 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
tunning |
Autor |
Wiadomość |
rafael56
Nowy Forumowicz
Auto: plymouth diamond 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 1 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 29-03-2011, 20:51 tunning
|
|
|
wie którys z kolegów czy mozna podkrecic silnik 4g37 chodzi mi tu o zwiekszenie ilosci kucy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2011, 07:54
|
|
|
ktoś na Allegro jakiś czas temu sprzedawał Galant E32 z silnikiem 4G37, do którego wstawił turbo
ale szczegółów nie znam (mocy, kosztów itd.) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-03-2011, 08:21
|
|
|
Wszelkie standardowe numery dla wolnossącego silnika
Ostrzejsze wałki jak znajdziesz (albo wałek w tym przypadku), regulowane koło chyba w przypadku jednego wałka nie ma sensu, przyspieszyć można kilka stopni zapłon i lać lepszą benzynę
Do tego jeszcze można zamontować jakoś ITB i wystroić to jakimś ecumasterem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2011, 09:13
|
|
|
Cytat: | plymouth diamond 1,8 | to inaczej Eclipse - chłopak chce więcej mocy bo samochód wygląda a nie jedzie.
4G63 i swap to najlepsze wyjście. I najtańsze. Do 4G37 nie ma dostępnych gratów. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-03-2011, 09:19
|
|
|
Pytał o podniesienie mocy w tym silniku
Ale fakt, najtaniej będzie swap 4G63 zrobić |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-03-2011, 09:43
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Pytał o podniesienie mocy w tym silniku
Ale fakt, najtaniej będzie swap 4G63 zrobić |
Ale po co? Przecież 4G63 też nie jedzie, lepiej odrazu 4G63T. Ale jeśli już zastanawiać się nad 4G63 to lepiej sprzedać swoje auto i kupić wersję 2.0. Za 5-6 tyś można kupić eclipsa do jazdy ze zdrową budą, swap napewno nie wyjdzie taniej. |
|
|
|
 |
|
|