Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia po zakupie Outlandera
Autor Wiadomość
piekarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2011, 23:09   Pierwsze wrażenia po zakupie Outlandera

Witam serdecznie :-)
3 tyg. temu stałem się posiadaczem Outlandera, rocznik 2007 2.0 DiD.
Bardzo przyjemny samochód, choć glośniejszy od dotychczasowego Volvo S60 z D5 ;-)
Z drugiej strony = bardziej przestronny, w ogóle to jednak inny typ pojazdu :-)

Przymierzam się własnie do chiptuningu w sprawdzonym warsztacie.

No i jeszcze zastanawiam się co z radiem - to po prostu wstyd żeby coś grało:
a) z tak fatalnym "tekturowym" dźwiękiem (niestety, nie mam wersji z RF)
b) gubiąc stacje nawet w centrum Warszawy (dobrze że chociaż Trójkę odbiera w miarę stabilnie)
W międzyczasie czytam 117 stron wątku o stacji multimedialnej :-D

Ale ogólnie jestem zadowolony z zakupu.

pozdrawiam wszystkich posiadaczy Outlanderów,
T
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 31-03-2011, 23:37   

życzę samych dobrych wrażeń i bezawaryjnej jazdy
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-04-2011, 10:17   

Cytat:
Przymierzam się własnie do chiptuningu w sprawdzonym warsztacie.
Witamy witamy .Podejdż rozważnie do tej decyzji ,poczytaj forum i rozważ wszystkie za i przeciw. Powodzenia
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-04-2011, 16:10   

piekarz napisał/a:
Przymierzam się własnie do chiptuningu w sprawdzonym warsztacie.
lexus napisał/a:
Podejdż rozważnie do tej decyzji ,poczytaj forum i rozważ wszystkie za i przeciw.
przyjemność jazdy rośnie - czuć każdego dodatkowego kucyka, ale sprzęgło to jeden z najsłabszych punktów. U mnie wytrzymało 90kkm , w tym 30kkm z podniesioną mocą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Beduin 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2011, 21:29   

Witam wszystkich na forum.
Od 3 dni jestem posiadaczem nowego Outka - 2.2 DiD MiVEC.
Auto jest obszerne, wygodne i na razie nie narzekam na niedobór mocy. Denerwuje trochę zbyt silne wspomaganie kierownicy przez co mam wrażenie niedostatecznej kontroli nad autem ale myślę, że zdołam się przyzwyczaić.
Jedna rzecz doprowadza mnie do szaleństwa - nie wim jak przełączyć zegar w fabrycznym radiu w tryb 24h !!!.

Pozdrawiam,
_________________
Szerokiej drogi.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 16-04-2011, 21:38   

Beduin napisał/a:
nie wim jak przełączyć zegar w fabrycznym radiu w tryb 24h !!!.
Nie da się.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 16-04-2011, 23:29   

Beduin napisał/a:

Jedna rzecz doprowadza mnie do szaleństwa - nie wim jak przełączyć zegar w fabrycznym radiu w tryb 24h !!!.

Pozdrawiam,

tylko jedna z czasem pojawią się następne :)
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-04-2011, 07:55   

Beduin napisał/a:
Denerwuje trochę zbyt silne wspomaganie kierownicy przez co mam wrażenie niedostatecznej kontroli nad autem ale myślę, że zdołam się przyzwyczaić.


Ja na początku miałem wręcz odwrotne wrażenie w porównaniu do elektrycznego wspomagania w aucie mojej Żony :)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-04-2011, 10:11   

DJ Fazi napisał/a:
Beduin napisał/a:
Denerwuje trochę zbyt silne wspomaganie kierownicy przez co mam wrażenie niedostatecznej kontroli nad autem ale myślę, że zdołam się przyzwyczaić.


Ja na początku miałem wręcz odwrotne wrażenie w porównaniu do elektrycznego wspomagania w aucie mojej Żony :)


Mój tata miał to samo odczucie co kolega Beduin. Gdy przesiadł się z Mercedesa - tam to bardzo ciężko chodzi kierownica - według mnie lepiej niż w Outku. W Oulanderze w porównaniu do starego auta taty to można małym palcem kręcić wszędzie i trochę za lekko ona chodzi.
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 17-04-2011, 11:10   

Beduin napisał/a:
fabrycznym radiu w tryb 24h !!!.


Nie istniejae taka opcja. :D

[ Dodano: 17-04-2011, 11:11 ]
andrzejGb napisał/a:
tylko jedna z czasem pojawią się następne


PESYMISTA
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Beduin 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 18-04-2011, 23:01   

13zbyszek13 napisał/a:
Beduin napisał/a:
fabrycznym radiu w tryb 24h !!!.


Nie istniejae taka opcja. :D

[ Dodano: 17-04-2011, 11:11 ]
andrzejGb napisał/a:
tylko jedna z czasem pojawią się następne


PESYMISTA


Po niezbyt wnikliwej analizie forum i własnych doświadczeniach potwierdzam ->
Wniosek jest prosty - muszę wymienić na Chińczyka -8".

Poza tym mam pytanie. Chodzi o sprzęgło - czy Mitsu poprawiło jego trwałość? Mój silnik 4N14 - brzmi jak ptasia grypa :) - ma dość znaczny moment obrotowy i 177KM. W połączeniu z pobieraniem 4x4 to dość spore obciążenie dla sprzęgła....

Ciekawe ile wytrzyma....
_________________
Szerokiej drogi.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-04-2011, 08:13   

Beduin napisał/a:
Chodzi o sprzęgło - czy Mitsu poprawiło jego trwałość? Mój silnik 4N14
Czekamy na odpowiedź za 150kkm ;) Jesteś jednym z pierwszych tego silnika wypowiadających się na forum, więc ze strony MMC usłyszysz co najwyżej o wyjątkowej trwałości, jakości, itd. A czas i kkm pokażą, jaka jest rzeczywistość. Nowy silnik, to i sprzęgło nowe. Czy ponownie jego konstrukcję poprawiali księgowi zobaczymy. Oprócz sprzęgła masz jeszcze koło dwumasowe :(
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-04-2011, 08:29   

Beduin napisał/a:
Po niezbyt wnikliwej analizie forum i własnych doświadczeniach potwierdzam ->
Wniosek jest prosty - muszę wymienić na Chińczyka -8".


Chinczyk w swej zawansowanej technologii posiada zegar 24 godzinny. :D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-04-2011, 19:32   

rezon napisał/a:
Czekamy na odpowiedź za 150kkm
ja bym raczej dał te 150 kkm -80kkm :P Generalnie mocny dizel z wysokim momentem obr. i manual to ryzykowne powiązanie. A jesli do tego dodamy napęd 4x4, to juz trzeba uważać.... Dobra rada: staraj sie nauczyć ruszać bez jakiegokolwiek dodawania gazu to oszczędzisz sprzęgło troche.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-04-2011, 20:38   

mitsu00 napisał/a:
ja bym raczej dał te 150 kkm -80kkm :P Generalnie mocny dizel z wysokim momentem obr. i manual to ryzykowne powiązanie. A jesli do tego dodamy napęd 4x4, to juz trzeba uważać.... Dobra rada: staraj sie nauczyć ruszać bez jakiegokolwiek dodawania gazu to oszczędzisz sprzęgło troche.


Będzie na pewno dobrze i powyżej 150kkm
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.