Otwarty przez: Chooper 19-01-2010, 08:06 |
od 0 do 100km/h |
Autor |
Wiadomość |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14-04-2011, 23:22
|
|
|
No to jak nie wiesz czy 100km/h osiągnie to coś nie bardzo z silnikiem i fajnie na pewno nie przyspiesza. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 15-04-2011, 23:06
|
|
|
Nie wiem czy osiągnie 100km/h bo jeszcze jakoś nie miałem okazji go Ciągnąć na 2 trochę dalej niż 6k obrotów. A przy ilu obrotach powinienem osiągnąć 100? I jakie są mniej więcej "wartości" prędkości do maksymalnego uzyskania na jedynce no bo na dwójce rozumiem że maks to 100.
Oczywiście nie zaprzeczam że może to być coś z silnikiem (oby nie) , ale równie dobrze może to być coś ze mną (kierowcą). Człowiek się w końcu całe życie uczy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2011, 14:12
|
|
|
Drugi bieg, gaz w podloge i czekasz na odciecie tu nie trzeba byc dobrym kierowca Silnikowi nic zlego sie nie stanie, pod warunkiem oczywiscie, ze nie bedzie zimny. |
|
|
|
 |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 16-04-2011, 23:59
|
|
|
Nie no nie przesadzajmy nikt nie jest na tyle nie rozważny żeby na zimny ciągnąć do odcinki:) Dzisiaj właśnie jak jechałem to na 2 gaz w podłogę i jak było tak 6.5 tys obrotów prawie 7tys to troszeczkę do 100km/h brakowało. Wiadomo że według licznika według gps-u jeszcze nie sprawdzałem. Ale szczerze powiedziawszy póki co mam jeszcze jakąś magiczna blokadę w głowię żeby nie wchodzić na czerwone pole. Jestem ciekaw jak szybko ta blokada zniknie |
_________________
 |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 17-04-2011, 10:17
|
|
|
kiedys czytalem w AS wlasnie o tym jak ruszyc, zeby ruszyc szybko. Szczegolow nie pamietam, ale auto testowe to astra II 1.6 100hp. Generalny wniosek byl taki- chcesz szybko ruszyc to pedal w podloge(nie pamietam obrotow, ale probowali przy roznych i im wyzsze tym lepiej, tez nie pamietam czy przy obrotach przy ktorych mial max moc startowalo). To co auto straci na te kilka obrotow kol(100hp na przod to nie 200hp na tyl wiec stanie w klebach dymu nie grozi) nadrobi z nawiazka jak juz sie wgryzie w asfalt. Roznica byla dosc spora w stosunku do startu - delikatniejszy start i dopiero pedal w podloge. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 17-04-2011, 12:09
|
|
|
tdaron64, tak rano jadę po piwo więc potwierdzam delikatny star a potem po garach jestem pół sekundy wcześniej |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 17-04-2011, 13:57
|
|
|
no dokladnie roznica powalajaca..pewnie tak jak piszesz z pol sekundy bedzie |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-04-2011, 16:44
|
|
|
daron64, twierdzisz że najlepszy start to gaz w podłogę ???
Na poczatku przyspiesza się na granicy poślizgu więc startuje sie z jakichś 4200-4400 dopiero później gaz w podłogę ale to też zależy od nawierzchni. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Bodasos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17-04-2011, 20:26
|
|
|
Morfi napisał/a: | Na poczatku przyspiesza się na granicy poślizgu więc startuje sie z jakichś 4200-4400 dopiero później gaz w podłogę ale to też zależy od nawierzchni. |
przy ruszaniu z takimi obrotami, opony raczej szybko się skończą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 18-04-2011, 08:53
|
|
|
Morfi
Nic nie twierdze, tylko napisalem co sam kiedys przeczytalem. Moze zle to ujalem, ze gaz w podloge, ale startowali napewno z wyzszych obrotow niz te, ktore podales i jakos nie sadze, ze stukonnym autem takie starty zniszcza za szybko opony/przeciez nie rusza sie tak za kazdym razem/. Ale fakt zalezy wsio od nawierzchni, od tego jak sprzeglo puszczamy itp itd. Chodzilo mi tylko o to, ze wniosek z testow byl taki jak napisalem - lepszy/szybszy/ start z wysokich obrotow, niz z mniejszych i dopiero ogien. I powtorze-to nie moja opinia tylko test redakcyjny. Jak znajde czas to postaram sie go poszukac. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-04-2011, 11:53
|
|
|
Niestety optymalne ruszenie wcale nie jest łatwe i trzeba troszkę poćwiczyć. Najlepiej ruszać na granicy przyczepności. Nie wiem jak w carismie ale w eclipse ruszenie z odcinki i szybkie puszczenie sprzęgła powoduje, że dalej stoisz w miejscu. Natomiast ruszenie ze zbyt niskich obrotów powoduje chwilowe przymulenie i też jest sekunda w plecy. Najlepiej ruszać na delikatnym uślizgu, ale takim że koła zamielą tylko przez ułamek sekundy.
Niestety taka nauka kosztuje nas szybszą wymianę opon i sprzęgła |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-04-2011, 17:20
|
|
|
Bodasos, opony daja rade sprzegło też
viader, E tam Ja poszedłem po bandzie w Hondzie CRX zajechałem silnik a opon i sprzęgła jeszcze nie spaliłem.
Ale młody jestem wszystko jeszcze może się zdarzyć. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 20-04-2011, 12:04
|
|
|
mlun napisał/a: | W GDI na 2-ce o ile pamiętam w okolicy 110 jest odcinka. |
No takie to okolice |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
Adrianeo
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 113 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 20-04-2011, 18:18
|
|
|
A odcinka jest przy ilu? 7.5tys obrotow? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|