Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód do 28 tyś
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-03-2011, 21:51   

Energo napisał/a:

Zobacz ile ogłoszeń TS na Brytyjskim ebay
10 razy tyle co u nas. Może po prostu nie piszą na forach, albo piszą na innych niż Ty ;)

No... i prawie żadnego na JapFeście :P
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 27-03-2011, 16:23   

swinks_UK ja o jednym ty o drugim. mówię o autach z naszego rynku. o następcach crx, ctr i cts w europie. to że w Japonii jeżdżą cuda o których Europa nie słyszała, to nic nowego. ale sporo przyczyniają się do tego te normy. to też nie nowość, że auta na rynku japońskim są lepiej wyposażone niż te przeznaczone na europę.
i kto tu popada w samouwielbienie? my tylko kontrargumentujemy opinie niektórych.
powiedz mi, wyznacznikiem czego jest dla ciebie japfest? bo widzę, że jesteś rozpierany dumą z faktu, że jest tam więcej galantów niż corolli :roll:
nie mów mi, że w uk jest mało ts'ów. trochę tam siedziałem i jakoś je widziałem. to że nie są na forach jdm czy innych na których ty jesteś, nie znaczy że nie istnieją. i mam wątpliwości do tego czy ts jest aż taki popularny w Polsce.
zobacz ile jest aftermarketowych gadżetów do ts'a, nie mówiąc o jdm'owych. mało jest porządnie rozbudowanych ts'ów w porównaniu z resztą. dlatego aż tak szumnie się nie pojawiają na zlotach gdzie motywem jest tuning czy jdm.
za to http://www.youtube.com/wa...feature=related . i spotkania czy to tylko w swoim gronie, wśród innych corolli czy toyot są bardziej na celowniku.
biorąc pod uwagę, że nie każdy właściciel ts'a bierze czynny udział na forach i w klubach. to taka liczba jest bardzo dobra. szczerze to i 5 tsów na ogólnym spocie to byłaby dobra liczba, nawet w Polsce.

ps. poszukaj informacji o mi mitsubishi montero w japonii. albo shoguna w usa- przecież to jeden i ten sam pajero. to tak jak szukania info o ts'ach poza europą. więc nie dziw się że dużo zapytań jest z Polski.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-03-2011, 21:13   

Proponowałbym ochłonąć i wyluzować :wink:
Jackie_ts napisał/a:

powiedz mi, wyznacznikiem czego jest dla ciebie japfest?

Ano, tym, ze w chwili obecnej to największa impreza motoryzacyjna aut japońskich w Europie. Samo to jest wyznacznikiem. Nie sądzisz?

Jackie_ts napisał/a:
...bo widzę, że jesteś rozpierany dumą z faktu, że jest tam więcej galantów niż corolli :roll:

W którym momencie wspomniałem Galanta???
Prawdę mówiąc to porównywałem raczej do Glanzy, czy wcześniejszej Starlet. Jakby nie patrzeć na przywołanym tu eBayu aut tych mniej niż TSów a na imprezach motoryzacyjnych więcej. :P

Jackie_ts napisał/a:
nie mów mi, że w uk jest mało ts'ów. trochę tam siedziałem i jakoś je widziałem. to że nie są na forach jdm czy innych na których ty jesteś, nie znaczy że nie istnieją. i mam wątpliwości do tego czy ts jest aż taki popularny w Polsce.

Nigdzie nie napisałem że jest mało. Napisałem, ze jest mało postrzegana jako sportowe auto. Niestety, z japończyków Civic bije na głowę TS'a imagem, a nawet stara Starlet i Glanza wciąż ma większe wzięcie. Pod tym względem rynek PL jest inny, co też napisałem.

Jackie_ts napisał/a:
zobacz ile jest aftermarketowych gadżetów do ts'a, nie mówiąc o jdm'owych.

No, a ile jest do Opla Corsy, czy Renault Clio? Jeszcze wiecej. Wiesz, to akurat żaden argument.

