 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dolot 4G67 a 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 11-04-2011, 17:58 Dolot 4G67 a 4G63
|
|
|
Mam do wymiany przepustnice z kolektorem ssącym
Czy podpasują te części od silnika 4G63? (eclipse 1g)
Czy wałki rozrządu w silnikach 67 i 63 są takie same? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-04-2011, 00:21
|
|
|
R-Man, mam auta z tymi silnikami i wyglada na to ze przepustnica i kolektor jest taka sama.
W zasadzie mam nawet po dwa takie silniki jak nie wiecej.
Właki moge poróznac wizualnie mam sciagnieta pokrywe zaworów. Kolktor i przepustnice tez porównam.
[ Dodano: 13-04-2011, 20:44 ]
Kolektor dolotowy jest bardzo podobny ale nie identyczny, w 4g63 kanały sa szersze przynajmniej tak to wyglada na zewnatrz bo jeden kolektor mam założony na silniku. (w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)
Akurat przepustnice mam w róznych miejscach ale podejrzewam ze tez jest delikatnie wieksza w 4g63.
Generalnie wiadome powszechnie jest ze to blizniacza konstrukcja wałki ciezko powiedziec... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 14-04-2011, 10:32
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | w 4g63 kanały sa szersze przynajmniej tak to wyglada na zewnatrz bo jeden kolektor mam założony na silniku. (w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.) |
Czyli wystarczy, że wyfrezuje delikatnie otwory w głowicy i powinno być si?
Nie rozumiem zbytnio tego:
rosomak1983 napisał/a: | (w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.) |
czyli żę otwory szersze, czy co?
Z przepustnicą głównie mi chodzi o TPS, i silnik krokowy, czy co tam w niej jest. Czy zabangla dobrze z elektroniką z 4g67.
Jeśli kolektor jest większy, przepustnica również, to powinno dodać mi jakiegoś kunia do tego? Czy jakbym dodał do tego wtryski z 4G63 to by dobrze działało, czy trzeba by było coś przerabiać w elektronice, aby więcej paliwa podawał?
Wałki jestem ciekaw czy nie są chociaż odrobinę ostrzejsze, bo jakby były, to też teorytycznie powinno mi to coś dodać. |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-04-2011, 11:04
|
|
|
R-Man napisał/a: | Czyli wystarczy, że wyfrezuje delikatnie otwory w głowicy i powinno być si? |
tak jak dopasujesz wielkosc kanału i uszczelki to wszystko bedzie grac.
R-Man napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
(w 4g67 głebsze wciecia na zewnatrz.)
czyli żę otwory szersze, czy co? |
dolot 4g67 mam założony i nie mam jak porównac srednicy kanałów od wewnatrz , natomiast patrzac na zewnatrz z tyłu rowki pomierzy kanałami w 4g63 sa niemal płaskie natomiast w 4g67 głebsze stad wnioskujkuje ze w 4g63 sa szersze kanały.
R-Man napisał/a: | Z przepustnicą głównie mi chodzi o TPS, i silnik krokowy, czy co tam w niej jest. Czy zabangla dobrze z elektroniką z 4g67.
|
elektronika jest identyczna, wiec wszystko bedzie działać.
R-Man napisał/a: | Jeśli kolektor jest większy, przepustnica również, to powinno dodać mi jakiegoś kunia do tego? |
przepływ powinien sie polepszyc ale duzej roznicy nie bedzie (wyczuwalnej)
chyba ze rozwiercisz porzadnie kanały na hardcorze, no ale trzebaby zdejmowac głowice itp...
R-Man napisał/a: | Czy jakbym dodał do tego wtryski z 4G63 to by dobrze działało, czy trzeba by było coś przerabiać w elektronice, aby więcej paliwa podawał? |
wtryski mozesz wymienic i beda działac tylko po co skoro w obu maja taka sama pojemnosc 240cm R-Man napisał/a: | Wałki jestem ciekaw czy nie są chociaż odrobinę ostrzejsze, bo jakby były, to też teorytycznie powinno mi to coś dodać. |
no tego Ci nie zmierze ewentulanie mozna spróbowac cała głowice przełożyć bo ta z 4g63 ma lepsze przepływy (choc autoR twierdził ze ta z 4g67 ma lepsze) Acha własnie jesli kolektor z 4g63 ma szersze kanały przy wejsciu do głowicy to zaburzy to przepływ i wtedy koniecznie porting (rozwiert) głowicy. Bo w sumie to planujesz chyba ale to bedzie trzeba glowice zdjać... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 14-04-2011, 20:05
|
|
|
Głowicę i tak muszę zdejmować, bo uszczelka powoli zaczyna lecieć |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-04-2011, 20:16
|
|
|
R-Man, mozesz go odpalic na kompie z 4g63 6 bolt jak chcesz mu dolac benzyny ale to raczej nie ma sensu. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|
|