 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
415 na 413 zamiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
cornello9
Nowy Forumowicz
Auto: Proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2011, 20:40 415 na 413 zamiana silnika
|
|
|
witam czy wie ktos moze jakie sa roznice miedzy silnikiem 1,3 a 1,5 nie liczac pojemnosci czytalem kiedys ze silnik 1,5 jest typowym 1,3 rodzwierconym do wiekszej pojemnosci czyli 1,5. Moze bede zmuszonu wymienic swoj silnik i zastanawiam sie czy by pasowal mniejszy 1,3 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2011, 21:21
|
|
|
Tak jak napisałeś to są identyczne silniki,myśle że osprzęt nawet sie nie rózni.
Powinien pasować bez problemu,ale tylko z Protona,albo Colta/Lancera 92-95.
Chociaz ja bym sie zastanowił na wkładaniem mniejszego silnika,szatan to to nie jest w Colcie,a w takim sedanie może być gorzej z osiągami. |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2011, 21:49
|
|
|
a nie lepiej zmienic od razu na Gti 1,8 ? |
|
|
|
 |
Mario
moderator ...............

Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3009 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-04-2011, 22:16
|
|
|
Autora od prawie miesiąca nie było także, wątpię czy to przeczyta |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 11-04-2011, 08:28
|
|
|
Co nie znaczy że tylko jego to interesuje. W Coltach przecież z 1.3 na 1.6 czy 1.8 się nie zmieni enginu. A co z protonem? Browar, da radę? :>
Przeglądam ostatnio protony i o ile GTI na mobile.de kosztuje 4kafle to 1.6 już tylko tysiaka ;] |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Stein [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2011, 21:54
|
|
|
w jakim sensie w coltach się z 1.3 nie zmieni enginu na 1.6 lub 1.8 ? jak do almer wsadza się sr20det wystrając na 300+ i to nawet do nowych n16 na szynie cana ? co wy tu chrzanicie panowie, wszystko się da, nie da się dopóki nie przyjdzie ktoś kto nie wie że się nie da i to zrobi. my w autorze do c50tki ożeniliśmy 2,4 z łbem 2.0 i jakoś śmiga, drifterzy do mazd wsadzają nissanowskie motory nissanowcy toyotowskie, z beemek a tu mitsumaniakom się wydaje że nie można strzelić podmianki na motor występujący w tej samej budzie wszystko się da, klucze, lutownica, tig,mig i jazda. |
|
|
|
 |
cornello9
Nowy Forumowicz
Auto: Proton 415
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-04-2011, 23:02
|
|
|
Wszystko przeczyta, u mnie skonczylo sie na wymianie wszystkich mozliwych uszczelek na silniku,zaworach itd kupilem taki mily zestaw naprawczy w niemczech za 160zl |
|
|
|
 |
|
|