Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot 4G67 a 4G63
Autor Wiadomość
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 11-04-2011, 17:58   Dolot 4G67 a 4G63

Mam do wymiany przepustnice z kolektorem ssącym
Czy podpasują te części od silnika 4G63? (eclipse 1g)

Czy wałki rozrządu w silnikach 67 i 63 są takie same?
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-04-2011, 00:21   

R-Man, mam auta z tymi silnikami i wyglada na to ze przepustnica i kolektor jest taka sama.
W zasadzie mam nawet po dwa takie silniki jak nie wiecej.
Właki moge poróznac wizualnie mam sciagnieta pokrywe zaworów. Kolktor i przepustnice tez porównam.

[ Dodano: 13-04-2011, 20:44 ]
Kolektor dolotowy jest bardzo podobny ale nie identyczny, w 4g63 kanały sa szersze przynajmniej tak to wyglada na zewnatrz bo jeden kolektor mam założony na silniku. (w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)
Akurat przepustnice mam w róznych miejscach ale podejrzewam ze tez jest delikatnie wieksza w 4g63.
Generalnie wiadome powszechnie jest ze to blizniacza konstrukcja wałki ciezko powiedziec... :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 14-04-2011, 10:32   

rosomak1983 napisał/a:
w 4g63 kanały sa szersze przynajmniej tak to wyglada na zewnatrz bo jeden kolektor mam założony na silniku. (w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)

Czyli wystarczy, że wyfrezuje delikatnie otwory w głowicy i powinno być si?
Nie rozumiem zbytnio tego:
rosomak1983 napisał/a:
(w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)

czyli żę otwory szersze, czy co?

Z przepustnicą głównie mi chodzi o TPS, i silnik krokowy, czy co tam w niej jest. Czy zabangla dobrze z elektroniką z 4g67.

Jeśli kolektor jest większy, przepustnica również, to powinno dodać mi jakiegoś kunia do tego? Czy jakbym dodał do tego wtryski z 4G63 to by dobrze działało, czy trzeba by było coś przerabiać w elektronice, aby więcej paliwa podawał?

Wałki jestem ciekaw czy nie są chociaż odrobinę ostrzejsze, bo jakby były, to też teorytycznie powinno mi to coś dodać.
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-04-2011, 11:04   

R-Man napisał/a:
Czyli wystarczy, że wyfrezuje delikatnie otwory w głowicy i powinno być si?

tak jak dopasujesz wielkosc kanału i uszczelki to wszystko bedzie grac.
R-Man napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
(w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)

czyli żę otwory szersze, czy co?

dolot 4g67 mam założony i nie mam jak porównac srednicy kanałów od wewnatrz , natomiast patrzac na zewnatrz z tyłu rowki pomierzy kanałami w 4g63 sa niemal płaskie natomiast w 4g67 głebsze stad wnioskujkuje ze w 4g63 sa szersze kanały.
R-Man napisał/a:
Z przepustnicą głównie mi chodzi o TPS, i silnik krokowy, czy co tam w niej jest. Czy zabangla dobrze z elektroniką z 4g67.

elektronika jest identyczna, wiec wszystko bedzie działać.
R-Man napisał/a:
Jeśli kolektor jest większy, przepustnica również, to powinno dodać mi jakiegoś kunia do tego?

przepływ powinien sie polepszyc ale duzej roznicy nie bedzie (wyczuwalnej)
chyba ze rozwiercisz porzadnie kanały na hardcorze, no ale trzebaby zdejmowac głowice itp...
R-Man napisał/a:
Czy jakbym dodał do tego wtryski z 4G63 to by dobrze działało, czy trzeba by było coś przerabiać w elektronice, aby więcej paliwa podawał?

wtryski mozesz wymienic i beda działac tylko po co skoro w obu maja taka sama pojemnosc 240cm :wink:
R-Man napisał/a:
Wałki jestem ciekaw czy nie są chociaż odrobinę ostrzejsze, bo jakby były, to też teorytycznie powinno mi to coś dodać.

no tego Ci nie zmierze ewentulanie mozna spróbowac cała głowice przełożyć bo ta z 4g63 ma lepsze przepływy (choc autoR twierdził ze ta z 4g67 ma lepsze) Acha własnie jesli kolektor z 4g63 ma szersze kanały przy wejsciu do głowicy to zaburzy to przepływ :( i wtedy koniecznie porting (rozwiert) głowicy. Bo w sumie to planujesz chyba ale to bedzie trzeba glowice zdjać...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 14-04-2011, 20:05   

Głowicę i tak muszę zdejmować, bo uszczelka powoli zaczyna lecieć
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-04-2011, 20:16   

R-Man, mozesz go odpalic na kompie z 4g63 6 bolt jak chcesz mu dolac benzyny ale to raczej nie ma sensu.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.