Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Nienormalny problem z obrotami pomocy!!!!!!!!
Autor Wiadomość
kiki0007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-04-2011, 07:32   [Cari 1.8 GDI] Nienormalny problem z obrotami pomocy!!!!!!!!

Witam jestem nowy na tym forum mam mały problem z autkiem a mianowicie obroty jak autko odpalam zimne są ok 1700 po chwili spadają do 1500 i jak sie już nagrzeje to one dalej pozostaja na 1500-1600 wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy i poluzowałem śrubke na przepustnicy od obrotów żeby były mniejsze i teraz jest tak po odpaleniu obroty są od 600-800 i tak to sie utrzymuje a po dodaniu gazu wskakują na 1500-1600 i już nie schodzą tylko tak sie to trzyma ale po ponownym wyłączeniu zaplonu i odpaleniu silnika znowu są 600-800 do momentu aż dodam gazu lub rusze a podczas jazdy jest ok wszystko ale jak jade i wrzuce na luz też mają 1500 sprawdziłem linke i jest ok sprawdziłem komputer według mostka na pin1 z 4 i nie wyskoczyły błedy czy ktoś może coś poradzić??????????????
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-04-2011, 07:57   

A czy uczyłeś auto obrotów, poszukaj na forum procedury jak to zrobić lub pojeździj jakiś czas a obroty same powinny się ustawić.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-04-2011, 08:34   

Przepustnica z linką, czy ETV?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2011, 10:08   

Bartek napisał/a:
Przepustnica z linką, czy ETV?
kiki0007 napisał/a:
sprawdziłem linke i jest ok


http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kiki0007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-04-2011, 11:15   

linka no narazie pojeżdze ale czy ciśnienia mogą mieć wpływ ale to by sie kontrolka zapaliła a komputer cos wykazał myślałem ze może sąda ale to też by komputer wykazał pomysły mi się kończą hehe co można by sprawdzić a właśnie czy ktoś może wie albo było może opisane wcześniej jak samemu można sprawdzić ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia wspomagania i pompy paliwa żeby wykluczyć ewentualnie opcje że to wszystko jest może na pograniczu ale nie na dosyć niskie zeby się check zaświecił i może to by podnosiło obroty

[ Dodano: 22-04-2011, 11:19 ]
a właśnie chciałem dodać jeszcze że jak była czyszczona przepustnica to jedynie kostka od silniczka krokowego była odpięta a od położenia przepustnicy nie i to wszystko było robione po uprzednim odpięciu akumulatora

[ Dodano: 22-04-2011, 11:45 ]
o tak widzie pozatym że tu pomocni ludzie zaglądają z góry dziekuje za pomoc wszystkim.

[ Dodano: 23-04-2011, 08:37 ]
no i uczylem go obrotów i nic dalej to samo
 
 
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-04-2011, 22:12   

a przepustnica się czasem nie zacina?

Tą śrubka na przepsutnicy to można wyregulować tylko obroty w trybie stechiometryczna (bogata mieszanka) (o ilę się nie myle, z kolega Arenem kiedyś do tego doszliśmy na przykładzie mojego samochodu).

Zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku jest tryb uwarstwiona (miesznka uboga) i po 4 minutach się zmienia w drugi tryb (bogatej mieszanki).

po odpaleniu:
zimny silnik ok. 1500 obr/min.
cieply silnik 650 obr/min po 4 minutach 750 obr/min.

poprawcie mnie jeśli coś nie tak napisałem :) )


pozdrawiam.
 
 
kiki0007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: wrocław
Wysłany: 25-04-2011, 11:18   

no nie właśnie sprawdzałem przepustnice sprężyna dobrze naciągnięta odbija jak rusze i puszcze linke na zgaszonym silniku to słychać takie stuknięcie ze odbiła domkneła przepustnice a jak własnie on na początku po wyczyszczeniu przepustnicy utrzymywał 1700 to odkręciłem mu troche tą śrubke od położenia przepustnicy i właśnie tak jest po odpaleniu utrzymuje 600-800 ale jak dodam gazu i puszcze lub rusze kawałek dodając gazu i puszcze to utrzymuje 1500 i nie schodzi z obrotów i to wszystko nie ważne jaki silnik zimny czy ciepły jak zimny to hest w górnym przedziale 800 a ciepłym 650-700 do czasu az dodam i puszcze gazu
 
 
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-04-2011, 10:37   

może źle ustawiony TPS (czujnik położenia przepustnicy) ale to już kolega Bartek by musiał się wypowiedzieć bo z mojej strony to tylko gdybanie.

Najlepiej jakby ktoś ci podpiął autko pod Evoscana.
 
 
kiki0007 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: wrocław
Wysłany: 29-04-2011, 16:48   

no to wydaje mi się że nie bo czyściłem przepustnice bez odpinania jego
obecnie to wygląda tak pojeżdziłem już troche i po odpaleniu zimnego silnika wskakuje na ponad 1500 obrotów po zagrzaniu go jak wyłacze silnik i po chwili usłysze takie cyknięcie przekażniczka chyba któregoś co było od początku zawsze i przekręce ponownie kluczyk odpale autko on wchodzi na ponad 1500 i odrazu schodzi do około 700-800 i w tym przedziale sie utrzymuje i jak dodam gazu wskakuje na ponad 1500 i tak zostaje i jak znowu zgasze silnik poczekam chwilke usłysze przekażniczek i odpale to znowu jest tak jak opisałem a od ostatnich postów które pisalem to jezdzilem z takimi obrotami z myslą że się nauczy tych obrotów ale nie wiem czy to nie zadługo już trwa
zrobiłem prawie 400 km i dalej to samo czy ktoś wie co poradzić w tym temacie

[ Dodano: 12-05-2011, 14:00 ]
Witam rozwiązaniem problemu było takie że należało poluzować srubke od położenia przepustnicy do tej pory było tylko tak że poprostu były niskie obroty i przepustnica była brudna to wcześniejszy właściciel dokręcał ją żeby je podnieśc i doszedł do pogranicza pomiędzy położeniem oszczędnym czyli wolnych obrotach a bogatą mieszanką dlatego trzymał je wyższe i poprostu po wyczyszczeniu przepustnicy ona była na tyle dokręcona ze nie przechodzxił w tryb oszczedny tylko jako że jest dodany gaz i świrował przez to po odkręceniu tej śrubki i zmniejszeniu położenia przepustnicy wszystko powruciło do normy :lol: :D :roll: :mrgreen: :biggrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.