 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Elastyczność samochodów |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-04-2011, 15:19
|
|
|
Nie tylko w VW nic się nie dzieje......W Mietkach, Fordach, Oplu, Nysie (z silnikiem Renault) którymi jeździłem jest tak samo.....i to co gorsza im nowsze auto, tym gorzej....... nie miałem jeszcze okazji jechać nowym DiDem, który podobno nie puchnie przez Miveca..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 13-04-2011, 15:33
|
|
|
Fragu
mialem podobna(a moze i nie, ale jakos mi sie przypomnialo) sytuacje-w wakacje uzywalem auta brata bo mial sluzbowe, a jego stalo pod domem nieuzywane. I po paru miesiacach odciagalem mu ten samochod bo mu byl potrzebny i jechalem za rodzicami, bo w odwiedziny jechali. Auto ojca-s40, 1.8(115hp), masa 1310kg, auto brata, ktorym jechalem-baleno w sedanie, 1.8(121hp), masa 990kg. Subiektywne odczucie podczas jazdy volvo, to ze niespecjalnie sie zbiera i elastycznoscia nie powala(w porownaniu do suzuki), a baleno hmm jak to ktos fajnie ujal tu na forum - ogien w szopie, w porownaniu z tym czym jezdzilem to no nie ma, ze nie idzie. I wracajac do tematu, na papierze chyba widac co lepiej wyglada, ale w trasie pod wzgledem elastycznosci powiem, ze ledwo moglem za ojcem nadazyc. Od zera na przyspieszeniu suzuki lepiej szlo, ale juz pod wzgledem elastycznosci to bieda byla w porownaniu do s-ki. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-04-2011, 15:48
|
|
|
Baleno jest potwornie głośne, przez co wydaje się być szybkie......
Mam świetne porównanie 1.9 TDi z 1.6i w Skodzie Octavii - jechaliśmy we 3 osoby Octą TDi z Wawki do Gorzowa Wielkopolskiego po Octe dla kumpla. TDi jedchało fajnie, przyspieszało wystarczająco, 1.6 przy nim to straszny muł......do czasu powrotu kiedy na autostradzie jechałem sam w TDi a kumple we 2 w 1.6...... uciekali mi w każdej sytuacji......poza wyścigiem na 5 biegu 60-100 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 13-04-2011, 16:31
|
|
|
Bartek
No nie wiem jakim(silnik) baleno jezdziles, fakt ciche nie jest w porownaniu do Cari, juz o s-ce nie wsponinajac. Ale osobiscie to bym nie powiedzial, ze przez glosnosc wydaje sie, ze jest szybszy. Ze przez spojler, wydech, czy tez kozacka nakleke w plomienie na drzwiach jezdzi auto szybciej to wiedzialem, ale ze przez to, ze jest kiespsko wygluszone to nie wiedzialem =D Ale fakt kiedys patrzylem na dane fabraczne, tylko przyspieszenie znalazlem, to w volvo bylo 10,5 a suzuki 10,2..a jak sie jedzie to subiektywnie dzieli je, moze nie przepasc, ale sporo. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-04-2011, 21:15
|
|
|
Dlatego warto tez znać wykres km i momentu |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-04-2011, 23:27
|
|
|
Takie moje porównanie CJ4A do bratowego Audi A6 C5 1,9TDi 110KM. Otóż pewnego razu musiałem pojechać brata samochodem i np w sytuacjach, kiedy widzę z daleka, że jest czerwone światło i jadę na powiedzmy 4 biegu te 40-50km/h, nagle zmienia się na zielone i wciskałem gaz, to bez redukcji się niestety nie obeszło. Coltem powiedzmy, że mogę "spokojnie" przyśpieszać na tej "czwórce" przy takich prędkościach. Dziwnie mi się było przerzucić na diesla tak nagle na jeden moment, mieszania w biegach jest dużo więcej niż w benzynie, natomiast trzeba przyznać, że moment obrotowy robi swoje i przy ruszaniu ze świateł czuć wcięcie w fotel nawet jak były osoby na pokładzie. Colt jednak pasażerów dużo bardziej odczuwa i już jeżdżąc z moją dziewczyną ważącą 50-52kg czuję różnicę w przyśpieszeniu. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 21-04-2011, 14:45
|
|
|
mystek, sprawdzałeś może Colta ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 21-04-2011, 19:09
|
|
|
Co do elastyczności diesli to polecam z podwójnym turbo- mała turbina tłoczy na na niskich, potem załącza się duża. Nie ma co prawda tego złudnego wbicia w fotel (efekt turbodziury) ale jeździ się całkiem fajnie: np. taki silnik Mercedesa 250CDI 204KM 500Nm ciągnie od około 1400obr/min bez redukcji przy automacie i nie "puchnie" do red line. Inna sprawa, ze chodzi jak traktor
Jak szukasz czegoś naprawdę elastycznego to polecam Colta GTI Na trójce od 30 płynnie i szybko rozwija moc do dużo ponad prędkości dozwolone na polskich drogach... |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-04-2011, 19:35
|
|
|
pyjte napisał/a: | Na trójce od 30 płynnie i szybko rozwija moc do dużo ponad prędkości dozwolone na polskich drogach... |
No nie mów że leci ponad 140km/h na trójeczce bo nie uwierzę.... |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 21-04-2011, 19:55
|
|
|
krzychu napisał/a: | No nie mów że leci ponad 140km/h na trójeczce bo nie uwierzę.... |
A jednak |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 21-04-2011, 21:04
|
|
|
krzychu napisał/a: | pyjte napisał/a: | Na trójce od 30 płynnie i szybko rozwija moc do dużo ponad prędkości dozwolone na polskich drogach... |
No nie mów że leci ponad 140km/h na trójeczce bo nie uwierzę.... |
to żaden wyczyn...sejak sporting 1,1 55km na trójce do odcinki miał 140, matiz(0,8, 52km) do odcinki miał na 3-ce chyba 110 a na 4 miał 140(sam sprawdzałem) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-04-2011, 22:39
|
|
|
krzychu napisał/a: | No nie mów że leci ponad 140km/h na trójeczce bo nie uwierzę.... | nawet 1,6 ponad limit autostradowy na trójce jedzie |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-04-2011, 22:43
|
|
|
m6riano napisał/a: | sejak sporting 1,1 55km na trójce do odcinki miał 140 |
Nie wiem gdzie miał odcinkę ale w abarcie (układ napędowy chyba ten sam) miałem na biegach od 1-4 do czerwonego (chyba 6 tys) i na pewno ponad 140 nie sypałem. Dziwiło by mnie to trochę bo sporting/abart ma bardzo krótką skrzynię (dopiero 5-tka jest długa). Może mówisz o wersji ze zwykłą skrzynią i silnikiem 1,1? To bym uwierzył. Takiego nie cisnąłem za bardzo bo nie miał obrotomierza, ale skrzynia była zauważalnie dłuższa.
A co do tych 140km/h to mój pewnie na odcince pójdzie do 140 (7 tys mija dokładnie przy 130, a do odcinka jest 600 obrotów). Ale nie sądzę żeby colcik leciał jakoś cytat "dużo ponad prędkości..." 140km/h..... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-04-2011, 18:56
|
|
|
krzychu, musisz się przejechać zdrowym gietejem |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|
|