Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
RALLIART-y łączcie się!!!
Autor Wiadomość
przem4 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 15
Skąd: pl
Wysłany: 07-04-2011, 03:47   

Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 07-04-2011, 08:39   

rezon napisał/a:
Jak będziesz na hamowni to sprawdź i mapy i raliarta


Zeby sprawdzić na hamowni reali art trzeba włączyć go w tryb servisowy / jest to ściśle strzeżona tajemnica przez ASO /
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2011, 08:59   

Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS :finga: , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady. :twisted:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-04-2011, 09:07   

patrycjuszek napisał/a:
Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady.
Chyba nie wiesz o czym piszesz. swap silnika to rzeźbiarstwo i to nie małe - począwszy od jego mocowań często różnych, poprzez takie drobiazgi jak sprzęgło, przełożenia skrzyni, itd....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2011, 09:24   

Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 07-04-2011, 09:39   

Na razie skończyło się na tym, że zadzwonił do mnie miły Pan z Plichty w Gdyni i zapytał czy ma zamawiać dla mnie Ralliarta :lol: Na moją prośbę, że chciałbym najpierw przetestować na jeździe próbnej trochę się zmartwił i powiedział, że jeszcze do mnie zadzwoni jak zorganizuje takie auto.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-04-2011, 09:39   

patrycjuszek napisał/a:
oim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.
W dobie oszczędności (np. brak mat tłumiących i włożenie styropianu) sprzęgło w 2.2HDI jest inne niż w 2.0TDI. Były próby swap'owania Octavii 1,6 na 2.0 albo 1.8t. Jakoś entuzjazmu nie było na forum nie było, a raczej propozycje sprzedaj 1,6 i kup 2.0. Nawet półosie często były inne z jednej strony.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 07-04-2011, 09:49   

Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-04-2011, 15:14   

patrycjuszek napisał/a:
Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej.
Nie mieszam, tylko pokazuję Ci, że w dobie oszczędności zastosowano kilka lat temu różne podzespoły w Outlanderze z różnymi silnikami. Różne są również koła dwumasowe i kilka innych rzeczy. Nadal uważasz, że aby zamienić silnik 2.0 z VW na silnik 2.2 Mitsu wystarczy po prostu wyjąć jeden i włożyć drugi czy tylko piszesz aby pisać?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-04-2011, 15:33   

przem4 napisał/a:
Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.


http://forum.mitsumaniaki...t=60002&start=0 W tym temacie mniej/więcej na środku kolega wkleił zdjęcia Box'a, a jeśli nie ma i auto ma 170KM to na 90% jest to mapa, bo Box ma ok. 167 niby jak jest nowy :)
 
 
 
K.K 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Stargard SZczeciński
Wysłany: 08-04-2011, 15:12   

Mam do sprzedania ori boxa zdemontowanego ode mnie z auta. Jak ktoś jest zainteresowany to proszę na priva. Boxa zakupiłem w serwisie za 4 tyś
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 15:56   

patrycjuszek napisał/a:
Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.
o czym Ty piszesz kolego??? jakie ecu jaką instalacje , w silniku 2.2 mivec jest inna głowica kolektor , wszystko jest inne i nic nie przełożysz szczególnie patrząc na ceny części.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 08-04-2011, 20:17   

przem4 napisał/a:
Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.


[url=http://img39.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img24.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img718.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
przem4 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 15
Skąd: pl
Wysłany: 08-04-2011, 21:11   

Witam uprzejmie dziękuję za fotki Ralliart-a.
Okazało się że auto ma od nowości zamontowany ten box.
(choć miejsce montażu budzi spore wątpliwości)
 
 
anoskrk 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 1
Skąd: kraków
Wysłany: 31-07-2011, 16:36   

U mnie bez Ralliart-a muł i tyle z tym ustrojstem czuc różnice:]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.