 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
4G93 długo kręci na zimnym, czy to mogą być przewody |
Autor |
Wiadomość |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-04-2011, 20:43 4G93 długo kręci na zimnym, czy to mogą być przewody
|
|
|
Od jakiegoś czasu nasz runner na zimnym silniku potrzebuje kilku (3-4) sekund pracy rozrusznika do odpalenia. Wymiana świec nie zmieniła sytuacji. Zastanawiam się, czy powinienem zmieniać przewody w dalszej kolejności, a potem jak nie to kopułkę, czy może da się to jakoś sprawdzić i wykluczyć niektóre przyczyny.
Dodam, że mam LPG, na ciepłym problem znika, obroty ma bardzo równe, ale wyczuwam lekkie szarpanie przy zmianie biegu na wyższy.
Będę wdzięczny za każdą sugestię. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-04-2011, 19:32
|
|
|
Ile mają przewody ?? Jakiej firmy ?? Jeśli są miękkie a w nocy przy otwartej masce i odpalonym silniku nie przeskakują iskry to powinny być OK. Powodów dłuższego odpalania może być całe mnóstwo, począwszy od przewodów, poprzez nieszczelność w dolocie, stary filtr powietrza, słabej jakości paliwo itp. itd. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-04-2011, 21:01
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Ile mają przewody ?? Jakiej firmy ?? Jeśli są miękkie a w nocy przy otwartej masce i odpalonym silniku nie przeskakują iskry to powinny być OK. |
Dzięki za info o przewodach. Moje były wymieniane jeszcze przez poprzedniego właściciela, nie wiem kiedy, o ile pamiętam to Denso. Są miekie i nie iskrzą. Filtr powietrza regularnie zmieniam, paliwo raczej ok. Będę szukał dalej. Może zabiorę się w końcu do próby odczytania możliwych błędów z lampki CE po zwarciu pinów. |
|
|
|
 |
nimrodelipapi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4 CTV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 38 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-04-2011, 21:52
|
|
|
ja miałem kiedyś podobny problem, okazało się, że akumulator byl już słaby i a zimno kręcił ale trzeba bylo dlugo czekać aż silnik odpali. Sprawdź w jakim stanie jest akumulator.
Ewentualnie może paliwo wraca do baku i tyle potrzeba aby pompka je podała do silnika.
Ja zatem mam pytanie o felgi z Galanta rok 91 czy będą pasowały do Space Rummera ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|