Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmieniacie już opony....??????
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2011, 11:31   

michu300 napisał/a:
Nie wiem ile mi napompowali, ale nie mogę się jakoś przyzwyczaić teraz z powrotem do jazdy na 18-kach. Każdą nierówność w nawierzchni czuję, każdą koleinę. Czy to może być z powodu zbyt wysokiego ciśnienia? Kierownicę muszę mocno trzymać bo samochód sobie jeździ gdzie chce.
Napewno. Mnie w zeszłym roku oponiarze zamiast 2,2-2,4 napompowali 3.0 i jazda była horrorem. Auto było twarde jak deska.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 08-04-2011, 11:34   

Zaraz pójdę sobie zmierzyć i upuszczę jak będzie trzeba.
 
 
mr_kister 
Nowy Forumowicz

Auto: MOII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: PL
Wysłany: 08-04-2011, 12:13   

michu300 kurcze mam to samo. Po zmianie z zimowych Nokianów 16" na 18" Duelery po koleinach auto jedzie na boki. Niestety sprawdziłem ciśnienie i jest ok czyli 2,3. Nie pamiętam, czy przed zmianą na zimę w 2010 też tak było.
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 08-04-2011, 12:44   

Sprawdziłem i o dziwo miałem 2.0 w każdym kole, czyli za mało. Podpompowałem do 2.3. Zobaczymy jak teraz będzie. mr_kister - może ciśnieniomierz jest nie halo?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 08-04-2011, 13:45   

michu300 napisał/a:
Czy to może być z powodu zbyt wysokiego ciśnienia? Kierownicę muszę mocno trzymać bo samochód sobie jeździ gdzie chce.
Nie - z powodu 18" opon i konstrukcji zawieszenia. Jeździsz na 2WD? Jeśli tak, to na 4WD jest trochę mniej narowisty.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 08-04-2011, 13:49   

rezon napisał/a:
michu300 napisał/a:
Czy to może być z powodu zbyt wysokiego ciśnienia? Kierownicę muszę mocno trzymać bo samochód sobie jeździ gdzie chce.
Nie - z powodu 18" opon i konstrukcji zawieszenia. Jeździsz na 2WD? Jeśli tak, to na 4WD jest trochę mniej narowisty.


Pewnie jednym czynnikiem jest przesiadka z 16-ek na 18-ki. Chociaż nie pamiętam, żebym w zeszłym roku miał jakieś negatywne odczucia przy jeździe na 18-kach. Zobaczymy teraz jak sobie dopompowałem.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 17:39   

Ja mam pierwsze 18 w swoim życiu to z początku myślałem że z miśkiem coś nie tak ,teraz się przyzwyczaiłem .Mam nabite 2,5 atm i jest OK,ale przy dużych koleinach ciągnie w bok
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2011, 17:51   

lexus napisał/a:
Ja mam pierwsze 18 w swoim życiu to z początku myślałem że z miśkiem coś nie tak ,teraz się przyzwyczaiłem .Mam nabite 2,5 atm i jest OK,ale przy dużych koleinach ciągnie w bok
No 18'' są 225, a co w przypadku szerszych walców, np 275? Miałem takowe w poprzedniej E61 i nie było za ciekawie....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 08-04-2011, 20:18   

Ja mam przód 2,0 ty ł2,2 i jest Ok.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 20:24   

2,0 atm to sporo za mało min.to 2,2 tył i przód według instrukcji chyba że masz jakieś inne opony ja w zapasie mam4 atm :lol:
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 08-04-2011, 20:31   

lexus napisał/a:
w zapasie mam4 atm :lol:


Zapasu jeszcze ani razu nie używałem więc nie wiem.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 20:43   

Ja też nie ale czasami jadę w obce kraje i wolę sprawdzić ,ostatnio jak wyjełem koło z wieszaka to miało2 atm a według instrukcji powinno być 4,2 atm
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2011, 21:05   

lexus napisał/a:
Ja też nie ale czasami jadę w obce kraje i wolę sprawdzić ,ostatnio jak wyjełem koło z wieszaka to miało2 atm a według instrukcji powinno być 4,2 atm
I to po raz kolejny pokazuje że polskie ASO nie wykonują wszystkich czynności serwisowych podczas przegldów narzuconych przez producenta. Płacimy żeby wyjęli, sprawdzili zapas i dopompowali, a w realu jest jak jest..... :evil: Co w przypadku kiedy miałoby sie kapcia w nocy w lesie i zapas miał poniżej 2 atm? daleko by sie nie zajechało. Nikomu w tym kraju nie można ufać w 100% :axe:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-04-2011, 21:49   

Cytat:
I to po raz kolejny pokazuje że polskie ASO nie wykonują wszystkich czynności serwisowych podczas przegldów narzuconych przez producenta.
A to o tym nie wiedziałem :idea:
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2011, 21:56   

lexus napisał/a:
Cytat:
I to po raz kolejny pokazuje że polskie ASO nie wykonują wszystkich czynności serwisowych podczas przegldów narzuconych przez producenta.
A to o tym nie wiedziałem :idea:
Żeby nie było że leję wodę: Pozycja nr 7 na liście czynności przeglądowych. A to tylko 1 z przykładów. Napewno jest ich o wiele więcej.
http://www.mitsubishi.pl/..._diesel_89A.pdf
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.