Przesunięty przez: roch_27 05-09-2007, 09:31 |
Galant zapowietrzony??? |
Autor |
Wiadomość |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 14:11 Galant zapowietrzony???
|
|
|
stała sie bardzo dziwna sparwa!! wczoraj rano zapalam galanta a tu cos dziwnego ... dlugo kreci kreci i nic, to pobuje drugi raz, tez nic, ja patrze w lusterko a tu bialy dym z ruru sie wydostaje!!! no to mowie ide na nogach bede pozniej myslal !! teraz probowalem go odpalic za 3-4 razem z trudem zaskoczyl ale zaraz zgasl!! i ten dym biał !!! ale na stacje benzynowa musze dojechc zeby zatankowac bo pusto w baku i mysle moze sie zapowietrzyl!!jade a on slaby jak nigdy w ogole nie chce przekraczac 2 tys obr i właczyc sie turbina!!ledwo sie dotoczylem troche mielił obrotami to wyzej to nizej na wszystkie cylindry nie palil!!!
zaczynam sie martwic co to moze byc?? moze to filtr paliwa sie zatkal bo moze sciagnol ostatni syf z baku!! moze sie zapowietrzyl (ale jak sie odpowietrza??) nie wiem moze wtryski?? pomozcie , doradźcie!!! nie wiem co robic!!!! |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 11-11-2006, 15:24
|
|
|
Sprawdź czy ci nie pije płynu chłodzącego - biały dym to od przepalonej uszczelki pod głowicą albo pękniętej głowicy itp. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 11-11-2006, 16:54
|
|
|
Ciezka sprawa. Na pewno sie zapowietrzyl jak probujesz go odpalac bez paliwa... Doddatkowo pragne przypomniec ze na dole zbiornika zawsze znajduje sie syf ktory zapewne teraz jest w filtrze paliwa lub co gorsza przeszedl do pompy wtryskowej i samych wtryskow.
Najpierw zatankuj i wymien filtr paliwa a pozniej odpowietrz uklad paliwowy. Robi sie to nastepujaca:
Odkrecasz srube 10 przy recznej pompce nad filtrem paliwa. Przykladasz wezyk i wyciagasz cale powietrze z filtra. Nastepnie wkrecasz ta srube ale nie dociagasz do konca i pompujesz pompka tak dlugo az bedziesz slyszal ze wychodzi powietrze. w koncowej fazie bedzie wyplywala tylko ropa. Wtedy wciskasz pompke i nie puszczajac dociagasz srube.
No i po tym wszystkim zobaczymy co bedzie dalej. Mogles zarznac pompe wtryskowa bo akurat ona jest smarowana przeplywajaca ropa a jak ropy nie bylo to... |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 17:55
|
|
|
Sampler!!! Bardzo Ci dziekuje za reakcje!!!! mam nadzieje ze to bedzie zapowietrzenie a nie jak mowi Twoj drogi mniej "weselszy" scenariusz pompa wtryskowa, bo jak mniemam troche pewnie takowa kosztuje!! filtr paliwa mam nowy tylko nie mam pojecia gdzie sie on znajduje!!! wiec proszę Cię jeszce o jedna podpowiedz... jakbys mi tak mniej wiecej wyjasnil gdzie on jest i czy moge go sam wymienic??(zdolnosci manualne posiadam na 3+:) aha i jeszcze jedno pytanko z tym wezykiem to musze tak samo jakbym chcial winko z balonu spuscic tak??:) Jeszce raz wielkie DZIEKUJE!!!!! |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 11-11-2006, 21:25
|
|
|
Filtra paliwa to taki walec. Najprosciej jedz po wezykach z pompy wtryskowej. Jeden idzie wlasnie do pompki znajdujacej sie nad filrem paliwa. A z tym wezykiem dokladnie tak jak myslisz. W sumie moglbys pompowac ta pompka ale powietrza zwykle tam sie tyle zbiera ze robil bys to pol dnia. A cena pompy wtryskowej do 1.8 (nie wiem jak do 2.0) to 150 zl z auta na czesci. Oczywiscie stan pompy niewiadomy...
Aha wymiana fitra paliwa:
znajdujesz filtra paliwa
odpinasz kabel czujnika wody w filtrze ze zlaczki
wykrecasz stary filtr
odkrecasz plastikowy korek ( w nim jest czujnik )
przekrecasz korek do nowego
zalewasz nowy filtr czysta ropa
przykrecasz
odpowietrzasz uklad wspomnianym sposobem
na drugi dzien wciskasz przycisk pompki jak jest idealnie odpowietrzony to musi byc twardy jak delikatnie idzie w dol jeszcze jest powietrze |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Tomcio [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2006, 13:07
|
|
|
Tez tak mialem i okazalo sie ze do oleju dostaje sie płyn z chłodnicy do wymiany uszczelka pod glowica byla i olej wydalem prawie 600 zł |
|
|
|
 |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 15:32
|
|
|
Tomcio to za ile Ty tą uszcelke kupiles???chyba ze zlota byla!!:) ja juz znam odpowiedz!!! to nie usczelka!! ani nie zapowietrzenia!! |
|
|
|
 |
|