Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] przeplywomierz 1.8 Gti
Autor Wiadomość
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-04-2011, 00:06   [CA5A 1.8] przeplywomierz 1.8 Gti

witam

zastanawiam się czy w moim gti-ku jest prawidłowy przepływomierz, ponieważ szukam powodu dużego spalania i braku mocy na benzynie, bo na gazie idzie jak trzeba.

dokładniej chodzi o to, że czasami na benzynie idzie taki trochę przymulony, a czasami w ogóle nie można nim ruszyć pomimo wysokich obrotów, totalny brak mocy. oznaczenie przepływomierza to : 455 E5T05471



Z góry dzięki za odpowiedz
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-04-2011, 13:36   

455 (duze) E5T05471. dla GTI
449 (duze) E5T05371 dla 1.6
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-04-2011, 14:25   

Niby oznaczenia przepływek sa inne ale z powodzeniem mozna je stosować zamiennie,
Pytje jezdzi na przepływce z 1.6 odemnie (nie narzeka na nic)
Czarnuch po swapie z 1.6 na Gti zhamowane 139kM
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-04-2011, 23:45   

dzięki chłopaki i pozdrawiam
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-04-2011, 00:16   

Hare Krishna xD napisał/a:
ponieważ szukam powodu dużego spalania i braku mocy na benzynie, bo na gazie idzie jak trzeba.

no dobra ale skad podejrzenie na przepływomierz ??? to na gazie przepływka nie pełni swojej roli ???? Moim zdaniem zły trop na poczatek sprawdziłbym wrtyski moze filtr paliwa i pompe...

Na gazie ile pali ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-04-2011, 22:34   

heh do dzisiaj tamte objawy to był pikuś...

jadę sobie spokojnie, wszystko ładnie pięknie, zatrzymuje się na światłach, po chwili chce ruszyć, a tu d..a. silnik zaczął latać, krztusić się, zero mocy... jak udało mi się zjechać na pobocze to po chwili zgasł, nie dało rady go zapalić... po paru minutach udało się:D odpalił ale strasznie nierówno chodzi, zero mocy krztusi się i wyrzucił mi błędy nr 12, 13, 23, 25, 41 jednocześnie, a wiem bo mam diodkę wpięta na stale bo przez gaz cały czas pokazuje błąd wtrysków;/
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 29-04-2011, 00:56   

Większość to błędy przepływomierza (barometric pressure sensor fault-25, airflow sensor fault-12, intake air temp sensor fault-13) plus błąd wtrysków 41 i czujnika położenia wałka rozrządu - 23. Podmień przepływkę, na allegro widziałem do 1.6 (a z tego co piszą pasuje) w bardzo dobrej cenie za 70 zł!! W kategorii przepływomierze wpisz proton
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 29-04-2011, 10:57   

Hare Krishna xD napisał/a:
eh do dzisiaj tamte objawy to był pikuś...

jadę sobie spokojnie, wszystko ładnie pięknie, zatrzymuje się na światłach, po chwili chce ruszyć, a tu d..a. silnik zaczął latać, krztusić się, zero mocy... jak udało mi się zjechać na pobocze to po chwili zgasł, nie dało rady go zapalić... po paru minutach udało się:D odpalił ale strasznie nierówno chodzi, zero mocy krztusi się i wyrzucił mi błędy nr 12, 13, 23, 25, 41 jednocześnie, a wiem bo mam diodkę wpięta na stale bo przez gaz cały czas pokazuje błąd wtrysków;/


Też miałem podobne objawy jak mi padła przepływka, krztusił się na wysokich obrotach, a na niskich gasł.

Prosta rada- wyciągnij wtyczkę z przepływomierza, jeśli ustaną objawy krztuszenia i braku mocy to masz diagnozę. Z odłączoną wtyczką można normalnie jeździć, ale pali wtedy z 20l na setkę :P i chodzi jak na ssaniu ale lepsze to niż krztuszenie.

Przepływka z 1,6 pasuje do GTI, sam mam taką 8)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-04-2011, 01:37   

już wiem co się stało ;]

wysunęła się wtyczka z przepływki i to było przyczyna tych dziwnych zachowań...

jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.