Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spręzyny obnizające
Autor Wiadomość
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2011, 23:49   

Jedyna opcja to zakup innych, obniżanych sprężyn. Masz na allegro sprężyny MTS za ok. 350-400zł, ale jakość taka sobie, i są też b. dobre sprężyny firmy Eibach. Rosomak ma chociażby takie w swoim Diablo. Te drugie są podobno extra. Dobre trzymanie w zakrętach, w miarę komfortowa jazda. Cena też niezła...od ok.650zł-do ponad 800zł za komplet. Wybór należy do Ciebie. Nigdy nie próbuj kombinować z żadnymi lewymi patentami typu podgrzewanie palnikiem. Najlepiej zostaw sprężyny takie jakie są, a z czasem dokup większe felgi i jakieś szersze oponki.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-04-2011, 15:28   

Zielu175 napisał/a:
Rosomak ma chociażby takie w swoim Diablo. Te drugie są podobno extra. Dobre trzymanie w zakrętach, w miarę komfortowa jazda.

potwierdzam, Eibach polecam, co pewnie jakims przełomowym odkryciem nie jest :lol:

Co do podgrzewania to naprawde sie niezle usmiałem :lol: :lol: :lol: Ale masz kuzyna :lol: :lol:
Sluchaj sie fprum nie zginiesz, jak jeden bedzie pisał głupoty to drugi wyporstuje itp. Dojdziesz do sedna.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 25-04-2011, 09:17   

Patenty typu cięcie sprężyn, podgrzewnie itp, oraz usztywnianie poprzez dawanie gum pomiędzy zwoje zostaw kolegom z VW society :lol:
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-04-2011, 15:55   

R-Man napisał/a:
Patenty typu cięcie sprężyn, podgrzewnie itp, oraz usztywnianie poprzez dawanie gum pomiędzy zwoje zostaw kolegom z VW society

powiedz to Edgarowi :D ja nigdy nie ciałem i sie nie wypowiadam ani za ani przeciw...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.