Przesunięty przez: akbi 22-11-2007, 14:34 |
Wymiana sondy nie pomogła co robić?? |
Autor |
Wiadomość |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2006, 12:25 Wymiana sondy nie pomogła co robić??
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków mam problem z moim misiem ostatnio komputer pokazał błąd od sondy lambda a ze miałem takie samo na czesci załozyłem uzywana ale dobra bo jezdziłęm na niej bez problemu po wymianie resetowałem kompa ale znowu zapaliła sie CE oraz pokazały się: falujące obroty ktore spadaja do 300 az zapala sie kontrolka ładowania i nie zadko tez auto gasnie..... pali jak smok 12 litrów to dla niego nie problem wczesniej na tamtej sondzie było to samo ale obroty nie falowały Prosze o pomoc bo juz nie wiem co robić
Pozdrawiam ryzy |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-11-2006, 12:52
|
|
|
Przepustnica jest czysta Filtr powietrza, paliwa
Wrzuciles sonde 4 przewodowa kabelki dobrze polaczone
A jak z osiagami MOze katalizator juz padl na tamtej sondzie |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2006, 13:24
|
|
|
Co do przepustnicy to nie wiem nie czysciłem... filtry OK sonda 4 przewodowa oryginalna z mitsu oryginalnie w koszulce wiec polączona na bank dobrze osiągi hmmm jak najbardziej OK przed chwilą jechałem autem i kurde obroty sie ustabilizowały wiec jeszcze dzisiaj pojezdze popołudniu i dam znac czy sie wszystko unormowało dzieki za odpowiedź |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 08-11-2006, 13:26
|
|
|
czujnik temp silnika?? wymien |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 08-11-2006, 17:07
|
|
|
Jeżeli silnik wchodzi na ssanie, to czujnik temperatury powinien być dobry. Na początek proponuję odczytać błędy z ECU.
ryzy napisał/a: | sondy lambda(...)załozyłem uzywana ale dobra bo jezdziłęm na niej bez problemu |
To, że sonda kiedyś była dobra nie oznacza, że teraz jest sprawna. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-11-2006, 17:39
|
|
|
ryzy, moze po resecie nie dales sie kompowi "nauczyc" ustawien.
Jak go zresetujesz to wlacz silnik (nie wlaczaj zadnych odbiornikow pradu, nawet kierownica nie krec) i daj mu pochodzic az sie wlaczy wentylator.
Mozliwe ze po tym bedzie ok.
A do przepustnicy dobrze tez zajrzec-bo jezeli nie byla jeszcze czyszczona to mozesz tam miec czarno |
|
|
|
 |
ryzy [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2006, 18:23
|
|
|
kamilek wiem o tym ze moze nie byc sprawna chociaz lezała na półce zaledwie 2 miesiące ....
KaWu po resecie uczyłem kompa obrotów chociaz mogło sie zdarzyc ze poruszałem kierownicą ...... wiec jutro z rana jeszcze raz resetne go i naucze kompa i wtedy napisze co i jak pozdrawiam i dziekuje wszystkim za wszelką pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 09-11-2006, 19:28 ]
Witam wiec sprawa jest juz zamknieta dzisiaj znowu uczyłem kompa obrotów i juz wszystko jest ok jechałem do pracy potem z pracy i wszystko chodzi jak nalezy Dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem no i oczywiscie za pomoc
Pozdrawiam ryzy |
|
|
|
 |
|