Inaczej ujmując, w mojej opinii Corolla TS, na Wyspach jest raczej zwykłym dupowozem dla facetów w średnim wieku na codzienną jazdę do pracy i z powrotem. Inny image, i tyle. Napisałem też, że sytuacja w PL jest inna (wnosząc z twoich postów).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Jackie_ts 
Nowy Forumowicz

Auto: cts
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: lbn
Wysłany: 28-03-2011, 18:47   

Cytat:
Ano, tym, ze w chwili obecnej to największa impreza motoryzacyjna aut japońskich w Europie. Samo to jest wyznacznikiem. Nie sądzisz?
no właśnie nie sądzę. wciąż nawet nie wiem czego to ma być wyznacznikiem. tego co jest japońskie a co nie? tego co szybkie? tego co lubi modyfikacje? tego co drogie? tego co ludzie lubią? no poważnie nie wiem. czy jeśli w europie na największym zlocie aut amerykańskich nie będzie shelby gt500 (broń boże nie porównuję corolli do gt500. ręce by mi odpadły gdybym to robił ;) ) to przestanie być tym czym jest? nie bardzo wiem jaki to wyznacznik, bycie albo nie bycie na spotach. pewnie też macie swoje spoty, i nie wszyscy na nich są. to nie znaczy że są mniej ważni, albo pomijani w życiu forum i klubu. a ci co nie są w klubie a co za tym idzie- nie są na spotach, to zdrajcy marki.
swinks_UK napisał/a:
Nigdzie nie napisałem że jest mało. Napisałem, ze jest mało postrzegana jako sportowe auto. Niestety, z japończyków Civic bije na głowę TS'a imagem, a nawet stara Starlet i Glanza wciąż ma większe wzięcie. Pod tym względem rynek PL jest inny, co też napisałem.
bo ts wygląda jak słabsze wersje. jest niepozorny- dla jednych plus, dla innych minus. ja np nie widzę wielkiej różnicy w wyglądzie zewnętrznym cts i ctr. i corolla ciut lepiej mi pasuje, dlatego wybrałem ją. żeby nie było- ctr też brałem pod uwagę przy kupnie samochodu (itr zresztą też). skoro wybrałem cts, znaczy że faktycznie lepiej mi podpasował. wielkim i bijącym na głowę plusem, na korzyść civika, to dostępność aftermarketowych gadżetów. możesz przebierać w wielkiej liście i wybrzydzać. z corollą cieszysz się jak wyrwiesz jakąś drobnostkę. mało znajdziesz stockowych ctr'ów. z corollą jest odwrotnie- mało znajdziesz zrobionych z wykopem. cts i ctr to podobne auta, rywalizujące ze sobą. ts zostaje z tyłu, bo firmy zewnętrzne poszły za ciosem serii type r. dlatego jest bardziej w cieniu, a ctr jest autem rozpoznawalnym. a ja ci powiem że corolla sportivo jest lubiana i znana w australli i nowej zelandii. matrix xrs też ma swoje grono w stanach, gdzie hatchom nie jest łatwo.
swinks_UK napisał/a:
No, a ile jest do Opla Corsy, czy Renault Clio? Jeszcze wiecej. Wiesz, to akurat żaden argument.
a ja uważam że jest. stąd cts traktowany jest na naszym kontynencie, a co za tym idzie w naszym kraju. przez większość jako trochę szybszy hatch i wybierany jest przez ludzi którzy nie myślą o dużych modyfikacjach. albo wcale nie myślą o modyfikacjach- tych jest najwięcej. jeśli planujesz kupić auto do modyfikacji, to wybierasz auto które jest do tego dobrą bazą, do którego masz nieograniczone możliwości wyboru gadżetów. dlatego m.in. hondziarzy widzi się więcej. cts'a kupują ludzie którzy bardzo często nie żyją tym światem.
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-03-2011, 19:58   

Pozwólcie, że odniosę się do tematu wątku i zapytam się coś was :) Jednocześnie przerywając trochę rozmowę...
Prosiłbym was o jakieś opinie dot. lexusa is200, na forum czytałem dwa tematy odnośnie tego auta, ale może coś więcej o nim wiecie, macie jakieś odczucie co do niego :)
pozdrawiam
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 29-03-2011, 19:02   

MaRIo_, Baardzo wygodny i jakość materiałów b. wysoka, ale części zamienne droższe aniżeli do Mercedesa E- klasy.
Mam znajomego, który od 2 lat jest właścicielem is200.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-03-2011, 19:08   

Dzięki za odpowiedź..
Ogólnie czytałem same pozytywne opinie, o jakości wykonania, o tym, że blacha odporna na rudą :) I o bezawaryjności.
Jedyne czasem w opiniach się pojawiało, że jest mało dynamiczny.
:?: Wydaję mi się, że te 155KM powinny być wystarczające do żwawego poruszania się
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-03-2011, 16:46   

Ktoś tu pisał o awaryjności Corolli E12 jako takiej, proponuję przejrzeć najnowszy raport TUV
(E12 to kategoria aut 6 - 7 letnich) http://www.vdtuev.de/pres...zukunft-gewinnt
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.