Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomoc w naprawie seja
Autor Wiadomość
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 12-04-2011, 12:36   pomoc w naprawie seja

Piszę tutaj bo wiem ,że wiele mądrych osób się w tym forum obraca a nie jak na innych:)
mam następujący problem

Moja kobieta ma seja 900cm
w zimie był problem iż jak nie jeździłem w 1 dzień to już nie zapalał,ale wymieniłem akumulator na nowy 40AH KAGERA, naprawiliśmy rozrusznik , bo też raz krecił dobrze raz źle.... Ok było ale teraz znów po 4 dniach stania znów nie odpalał, oddaliśmy do elektryka on zregenerował alternator( bo ładowanie było 13,6) i ucieszony myślałem ,że to spokój a tu znów dziś nie odpalił po 3 dniach stania

sprawa wygląda tak auto służy tylko do pojechania do sklepu i i do szkoły raz w tygodniu jedno i drugie, czyli powiedzmy w miesiącu jest jeżdżone 8 razy po 4km


Wiem ,że to mało ale przecież przy dobrym aku i alternatorze powinien już zawsze zapalać a tym bardziej teraz jak jest max 3-4 stopnie

W czym może być problem?
Sprawdzaliśmy pobór prądu na wyłączonym i był minimalny ,wątpliwe aby on cały akumulator zużywał po paru dniach
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 12-04-2011, 15:52   

Chyba że gdzieś jest zwarcie jakieś...ale to musiałoby być dość silne żeby po jednym dniu sprawny aku padał...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-04-2011, 16:02   

jarekrk napisał/a:
był minimalny


czyli jaki w jednostkach układu SI ?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 12-04-2011, 16:30   

z tego co pamiętam pobór był ok 0.1A(mierzone jeszcze w zimie )





Chyba że gdzieś jest zwarcie jakieś...ale to musiałoby być dość silne żeby po jednym dniu sprawny aku padał...

nie po jednym dniu,tylko po 4 dniach nie zapala teraz (a możliwe aby po 4-5 dniach nowy aku o pojemności 40AH padał ?)
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-04-2011, 16:35   

jarekrk napisał/a:
0.1A


Tak myślałem..... - 5 x za dużo
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 12-04-2011, 16:50   

tak mi się wydaję:) nie dam sobie ręki uciąc , dziś wezmę prostownik naładuję go to jutro wieczorem go podłącze a w czwartek w pracy sprawdzę jeszcze raz.
A tak żebym wiedział na 100% ile powinien mieć max pobór prądu akumulator abym wiedział ,ze nic go nie zjada na lewo??
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-04-2011, 16:56   

20 mA to norma - alarm, radio, ecu więcej nie powinny ciągnąć
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 14-04-2011, 08:45   

no to uciekanie pradu, najpierw sprawdzamy było 0,17A
z ciekawości wyjąłem radio i do 0.01A spadło:)

Czyli albo kijowe radio albo gdzieś zwarcie na instalacji , ale to już na kiedy indziej rozkmina

dzięki Bartek
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.