu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 16 Skąd: Radziejów
|
Wysłany: 28-03-2011, 20:16
|
|
|
Faluje na jalowym, ale czuje tez podczas jazdy czasami takie zamulanie jak by sie swiece zalewaly, czy coś w tym stylu.Bywa tez tak ze w kabinie czuc paliwo rzadko, ale za to mocny zapach.Te normalne obroty to okolo 800 obr/min dodam jeszcze ze pali ze HO HO |
|
|
|
 |
pawkas
Forumowicz
Auto: galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 31 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-03-2011, 23:44
|
|
|
jeżeli to nie jest silnik gdi bo nie mam pojęcia jak tam jest to sprawdź sonde czy pracuje w swoim zakresie a w szczególności sprawdz regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej bo czasami rureczką podciśnieniową przedostaje sie benzyna i zaczyna go zalewać dlatego może byc objaw falowania obrotów i duże spalanie.Jest możliwe też że wtryskiwacze są nieszczelne i leją lub wytarty potencjometr przepustnicy. Czyszczenie silniczka krokowego może niewiele dać ponieważ może być uszkodzone uzwojenie tego silniczka lub jego elementy mechaniczne są poprostu zbyt zużyte. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 29-03-2011, 08:15
|
|
|
Nazwij najpierw temat poprawnie, gdyż nie każdemu będzie się chciało szukać jaki masz silnik, ja sprawdziłem (1600 ccm) ale nie każdemu się chce, jak ty traktujesz forum tak inni będą traktować Ciebie i nie każdemu będzie sie chciało odpisać to tak na marginesie.
A wracając do tematu sprawdź zapłon i świece czy któraś nie jest w gorszym stanie od pozostałych i powąchaj olej w silniku czy przypadkiem nie ma w nim benzyny |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
marcinmadozu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 16 Skąd: Radziejów
|
Wysłany: 29-03-2011, 19:05
|
|
|
Przepraszam za niedociagniecia jestem nowym forumowiczem troszke zrozumienia .Silnik jak pisałeś 1600 rok prod.1996 Dzis sprawdze te wszystkie rzeczy moze faktycznie ten olej przy kupnie gosc 3 razy powtarzal i jaki czysty olej.To może byc dobry trop.Dzieki
[ Dodano: 30-03-2011, 19:57 ]
Olej czuc benzyna, jakie sa tego powody??? |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 31-03-2011, 00:02
|
|
|
marcinmadozu napisał/a: | Olej czuc benzyna, jakie sa tego powody??? |
Nie spala wszystkiego co leci w gary, a co sienie spali leci w dół, więc albo leci za dużo albo co bardziej prawdopodobne problemy z zapłonem (cewki, kable, świece itp.) mechanikiem nie jestem, czasem tylko coś pogrzebię jak mam kaprys lub jestem zmuszony (czyt. uziemiony), sprawdź czy pali równo na wszystkie cylindry, wyjmij świece i też je posprawdzaj |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
marko81
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: 31-03-2011, 20:50
|
|
|
kolego zalej benzyny za 50 zeta, i daj jej pozadnie w palnik 1 do opru 2 tak samo 3 itd zrob sto kilometrow i zobaczysz poprawe wszystko przepali sonda i itd |
|
|
|
 |
|