[EA5A/W 2.5] Galant KRZYWO stoi po założeniu zawieszenia KAW |
Autor |
Wiadomość |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 03-04-2011, 18:15 [EA5A/W 2.5] Galant KRZYWO stoi po założeniu zawieszenia KAW
|
|
|
Witam koledzy.założyłem dziś zawieszenie -45mm i jestem niemile zaskoczony.mianowicie samochód stoi krzyw z tyłu:
sprężyny dobre amorki nowe różnica jest 2 cm z lewej niżej niż z prawej.
Luzów w zawieszeniu nie ma
może jakaś tuleja wywalona:
macie jakieś sugestie??? |
Ostatnio zmieniony przez bieniak 04-04-2011, 07:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 03-04-2011, 19:13
|
|
|
A ja mimo to obstawiam na sprężynę. U mnie krzywo stał na Nivomatach/ wymieniłem na zwykłe, po 2 dniach patrze znowu krzywo, zmieniłem sprężyny w końcu stoi jak trzeba... A sprężyny nówki były. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-04-2011, 21:55
|
|
|
Cytat: | [EA5A/W 2.5] KRZYWO stoi... |
Słyszałem, że to można operować. Są też ponoć jakieś ćwiczenia, ale nie wiem na ile skuteczne. Najlepiej skonsultuj to z urologiem. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 03-04-2011, 22:42
|
|
|
Owczar napisał/a: | Cytat: | [EA5A/W 2.5] KRZYWO stoi... |
Słyszałem, że to można operować. Są też ponoć jakieś ćwiczenia, ale nie wiem na ile skuteczne. Najlepiej skonsultuj to z urologiem. |
Ponoć badania dowodzą że to w niczym nie przeszkadza...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-04-2011, 22:53
|
|
|
moze sciagać.... na jedna strone, ale myśle ze sie uleży. DOłąduj i zobacz co sie dzieje. Moze coś za mocno po skecane, wahacze ruszałeś??? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 03-04-2011, 23:31
|
|
|
napewno nie ściąga 130 puszczona kierownica i leci prosto
wachaczy nie ściągałem nie czułem takiej potrzeby do wymiany amorków.
może odwrotnie założony amor obrócony o 180"
zobacze jutro.
Fakt napewno siadł w momencie podniesienia prawej strony do góry i po opuszczeniu przerwa zredukowała sie do 1cm a było jakies 2,5-3
.obadam sprawe jutro |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-04-2011, 23:46
|
|
|
bieniak, widzę że nie zrozumiałeś aluzji. Edytuj temat!! |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 04-04-2011, 07:22
|
|
|
sądzę jednak że większość zrozumiała temat....ale jak tak bardzo źle napisane to już zmieniony. |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-04-2011, 08:49
|
|
|
a może w ferworze walki pomyliłeś sprężyny? |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-04-2011, 09:05
|
|
|
Zawieszenie gwintowane |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 04-04-2011, 12:04
|
|
|
nie no tylne to tylne przód to przód:::)przód stoi elegancko.odstęp między opona a błotnikiem 2-3cm max.z tyłu z prawej 3cm z lewej 1-1,5cm.a sprężyny takie same nie popękane ani nic.
robertdg, niestety są to sprężyny KAW + amorki KYB.
Także teraz podnoszę auto i sprawdzę wszystkie wachacze bo może któraś tuleja zdechła i koło wpadło głębiej z tego powodu.
ewentualnie przyczyną może być fakt że guma górna na której opiera się sprężyna z prawej jest nowa a z lewej używka ale w bdb stanie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2011, 12:38
|
|
|
bieniak napisał/a: | sprawdzę wszystkie wachacze bo może któraś tuleja zdechła | Z własnego doświadczenia powiem, że jeśliby tak sie stało to niekoniecznie musi stukać w zawieszeniu, ale napewno bedzie rzucało autem tak, że nie dasz rady jechać szybciej niż 40 km/h. Poza tym oberwanie się jakiejś tulei (np. na wahaczu tylnym wzdłużnym wleczonym) może spowodować, ze tył z tej strony "siądzie". Zużycie tej tulei jednak objawiałoby się głuchym stukaniem pod kanapą. |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 04-04-2011, 13:10
|
|
|
problem jest taki,że nikogo nie woziłem z tyłu więc o stukaniu nic nie wiem.no ale juz jest jakiś pomysł na to więc na dniach posprawdzam wszystkie tuleje |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2011, 14:23
|
|
|
Nie musisz nikogo wieźć z tyłu, aby samemu usłyszeć stuki w tylnym zawieszeniu |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-04-2011, 07:45
|
|
|
no to pojeździłem trochę i spostrzeżenia lewa strona ucieka.po wjechaniu w jakies zagłebienie,dziure czy cos takiego.czyli coś jest już wyrobione mimo tego że stuków nie ma.
Podjechałem przy okazji na szarpaki do serwisu Mitsubishi
amorki przód 87% tył 89%
oczywiście standard brak luzów:
wszystko ok
to sam zszedłem pod samochód i kazałem mu naciągać wszystko:
i fakt luzu jako takiego nie ma ale tuleje są już strasznie zmęczone i mocno pracują podczas naciągania na lewej stronie widać przesunięcie na wachaczu wleczonym i jednym prostym.
Po podniesieniu nic nie można zobaczyć bo zawieszenie się mocno naciąga i nie można stwierdzić luzów dopiero jak stoi.
Zapytanie do Olkusza wysłane.czekam na odpowiedź zamawiam komplet na cały tył. |
|
|
|
 |
|