Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] Problem z uruchomieniem.
Autor Wiadomość
czarnymotyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLX 1994 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 09-03-2011, 18:29   [CB0] Problem z uruchomieniem.

Witam.
Mam spoty problem z lancerkiem2.0 D 1994 r kombi , dziś jadąc do sklepu, przejechałem z 3 kilometry zatrzymałem się na parkingu i zgasiłem autko, ale chcąc go odpalić nie zareagował. Świece są nowe, akumulator ma 12.56 prądu, a zachowuje się jakby był całkowice wyczerpany, nie ma siły przekrecić rozrusznikiem, teraz proszę powiedzcie mi czy to może być wieszający się rozrusznik?
 
 
jacekwst 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2.0 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: łęczyca
Wysłany: 11-03-2011, 10:42   

Dokładnie tak .. rozrusznik do naprawy
 
 
czarnymotyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLX 1994 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 11-03-2011, 20:02   

dziękuję chciałem zostać uświadomiony, bo to podejrzewałem... a zwalałem wszystko na akumulator i wzmacniacz..
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 11-03-2011, 21:14   

Nie chciałbym wprowadzać niepotrzebnego szumu, lecz powodem mogą być również "przepalone", inaczej - zużytkowane kable od akumulatora do alternatora. A o to łatwo, bo wystarczy, że będą niedostatecznie dobrze dokręcone klemy, natężenie prądu będzie tak mocne podczas pierwszych chwil rozruchowych, że mogą się przepalić. To tylko tak prewencyjnie :)
 
 
 
czarnymotyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLX 1994 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 14
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 21-03-2011, 10:40   

Witam ponownie, problem nie ustapił po zregenerowaniu rozrusznika, jest zregenerowany przez firme w tym sie specjalizującą. Ale tankując na stacji nie ruszyłem z niej, bo znowu to samo, chcąć odpalic przygasają kontrolki i jakby miał zwarcie na rozruszniku.
Teraz proszę o rade, czy to mogła byc wina: alternatora, bo miał jakiś kablem urwany w kostce (czerwony) juz zalutowany, oraz troszkę lużny pasek klinowy. Oraz najważniejsze nie pierwszej młodości akumulator.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-03-2011, 04:21   

Mogła.
Ja bym jeszcze odkręcił i przeczyścił klemy i sprawdzil masę :wink:
 
 
StruśPędziwiatr 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 31-03-2011, 22:27   

Kwaśniak ma 12.56 (aku) ale jak jest stary moze być juz zuzyty...i pod obciazeniem nie daje ile trzeba...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.