RALLIART-y łączcie się!!! |
Autor |
Wiadomość |
przem4
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: pl
|
Wysłany: 07-04-2011, 03:47
|
|
|
Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 07-04-2011, 08:39
|
|
|
rezon napisał/a: | Jak będziesz na hamowni to sprawdź i mapy i raliarta |
Zeby sprawdzić na hamowni reali art trzeba włączyć go w tryb servisowy / jest to ściśle strzeżona tajemnica przez ASO / |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 07-04-2011, 08:59
|
|
|
Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:07
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady. | Chyba nie wiesz o czym piszesz. swap silnika to rzeźbiarstwo i to nie małe - począwszy od jego mocowań często różnych, poprzez takie drobiazgi jak sprzęgło, przełożenia skrzyni, itd.... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:24
|
|
|
Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika. |
|
|
|
 |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:39
|
|
|
Na razie skończyło się na tym, że zadzwonił do mnie miły Pan z Plichty w Gdyni i zapytał czy ma zamawiać dla mnie Ralliarta Na moją prośbę, że chciałbym najpierw przetestować na jeździe próbnej trochę się zmartwił i powiedział, że jeszcze do mnie zadzwoni jak zorganizuje takie auto. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:39
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | oim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika. | W dobie oszczędności (np. brak mat tłumiących i włożenie styropianu) sprzęgło w 2.2HDI jest inne niż w 2.0TDI. Były próby swap'owania Octavii 1,6 na 2.0 albo 1.8t. Jakoś entuzjazmu nie było na forum nie było, a raczej propozycje sprzedaj 1,6 i kup 2.0. Nawet półosie często były inne z jednej strony. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 07-04-2011, 09:49
|
|
|
Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-04-2011, 15:14
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej. | Nie mieszam, tylko pokazuję Ci, że w dobie oszczędności zastosowano kilka lat temu różne podzespoły w Outlanderze z różnymi silnikami. Różne są również koła dwumasowe i kilka innych rzeczy. Nadal uważasz, że aby zamienić silnik 2.0 z VW na silnik 2.2 Mitsu wystarczy po prostu wyjąć jeden i włożyć drugi czy tylko piszesz aby pisać? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-04-2011, 15:33
|
|
|
przem4 napisał/a: | Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki. |
http://forum.mitsumaniaki...t=60002&start=0 W tym temacie mniej/więcej na środku kolega wkleił zdjęcia Box'a, a jeśli nie ma i auto ma 170KM to na 90% jest to mapa, bo Box ma ok. 167 niby jak jest nowy |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 08-04-2011, 15:12
|
|
|
Mam do sprzedania ori boxa zdemontowanego ode mnie z auta. Jak ktoś jest zainteresowany to proszę na priva. Boxa zakupiłem w serwisie za 4 tyś |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2011, 15:56
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika. | o czym Ty piszesz kolego??? jakie ecu jaką instalacje , w silniku 2.2 mivec jest inna głowica kolektor , wszystko jest inne i nic nie przełożysz szczególnie patrząc na ceny części. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
|
|
|
 |
przem4
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: pl
|
Wysłany: 08-04-2011, 21:11
|
|
|
Witam uprzejmie dziękuję za fotki Ralliart-a.
Okazało się że auto ma od nowości zamontowany ten box.
(choć miejsce montażu budzi spore wątpliwości) |
|
|
|
 |
anoskrk
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2011 Posty: 1 Skąd: kraków
|
Wysłany: 31-07-2011, 16:36
|
|
|
U mnie bez Ralliart-a muł i tyle z tym ustrojstem czuc różnice:] |
|
|
|
 |
|