Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
415 na 413 zamiana silnika
Autor Wiadomość
cornello9 
Nowy Forumowicz

Auto: Proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2011, 20:40   415 na 413 zamiana silnika

witam czy wie ktos moze jakie sa roznice miedzy silnikiem 1,3 a 1,5 nie liczac pojemnosci czytalem kiedys ze silnik 1,5 jest typowym 1,3 rodzwierconym do wiekszej pojemnosci czyli 1,5. Moze bede zmuszonu wymienic swoj silnik i zastanawiam sie czy by pasowal mniejszy 1,3
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2011, 21:21   

Tak jak napisałeś to są identyczne silniki,myśle że osprzęt nawet sie nie rózni.
Powinien pasować bez problemu,ale tylko z Protona,albo Colta/Lancera 92-95.
Chociaz ja bym sie zastanowił na wkładaniem mniejszego silnika,szatan to to nie jest w Colcie,a w takim sedanie może być gorzej z osiągami.
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2011, 21:49   

a nie lepiej zmienic od razu na Gti 1,8 :) ?
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-04-2011, 22:16   

Autora od prawie miesiąca nie było także, wątpię czy to przeczyta :mrgreen:
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 11-04-2011, 08:28   

Co nie znaczy że tylko jego to interesuje. W Coltach przecież z 1.3 na 1.6 czy 1.8 się nie zmieni enginu. A co z protonem? Browar, da radę? :>
Przeglądam ostatnio protony i o ile GTI na mobile.de kosztuje 4kafle to 1.6 już tylko tysiaka ;]
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Stein
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2011, 21:54   

w jakim sensie w coltach się z 1.3 nie zmieni enginu na 1.6 lub 1.8 ? jak do almer wsadza się sr20det wystrając na 300+ i to nawet do nowych n16 na szynie cana ? co wy tu chrzanicie panowie, wszystko się da, nie da się dopóki nie przyjdzie ktoś kto nie wie że się nie da i to zrobi. my w autorze do c50tki ożeniliśmy 2,4 z łbem 2.0 i jakoś śmiga, drifterzy do mazd wsadzają nissanowskie motory nissanowcy toyotowskie, z beemek a tu mitsumaniakom się wydaje że nie można strzelić podmianki na motor występujący w tej samej budzie ;) wszystko się da, klucze, lutownica, tig,mig i jazda.
 
 
cornello9 
Nowy Forumowicz

Auto: Proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-04-2011, 23:02   

Wszystko przeczyta, u mnie skonczylo sie na wymianie wszystkich mozliwych uszczelek na silniku,zaworach itd kupilem taki mily zestaw naprawczy w niemczech za 160zl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.