Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:24
Problem - obroty
Autor Wiadomość
przemor
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 21:39   Problem - obroty

Witam

Mam Colta C51 - gaźnik - sterowany elektronicznie (tak mi się wydaje po lekturze tego niemieckiego manuala zamieszczonego w FAQ), i od pewnego czsu problem z obrotami.
Silnik pracuje bardzo nieregularnie, trochę za wolne obroty (choć śruba od przepustnicy wkręcona na maksa) tak jak by miał nieprawidłowy skład miesznki. Można wyregulować obroty śrubką od przepustnicy i drugą chyba od składu mieszanki biegu jałowego i jest niby idealnie ale po dodaniu gazu dzieje sie tak samo jak przedtem. Co mogło paść ? Zaczęło sie nagle, podczs jazdy w strasznym deszczu.

Z góry bardzo dziękuję za jakąkolwiek rade.
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 09-11-2006, 23:43   

jezeli występują skoki obrotów to niekoniecznie musi być gaznik jezeli stało sie to podzac jazdy w deszczu najprawdopodobniej mogły zostać zawilgocone styki przewodów wysokiego napięcia przy kopułce bądz swiecach moze wtedy przeskakiwać tzw lewa iskra czy występować przebicie przewodu na masę spróboj przeczyścic końcowki przewodów i sprawdz tez przy okazji świece jak wyglądają elektrody (powinny być brązowo-białe) jezeli regulowałeś gaznik, zły skład mieszanki mozna poznać takze po kolorze elektrod swiecy
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
przemor
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2006, 11:03   

jeżdże tak już ok 3 mniesiące - świece i kable sprawdzone pare razy i ok. Na wyższych obrotach wszystko w porządku. Można wyregulować obroty tak że wszystko jest w porządku ale po dodaniu gazu i powrocie na wolne znów fatalnie. Czy ten gaźnik jest przez coś sterowany jeśli chodzi o wolne obroty?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.