Lancer X do rajdów |
Autor |
Wiadomość |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 13-04-2011, 08:03 Lancer X do rajdów
|
|
|
Klik |
_________________
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-04-2011, 12:30
|
|
|
W nastepnym rajdzie RSMP kuzaj bedzie mial lancerka EVO X w specyfikacji R4. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2011, 13:15
|
|
|
auto BEZ gwarancji mitsubishi. czyli jak przed wydaniem ktoś go przepałuje w salonie to nikt za nic nie odpowiada równie dobrze mogą ładować część z drugiego sortu - bo i tak user w założeniu sobie wymieni na jakieś lepsze, a cena za ogołoconego większa niż za zwykłą wersje heh... już lepiej kupić zwykłego i samemu wypatroszyć a graty sprzedać i jeszcze zysk będzie... |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 13-04-2011, 14:53
|
|
|
Derpin, z tą gwarancją to poszedłeś po całości
Z kupnem normalnego i patroszeniem w celach zarobkowych też |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-04-2011, 15:28
|
|
|
Wersja RS jako baza dla sportu znana jest od modelu Evo IV...... Dlaczego jest to taki super news, nie wiem, pewnie tematy "ogórkowe" się skończyły...... Normą w RSach są małe hamulce, stalowe felgi, szmaciane, najtańsze środki, korbki w drzwiach, brak podstawowego wyposażenia typu klima..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2011, 16:58
|
|
|
mkm, sorry ale jeżeli dla Ciebie ktoś za golasa krzyczy więcej niż za pełną wersje i jest to wg Ciebie ok, to chyba nie ja tu jadę po całości.
rozumiem żeby to była jeszcze dodatkowo wzmocniona buda, obspawana, albo cokolwiek ale tu się chwalą tylko tym, że auto będzie pozbawione kilku gratów które i tak każdy kto by chciał się tego pozbyć zrobił by to bez problemu, a do tego kasują za to większe pieniądze... nie wiem gdzie Ty widzisz w tym sens...
ciekawe ile ten rs kosztuje w krajach gdzie polityka cenowa importera ma jakiś sens i jak wypada w kwestii ceny z pełną wersją... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-04-2011, 17:06
|
|
|
Derpin napisał/a: | krzyczy więcej |
całe 1710 zł , ale nie musisz skuwać mas bitumicznych, nie masz zabezpieczenia antykorozyjnego, które też nie łatwo usunąć..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2011, 17:21
|
|
|
Bartek, chodzi mi o to że usunęli graty za które normalnie żeby mieć w aucie musisz dopłacić, chociażby kurtyny boczne, xenony, i duże hamulce, duże felgi i opony.
i musisz za to dopłacić dużo więcej niż wspomniane 1710 zł, więc dla mnie naturalne jest że skoro ktoś oferuje coś słabiej wyposażonego to cena też idzie w dół, ale tutaj oczywiście na odwrót
a zostawili akurat te niepotrzebne czyli poduszka kolanowa kierowcy, halogeny, szyby niestety są elektryczne lusterka zresztą też, więc ja się pytam gdzie tu jest ta promocja ? skoro i tak będzie trzeba patroszyć ? do tego żeby kupić auto z dużą tarczą i felgami musimy zapłacić już nie 1710 zł więcej a prawie 10 tys... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-04-2011, 18:26
|
|
|
Porsche też tak robi.... |
|
|
|
 |
Dabadee
Mitsumaniak

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 121 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-04-2011, 18:40
|
|
|
No porsche akurat robi różnicę między wersją RS, a zwykłą bo tam szyby są lżejsze, klatka w środku, kilka koni na + itp. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-04-2011, 18:50
|
|
|
No tylko tam dopłata to nie jest 1700zł. Więc płacisz za lżejsze elementy i tytanowy wydech, a za to co nie wmontowali to po prostu zapominają odliczyć od rachunku. |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2011, 18:58
|
|
|
mogę się mylić ale w prosiaku dostajemy przy okazji ceramiczny hebel... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-04-2011, 19:42
|
|
|
Ale ossso chciii...
Wersja RS zawsze była wypuszczana niemal "szkieletowo". Jak już Bartek wspomniał: zero zabezpieczenia, najtańsze felgi stalowe, zero klimy, elektryki szyb i lusterek, brak przeciwmgielnych, abs, ayc, itd. To wersja dedykowana dla teamów rajdowych, by one mogły sobie według własnego uznania "uzbroić" wóz.
Np. w E6 różnica była w wersji RS na JDM do wersji GSR na EUDM aż 350kg, a to już się liczy. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-04-2011, 20:18
|
|
|
Panowie opisywana wersja to bazowka pod auto RAJDOWE nowej grupy R4. Hamulce sa A grupowe a waga pojazdu z wyposazeniem rajdowym (klatka, system gasniczy, itd) ma wynosic 1310 kg. Po testach Kosciuszki stwierdzil on ze auto jest konkurencyjne dla aut klasy Super 2000. No i wydaje mi sie ze AYC zostanie bo to duzy plus dla rajdowki. Ogolnie ten lancerek ma byc technologicznie porownywalny do aut klasy WRC z poczatku 2000r.
Wiec nie jest to auto dla zwyklego klienta a teamow. A gwarancja wiadomo ze nie jest potrzebna. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-04-2011, 20:41
|
|
|
A skrzynia tylko 5 biegów |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
|