Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czyszczenie, regulacja przepsutnicy CJ0
Autor Wiadomość
azydek
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 16:50   Czyszczenie, regulacja przepsutnicy CJ0

Tak jak w temacie czy jest ktos z Wlkp kto wykonwywał ww. czynnosci? Moj Colcik miał przjesciowe klopoty z wolnymi obrotami, na razie przeszlo ale kto wie co bedzie dalej. Tak profilaktycznie pytam.... owe przejsciowe problemy "wyleczyły" mnie z decyzji zalozenia LPG.... choc moglem nowa instalacje zalozyc za przyslowiowe piwo.
Pozdrawiam.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-11-2006, 16:54   

- a jakie były objawy??
- i czemu samo przeszło?? coś robiłeś??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
azydek
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 18:01   

Zachowanie wskazówki obrotomierza wzorowe bez znaczenia czy silnik cieply czy zimny.
Pewnej soboty rodzice pozyczyli mojego Colta by podjechac na zakupy (Taty galant - kontuzjowany) Gdy wrocili oznajmili, ze nastąpiła awaria ukl. elektrycznego.
Objawy:
- Z pilota nie mozna bylo zamknąc auta poniewaz alarm oznajmial niedomkniecie ktorejs z pokryw.
- Brak elektronicznego licznika (podswietlanie dzialalo)
- Radio - martwe
- Zegarek nic nie wyswietlal - tylko byl podswietlany.

Usterka - przepalony bezpiecznik w skrzynce pod maska. 10A (czerwony) pierwszy od przodu auta - wyjmowany przy pomocy "chwytaka" razem z kolejnym 10A.

Wymiana bezpiecznika i po problemie.

Po kilku godzinach musiałem gdzies podjechac. Odpalilem na ssaniu wszystko oki. Podczas jazdy przy wysprzęglaniu OK. Zatrzymuje sie na światłach a obroty spadaja do 300-400 rpm utrzymuja sie na tym poziomie przez kilka sek. i powracaja do normy czyli 800-900 w zaleznosci ile odbiornikow obciaza uklad.
Po okolo 30km objawy ustały. Efekt rozprogramowania ECU wykluczam poniewaz kontrolka CheckEngine zachowywala sie normalnie.

Moze spalony bezpiecznik i zachowanie sie silnika to tylko czysty zbieg okolicznosci.
W najblizszym czasie wymienie swiece, kable WN, kopulke, palec, filtr paliwa.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-11-2006, 18:44   

azydek napisał/a:
Zatrzymuje sie na światłach a obroty spadaja do 300-400 rpm utrzymuja sie na tym poziomie przez kilka sek. i powracaja do normy czyli 800-900 w zaleznosci ile odbiornikow obciaza uklad.

Zgadza się azydek, przepalił Ci się bezpiecznik odpowiedzialny też za ECU, i podtrzymanie jego pamieci
azydek napisał/a:
Po okolo 30km objawy ustały.

Bo zaprogramował się ECU
azydek napisał/a:
Efekt rozprogramowania ECU wykluczam poniewaz kontrolka CheckEngine zachowywala sie normalnie.

Bo ECU działało, tylko pamięć się skasowała i trzeba było ponownie zaprogramować.
azydek napisał/a:
Moze spalony bezpiecznik i zachowanie sie silnika to tylko czysty zbieg okolicznosci.

Nie przypadek, miałem kiedyś to samo, jak bawiłem się z podłączaniem radia i zjarałem dwa razy bezpiecznik odpowiedzialny właśnie za radio, tablice itp
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
azydek
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 22:16   

Całe życie sie człowiek czegoś uczy... moj Colt np. uczy sie o wiele wolniej ustawien ECU niż moje poprzednie samochody wiec dlatego myslalem ze cos nie tak mialem z przepustnica. Na dodatek utwierdzało mnie w tym przekonanie o wadliwie działającym silniczku krokowym bo wyraznie slyszalem jego chroboranie przy wlaczaniu stacyjki (przy otwartym oknie i podniesionej masce)... no ale przed chwila zrobilem kolejne 60km i obroty w jak najlepszym pozadku. No juz koncze to chawlenie mojego silnika bo jeszcze zapesze.
 
 
Spychacz 
Mitsumaniak
01334/KMM

Auto: Dacia Sandero Blackline
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-11-2008, 14:00   

heh z tym podłączaniem radia to przypomniała mi się historia z moim poprzednim cudem techniki koreańskiej Daewoo Tico.
Kupiłem radio no i mówię - sam sobie założę i podłączę - wyłamałem zaślepkę na radio pogrzebałem i wyciągnąłem wiązkę z kostką - pięknie plus do + minus do - no i głośniki i antena.
Odpalam auto włączam radio - GRA! hehe super do czasu... jak się ściemniło - patrzę a nie mam postojowych przód/tył. Podjechałem do serwisu Dełu a tam elektryk pierwsze o co zapytał to czy minus z radia podłączyłem do minusa w kostce przeznaczonej do radia - mówię oczywiście tak - a on na to że właśnie źle bo w Tico instalacja jest tak zrobiona że jak się minus z radia podłączy do kostki przygotowanej do radia to wali bezpiecznik od postojówek :roll: i trzeba bezpośrednio z radia podłączyć kabelek do masy czyli najlepiej jakiejś śrubki itp. jak mówił tak zrobiłem i było po sprawie - nie kumam dlaczego tak jest ale jest :badgrin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.