Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
maglownica
Autor Wiadomość
lolek15 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 04-04-2011, 22:12   maglownica

witam wszystkich na forum mitsumaniakow!!
mam problem mam wyciek z maglownicy na gumie jak na załączonym zdj,

http://lolek987.wrzuta.pl...tU8s/maglownica

mechanik powiedzial wymiana maglownicy 1200 zł
troche mi sie to nie uśmiecha..
wydaje mi sie poszedl jakis uszczelniacz i cieknie płyn ze wspomagania
czy ktos robił cos podobnego? czy opłaca sie dawac do regeneracji czy tez jest inne wyjscie?
czy da rade samemu wyciągnąć maglownice? czy tez jest to wyzsza szkoła jazdy?
wydaje mi sie ze nie ma az takiego duzego problemu odkrecamy kola drązki, połączenie z drązkiem kierowniczym i jestesmy w domu:)
pozdrawiam
lolek15
 
 
pawkas 
Forumowicz

Auto: galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 31
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-04-2011, 12:29   

Jeżeli cokolwiek masz jakieś pojęcie to myślę że poradzisz sobie sam ale przedtem zsuń tą osłone z maglownicy (harmonijkę) z tej strony co cieknie skręć kołami tak żeby z tej strony co zdjołeś osłonę listwa wysuneła się max do końca sprawdź czy nie jest zkorodowana lub przetarta miejscowo - jeśli jest ładna gładka możesz spróbować wymienić uszczelnienie. Do tego co napisałes trzeba jeszcze odkręcić połączenie pomiędzy maglem a kolumną kierowniczą i przewody wspomagania (spuścić płyn wspomagania )
A jeżeli są wrzery spowodowane korozją lub głębokie rysy sam nic nie zrobisz musisz oddać do regeneracji
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 06-04-2011, 21:27   

Nie wiem z jakiej okolicy jestes ale w Krakowie mam firme w ktorej regenerowalem juz pare przekladni i robia to za 500-600 złotych i daja rok gwarancji oczywiscie montaz i demontaz na wlasna reke i na koniec ustawienie zbieznosci oczywiscie. ale co do jakosci uslug moge szczerze polecic bo nigdy nie bylo problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.