 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS DID] Pasek wielorowkowy - jakich producentów polecacie |
Autor |
Wiadomość |
constell
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2011, 22:19 [MSS DID] Pasek wielorowkowy - jakich producentów polecacie
|
|
|
Witam
Zaintrygował mnie ostatnio (mniej wiecej od jakiś trzech miesięcy) problem związany z odgłosami piszczenia wydobywającymi się z okolic silnika mojego Miśka.
Próba zdiagnozowaniania usterki powoli wyeliminowała ewentualne awarie łożysk w sprężarce (wykonany pełny serwis klimatyzacji), alternatorze, rolek prowadzącej i napinającej paska wielorowkowego, który też wymieniłem przy okazji wymiany rozrządu. Było to jakieś 3 tys. km temu, niestety problem zaczął sie nasilać, regulacje napięcia paska również nie pomogają. Spryskanie specjalnym środniem chwilowo go ucisza.
Fachowcy handlujący paskami do samochodów japońskich zasugerowali mi iż problem może leżeć w niewłaściwym pasku (obecnie mam założony pasek CntiTech-a), który mimo iż katalogi dopuszczają jego montowanie nie jest właściwy do Miśka - nieco inna budowa rowków i materiał z którego jest wykonany w stosunku do oryginalnych pasków wyprodukowanych w Japonii. Zastosowanie europejskich pasków może skutkować m.in. piszczeniem ale to nie jest jedyny efekt, zły pasek "wyciera" koło pasowe, które w oryginale sporo kosztuje.
Czy ktoś spotkał sie już z tym problemem, będę wdzieczyn za jakieś informacje, które uchronią mnie przed zbędnymi kosztami - japoński pasek już zakupiłem na wszelki wypadek (nie ma różnicy w cenie, około 90 PLN) i zastanawiam się czy warto go wymieniać. |
_________________ Constell |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-04-2011, 22:48
|
|
|
constell napisał/a: | Fachowcy handlujący paskami do samochodów japońskich zasugerowali mi iż problem może leżeć w niewłaściwym pasku (obecnie mam założony pasek CntiTech-a), który mimo iż katalogi dopuszczają jego montowanie nie jest właściwy do Miśka - nieco inna budowa rowków i materiał z którego jest wykonany w stosunku do oryginalnych pasków wyprodukowanych w Japonii. | Chyba tacy od pasania owiec Zacznijmy od tego, że silnik jest europjeski i na pasku ContiTech-a chodzi bezszelestnie, jak chcesz możesz spróbowac z paskiem DAYCO, ale ja bym sprawdził, czy koło pasowe wału się nie rozwarstwia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
constell
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2011, 23:00
|
|
|
W czwartek jestem umówiony z mechanikiem - zobaczymy |
_________________ Constell |
|
|
|
 |
|
|