[Cari 1.8] SILNIK SZARPIE |
Autor |
Wiadomość |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 01-04-2011, 19:25 [Cari 1.8] SILNIK SZARPIE
|
|
|
Witam wszystkich MISIAKÓW!
Jakoś zbytnio nie wiem jak to opisać,ale spróbujemy.
Więc tak,odpalam auto i wszystko jest ok,obroty trzyma normalnie tak jak by nic mu nie dolegało,ruszam jedyneczka no i gdy wsadzam dwójkę i powiedzmy z lekka przycisnę autko jedzie po czym szarpnie jest to tak jak by spóźnione wejście na obroty i tak na 4,5 czyli takie dziwne tak jakby turbo dziury czy coś w tym stylu a jest to zwykły benzyniak bez turbo,czyli troszeczkę dziwne jest to zachowanie,przed chwilką zrobiłem test na trasie i jechałem jakies 80 na 4 biegu po czym wrzuciłem bieg 5 i cisnę pedał gazu do dechy a on tak jak by nie miał mocy po czym tak jak by ją odzyskał kurczę nie wiem jak to określić wciskam pedał gazu a on szarpnie kilka razy po czym wejdzie normalnie na obroty i dzieje się to na wszystkich biegach tak jak by trybił po czasie i jest w trakcie właśnie to szarpanie
[ Dodano: 01-04-2011, 20:21 ]
Więc tak,byłem teraz po ciemku sprawdzić czy na przewodach iskry nie wariują i nic nie zaobserwowałem odpaliłem auto wskoczył mi na 1500 obr i po krótkiej chwili zszedł do jakieś 850 obr więc chyba ok,ale jak ruszyłem to objawy szarpnięć są nadal czyli cisnę gaz są takie szarpnięcia a pomiędzy nimi to tak jak by nie miał mocy po czym zatrybi i leci normalnie |
_________________ olo |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-04-2011, 23:02
|
|
|
Świece wymieniane? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-04-2011, 07:10
|
|
|
A czy zapala ci się albo może raz ci się zapaliła pomarańczowa kontrolka silnika podczas jazdy? Jeśli tak to warto sprawdzić błędy sinika według opisu z tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Przyczyn może być wiele a odczytanie błędów może wszystko wyjaśnić. |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 02-04-2011, 08:48
|
|
|
Wszystko działa tak jak niby miało by być ok,żadna kontrolka mi się nigdy nie zapaliła nawet na chwilę,po prostu odpalam auto obroty wskakują na 1500 po jakimś czasie spadają do 800-850 i praca silnika jest normalna lecz nieraz jest tak że obroty spadają na 500 no ale to jest klimatronik więc chyba żadna tragedia,po ruszeniu i zmianie biegów na 2 jest takie szarpnięcie coś jak by zatrybił po czasie czyli cisnę gaz a on zaskakuje po jakiejś chwili i to tyczy się całej reszty biegów czyli 3,4,5.
Zobaczę teraz czyli jutro na trasie jak się zachowa bo wymieniłem świece oraz filtr powietrza
[ Dodano: 02-04-2011, 16:37 ]
No i chyba wszystko jasne,wymieniłem świece na nowe oraz filtr powietrza,zrobiłem restart kompa oraz nauka obrotów,wyjechałem sobie na rundę i wszystko jak na razie gra zero szarpania itp,świece były lekko przykopcone ale na prawdę minimalnie,coś mi sie wydaje że chyba sam tu troszeczkę namieszałem bo ostatnio zalałem 20 litrów ruskiej benzyny wydawało mi się że tylko GDI ma taką wrażliwość na paliwo jednak chyba i te zwykłe też a szkoda bo paliwko po 2,60 !! aż szlag człowieka trafia patrząc na tych naszych złodziei !!
Myślę że pod koniec tygodnia zaleje jeszcze raz ze 20-30 litrów ruskiej i zobaczę co się dzieje |
_________________ olo |
|
|
|
 |
boban6
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 '01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2011, 23:04
|
|
|
powiem Ci że mam to samo i to nie jest winna benzyny też wymieniłem świece kable ok i jest już mniej ale jeszcze jest taki objaw i nie mam pojęcia co to |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-05-2011, 12:12
|
|
|
No u mnie problem zniknął wymieniłem świece,filtr powietrza,olej,filtr oleju no i ruskiego paliwa już nie tankuję i powiem Ci że jest ok,trafia się że nieraz lekko pływają obroty ale nie cały czas po prostu trafia się coś takiego od czasu do czasu ale wydaje mi się że niemały wpływ ma na to obciążenie mam klimatronik więc nieraz jak włączę go od razu to obroty falują ale wydaje mi się że to norma,teraz będę miał okazję sprawdzić MIŚKA bo jadę do Anglii jakieś 2000 tysie więc zobaczymy jak MISIU będzie się sprawował |
_________________ olo |
|
|
|
 |
boban6
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 '01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2011, 15:09
|
|
|
oby był grzeczny |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 06-05-2011, 10:44
|
|
|
Dzięki stary tak jak napisałeś oby był grzeczny bo ma już swoje latka 1996 r a wyjazd jutro czyli sobota rano. |
_________________ olo |
|
|
|
 |
boban6
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 '01r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-05-2011, 12:08
|
|
|
Powodzonka |
|
|
|
 |
janusz362
Forumowicz janusz

Auto: CARISMA 1.8GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 10-05-2011, 20:24
|
|
|
Misiu to Misiu!!!!! dojechał do UK bez problemu,spalanie na trasie 6,7 więc mysle ze jest to super
kilosów zrobilismy grubo ponad 2000tys
NASTĘPNY BEDZIE gto!!!!! |
_________________ olo |
|
|
|
 |
|