Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Galant KRZYWO stoi po założeniu zawieszenia KAW
Autor Wiadomość
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-04-2011, 18:15   [EA5A/W 2.5] Galant KRZYWO stoi po założeniu zawieszenia KAW

Witam koledzy.założyłem dziś zawieszenie -45mm i jestem niemile zaskoczony.mianowicie samochód stoi krzyw z tyłu:
sprężyny dobre amorki nowe różnica jest 2 cm z lewej niżej niż z prawej.
Luzów w zawieszeniu nie ma
może jakaś tuleja wywalona:
macie jakieś sugestie???
Ostatnio zmieniony przez bieniak 04-04-2011, 07:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 03-04-2011, 19:13   

A ja mimo to obstawiam na sprężynę. U mnie krzywo stał na Nivomatach/ wymieniłem na zwykłe, po 2 dniach patrze znowu krzywo, zmieniłem sprężyny w końcu stoi jak trzeba... A sprężyny nówki były.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-04-2011, 21:55   

Cytat:
[EA5A/W 2.5] KRZYWO stoi...


Słyszałem, że to można operować. Są też ponoć jakieś ćwiczenia, ale nie wiem na ile skuteczne. Najlepiej skonsultuj to z urologiem.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 03-04-2011, 22:42   

Owczar napisał/a:
Cytat:
[EA5A/W 2.5] KRZYWO stoi...


Słyszałem, że to można operować. Są też ponoć jakieś ćwiczenia, ale nie wiem na ile skuteczne. Najlepiej skonsultuj to z urologiem.


Ponoć badania dowodzą że to w niczym nie przeszkadza...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-04-2011, 22:53   

moze sciagać.... na jedna strone, ale myśle ze sie uleży. DOłąduj i zobacz co sie dzieje. Moze coś za mocno po skecane, wahacze ruszałeś???
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 03-04-2011, 23:31   

napewno nie ściąga 130 puszczona kierownica i leci prosto
wachaczy nie ściągałem nie czułem takiej potrzeby do wymiany amorków.
może odwrotnie założony amor obrócony o 180"
zobacze jutro.
Fakt napewno siadł w momencie podniesienia prawej strony do góry i po opuszczeniu przerwa zredukowała sie do 1cm a było jakies 2,5-3
.obadam sprawe jutro
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-04-2011, 23:46   

bieniak, widzę że nie zrozumiałeś aluzji. Edytuj temat!!
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 04-04-2011, 07:22   

sądzę jednak że większość zrozumiała temat....ale jak tak bardzo źle napisane to już zmieniony.
 
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-04-2011, 08:49   

a może w ferworze walki pomyliłeś sprężyny? :P
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-04-2011, 09:05   

Zawieszenie gwintowane :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 04-04-2011, 12:04   

nie no tylne to tylne przód to przód:::)przód stoi elegancko.odstęp między opona a błotnikiem 2-3cm max.z tyłu z prawej 3cm z lewej 1-1,5cm.a sprężyny takie same nie popękane ani nic.
robertdg, niestety są to sprężyny KAW + amorki KYB.
Także teraz podnoszę auto i sprawdzę wszystkie wachacze bo może któraś tuleja zdechła i koło wpadło głębiej z tego powodu.
ewentualnie przyczyną może być fakt że guma górna na której opiera się sprężyna z prawej jest nowa a z lewej używka ale w bdb stanie
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-04-2011, 12:38   

bieniak napisał/a:
sprawdzę wszystkie wachacze bo może któraś tuleja zdechła
Z własnego doświadczenia powiem, że jeśliby tak sie stało to niekoniecznie musi stukać w zawieszeniu, ale napewno bedzie rzucało autem tak, że nie dasz rady jechać szybciej niż 40 km/h. Poza tym oberwanie się jakiejś tulei (np. na wahaczu tylnym wzdłużnym wleczonym) może spowodować, ze tył z tej strony "siądzie". Zużycie tej tulei jednak objawiałoby się głuchym stukaniem pod kanapą.
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 04-04-2011, 13:10   

problem jest taki,że nikogo nie woziłem z tyłu więc o stukaniu nic nie wiem.no ale juz jest jakiś pomysł na to więc na dniach posprawdzam wszystkie tuleje
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-04-2011, 14:23   

Nie musisz nikogo wieźć z tyłu, aby samemu usłyszeć stuki w tylnym zawieszeniu :P
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 05-04-2011, 07:45   

no to pojeździłem trochę i spostrzeżenia lewa strona ucieka.po wjechaniu w jakies zagłebienie,dziure czy cos takiego.czyli coś jest już wyrobione mimo tego że stuków nie ma.
Podjechałem przy okazji na szarpaki do serwisu Mitsubishi
amorki przód 87% tył 89%
oczywiście standard brak luzów:
wszystko ok
to sam zszedłem pod samochód i kazałem mu naciągać wszystko:
i fakt luzu jako takiego nie ma ale tuleje są już strasznie zmęczone i mocno pracują podczas naciągania na lewej stronie widać przesunięcie na wachaczu wleczonym i jednym prostym.
Po podniesieniu nic nie można zobaczyć bo zawieszenie się mocno naciąga i nie można stwierdzić luzów dopiero jak stoi.
Zapytanie do Olkusza wysłane.czekam na odpowiedź zamawiam komplet na cały tył.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.