Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przybywa oleju
Autor Wiadomość
dreamjkd 
Nowy Forumowicz
Mitsu32

Auto: 3.2 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-04-2011, 21:44   Przybywa oleju

Chyba przybywa mi oleju tak z 10mm/1000 km na miarce, odlałem już z litra no a najciekawsze ze 95 % to trasa a nie miasto, więcej nie chce odciągać oleju - wymienię na nowy, ma ktoś koncepcję, zaznaczam ze olej nie "zważył" się raczej nie jest to uszczelka chyba pod głowicą , auto jest nowe ma przeleciane 1500 km. Czy to wina DPF ??? adminie i nie tylko proszę o litość co z tym zrobić chyba do Warszawki się udam po prośbie. Poza tym wyciek z pogranicza silnik-skrzynia, awaria wyświetlacza radia - komunikat audio communication error - gra ale nie wyswietla, no i coś okropnie stuka w komorze silnika zwłaszcza na wybojach - czy to jakieś blachy czy mocowanie ??? HELP
_________________
Kolejny mitsubishi
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-04-2011, 22:58   

Tak właśnie działa DPF, że jak nie przepali ON to dostaje się nadmiar do silnika. Przez to trzeba nie raz częściej wymieniać olej w silniku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
dreamjkd 
Nowy Forumowicz
Mitsu32

Auto: 3.2 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-04-2011, 23:28   DPF

Ok to wiem ze tak byc moze ale czy to da sie skorygowac ze on wogole nie przepala? Cos w kompie da sie zmienic czy wogóle? No nie bede co tysiac kilometrów zmieniał oleju, albo odsysał w nieskonczonosc bo na czym w koncu bede jezdzila jak opdessam z 4 litry? Macie jaką koncepcje ?? co dalej
_________________
Kolejny mitsubishi
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-04-2011, 07:43   Re: DPF

dreamjkd napisał/a:
Ok to wiem ze tak byc moze ale czy to da sie skorygowac ze on wogole nie przepala? Cos w kompie da sie zmienic czy wogóle? No nie bede co tysiac kilometrów zmieniał oleju, albo odsysał w nieskonczonosc bo na czym w koncu bede jezdzila jak opdessam z 4 litry? Macie jaką koncepcje ?? co dalej

Nic nie poradzisz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 29-04-2011, 08:58   

Skoro jest nowy, to oddaj do serwisu i niech naprawią ..., przecież jest gwarancja.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-04-2011, 09:16   

roman napisał/a:
Skoro jest nowy, to oddaj do serwisu i niech naprawią ..., przecież jest gwarancja.

Nic nie naprawią bo ten model tak ma w papierach. Nie on jeden ma taką sytuację i nie on jeden był z tym w serwisie.
W Margo w Gdańsku jeden właściciel jak dowiedział się jak to działa to o mało nie pobił obsługę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 29-04-2011, 09:23   

No to rzeczywiście DID3.2 jest dobry :(

Jezdze benzyna (to moje 3 Mitsubishi) i nigdy nie mialem zadnych problemow z silnikiem i chyba przy benzynie zostane (co prawda wspomananej gazem, ale to taniej niz DID3.2 i duzo wiekszy komfort jazdy) i bez palpitacji serca, ze moj DID3.2 ma jakies problemy z DFP ....
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-04-2011, 13:40   

Ale do serwisu i tak trzeba oddać ze wzgędu na to radio, wycieki i łomotanie ;)
 
 
 
dreamjkd 
Nowy Forumowicz
Mitsu32

Auto: 3.2 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-04-2011, 15:06   Przybywa oleju

Jakby benzyna była to pewnie ze bym ja wybral a nie bylo takiej opcji.
_________________
Kolejny mitsubishi
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-04-2011, 15:02   

dreamjkd napisał/a:
odlałem już z litra no a najciekawsze ze 95 % to trasa a nie miasto
Jeśli jeździsz w trasy, to DPF powinien się wypalać sam - bez wspomagania dodatkowymi dawkami ON. Spróbuj poganiać w trasach na nieco większych obrotach - np. na 4-5 biegu. Jeśli dalej będzie przybywało oleju, to zareklamuj to, bo to nie jest normalne dla jazd w trasach.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-05-2011, 21:57   

rezon napisał/a:
Jeśli jeździsz w trasy, to DPF powinien się wypalać sam - bez wspomagania dodatkowymi dawkami ON.

Niestety, wypalanie DPF proceduralnie zwiększa dawkę ON w komorze spalania i zdarza się, że trafia on do miski olejowej. Samo w sobie niespecjalnie groźne ale kontrolować trzeba. DPF nie ma innej możliwości na wypalenie, niestety...
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 02-05-2011, 00:51   

Ale lipa z tymi nowymi autami, nie ma to jak stary misiek, ktorego mozna przslowiowo naprawic przy pomocy kilku kluczy na poboczu drogi
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-05-2011, 09:48   

hajmanek napisał/a:
ktorego mozna przslowiowo naprawic przy pomocy kilku kluczy na poboczu drogi

To se ne wrati.... ;)
Ale lipa to chyba nie jest, kwestia świadomości zakupu - dobry sprzedawca powinien poinformować PRZED zakupem o specyfice eksploatacji (dlatego ja sprzedaję coraz mniej dieseli ;) ) ot i cała bajka ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 02-05-2011, 11:03   

Z tego wniosek, że benzyna jest w Pajero dużo lepszym rozwiązaniem (na dłuższą metę chyba tańszym w eksploatacji, nie muszę wypalać filtrów, lać super dobrej jakości ON i na dodatek jeszcze jak się okazuje, że mam problem z nowym samochodem to w "papierach tak ma") i zupełnie nie rozmumiem czemu w Polsce nie ma w ofercie silnika 3.8 benzyna.

pozdrawiam
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-05-2011, 12:21   

roman napisał/a:
zupełnie nie rozmumiem czemu w Polsce nie ma w ofercie silnika 3.8 benzyna.

To akurat jest banalnie proste, jak silnik był w ofercie to cała Polska sprzedała jakieś 5, może 6 aut, więc rachunek ekonomiczny był jednoznaczny.
roman napisał/a:
Z tego wniosek, że benzyna jest w Pajero dużo lepszym rozwiązaniem

To zależy od ilości km przejeżdżanych rocznie. Oczywiście im większa tym lepiej dla diesela ale jeżeli ktoś utrzymuje się poniżej 30 tysięcy rocznie - benzyna jest na pierwszym miejscu.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.