Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
dNa
[Usunięty]

  Wysłany: 05-11-2006, 15:26   Wysokie obroty na biegu jałowym

Witam mam galanta E33A 2.0 benzyna z 91roku Od paru dni mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym tzn. ok 1500-1700 obr/min na zimnym i ciepłym silniku problem zanika przy postoju na swiatlach lub skrzyzowaniu po mocniejszym wcisnieciu pedalu hamulca do podlogi. Czy wie ktos co to moze byc. Dziekuje z gory za pomoc
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 05-11-2006, 16:20   

Odpowiedź jest chyba standardowa w takich przypadkach: obroty do regulacji, a przy okazji przepustnica do czyszczenia.
Opis, co i jak zrobić, masz na stronie Krzyżaka
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 18:28   

kamilek napisał/a:
Odpowiedź jest chyba standardowa w takich przypadkach: obroty do regulacji, a przy okazji przepustnica do czyszczenia.
Opis, co i jak zrobić, masz na stronie Krzyżaka

Sam bym się wolal za to nie zabierac wiesz mniej wiecej ile moze kosztowac czyszczenie przepustnicy u mechanika?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 06-11-2006, 19:38   

Ja robiłem to sam mimo, iż jestem wielką pierdołą, jeśli chodzi o zręczność i zdolności manualne :lol: Naprawdę tam nie ma nic trudnego. Wystarczy tylko być ostrożnym i uważać na to, żeby nic nie zostało w dolocie.

dNa napisał/a:
wiesz mniej wiecej ile moze kosztowac czyszczenie przepustnicy u mechanika


Więc tak: nie wystarczy same wyczyszczenie przepustnicy. Musisz również wyregulować obroty (bo chyba nie chcesz mieć 2000 na wolnych? :) ). A z tym może być problem, jeśli chodzi o mechaników. Rzadko który potrafi PRAWIDŁOWO ustawić obroty, jeśli w ogóle....
Ale odpowiadając na pytanie: nie wiem, ile mechanik by wziął za to. Podejrzewam, że ok. 20-30zł. Ale głowy nie daję...
Moja rada jest taka: zrób to sam (ależ to było odkrywcze :P ). W tym nie ma nic trudnego. Odkręcasz dwie obejmy, zdejmujesz "trąbę słonia" i masz dostęp do przepustnicy. Potem bierzesz jakiś środek (ja to zrobiłem rozpuszczalnikiem, ale może być nawet denaturat, bylebyś poczekał, aż to wyschnie), szmatkę i wio! Co w tym trudnego? :D

PS. Hahaha!!!! :D Ocenzurowało słowo "p-i-erdoła" :lol:
 
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 21:58   

czyszczenie przepustnicy to w najlepszym przypadku. moim skromnym zdaniem powodem moze byc tez niewładna lambda a w najgorszym przypadku silnik krokowy do wymiany, ponoc da sie go jakos czyscic ale pomaga to w 30% przypadkow :?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-11-2006, 18:44   

Sonda lambda powiadasz?
dNa napisał/a:
mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym tzn. ok 1500-1700 obr/min na zimnym i ciepłym silniku

Czy sonda może mieć wpływ na pracę ZIMNEGO silnika?

Krokowy? Zastanówmy się
dNa napisał/a:
problem zanika przy postoju na swiatlach lub skrzyzowaniu po mocniejszym wcisnieciu pedalu hamulca do podlogi

No to by mogło wskazywać na krokowy...ale jeżeli wolne obroty są tak wysokie, to nie da się zdiagnozować tego....chociaż...hm, jakby odłączyć krokowy, to powinna się nieco rozjaśnić sytuacja. Ale ja jednak cały czas jestem za tym, by dNa zrobił przepustnicę i obroty. Dopiero wtedy będzie można kombinować dalej.
 
 
 
dNa
[Usunięty]

  Wysłany: 09-11-2006, 11:43   

Postanowiłem ze udam się do elektronika samochodowego niech podłączy się pod komputer zobaczę jakie mu wyskoczą błędy. Jak tylko znajde przyczynę dam odpowiedź.
Dziekuje za pomoc
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 09-11-2006, 12:17   

dNa napisał/a:
Postanowiłem ze udam się do elektronika samochodowego niech podłączy się pod komputer zobaczę jakie mu wyskoczą błędy. Jak tylko znajde przyczynę dam odpowiedź.
Dziekuje za pomoc

na jakimś lokalnym spotkaniu podłączymy twojego Galanta do palmtopa z MMCd i zobaczymy co wyświetli.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.