Galant 97 2.0 Bierze olej |
Autor |
Wiadomość |
ZarZosz
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 5 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 09-05-2011, 06:50 Galant 97 2.0 Bierze olej
|
|
|
Witam mam problem bo moj galant bierze spore ilosci oleju tak okolo 0.5l na 200-300km!!! Co moze byc przyczyna i jaki jest okolo koszt naprawy?? Ostatnio mialem wymiane zaworow planowanie glowicy wymiana uszczelki bo przeskoczyl mi rozrzad no i npaliny sa blekitne i dosc spore!!! Piszcie na maila prosze ZarZosz@gmail.com!!! Dzieki!!! |
|
|
|
 |
motke
Mitsumaniak
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 430 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-05-2011, 08:14
|
|
|
a wymieniałeś uszczelniacze zaworowe? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-05-2011, 08:46
|
|
|
ZarZosz, a może jeszcze podaj numer telefonu z prośbą o kontakt? Pytasz na forum i odpowiedzi też będą na forum.
Tak jak napisał motke, albo ktoś źle zrobił robotę głowicy, albo pierścienie olejowe puszczają. Trzeba by zrobić próbę ciśnienia z próbą olejową. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-05-2011, 08:50
|
|
|
Wątpie aby spożycie rzędu 1/2litra oleum na 200-300km była wina tylko uszczelniaczy - ciekawi fakt ile oleum silnik spożywał przed zerwaniem głowicy, no chyba, że ktos wogóle zapomniał zalożyć uszczelniaczy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 09-05-2011, 09:51
|
|
|
No właśnie przez uszczelniacze przepala olej nie wiem dlaczego mówisz, że nie ALbo czasami jest sytuacja taka gdy zrobi się góre to ciśnienie wywala dół silnika i pierścionki są do roboty. Ale to takie gdybanie. Niech kolegi idzie na pomiar kompresji próbe olejową i wszystko będzie jasne. |
|
|
|
 |
misiu-bisi
Forumowicz
Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Banino
|
Wysłany: 09-05-2011, 21:58
|
|
|
16 zużytych uszczelniaczy potrafi zjeść sporo oleju, wymien uszczelniacze i powinno pomóc, nie słyszałem żeby 4g63 miał problemy z pierścieniami olejowymi |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-05-2011, 22:13
|
|
|
Moje zdanie jest takie , spotkałem sie już kilka razy , że szlifiernie po naprawie głowicy niestarannie montowały uszczelniacze i zdarzało się ze sie podwijały a nawet wysuwały z prowadnicy zaworu . Najlepiej zdemontować pokrywe zaworów i dokładnie zweryfikować , moze cos bedzie widac miedzy sprezynami , a jak nie to demontaz głowicy i weryfikacja na szlifierni . |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 09-05-2011, 22:23
|
|
|
robić głowice i nie wymienić uszczelniaczy za pare groszy xD a teraz drugi raz wszystko rozbierać xD zmień mechanika..
a co do brania oleju przez uszczelniacze, znajomemu 1.4 (wiadomo jakiej grupy ) potrafiła bańka 4l starczyć na 1 000km xD |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 11-05-2011, 09:21
|
|
|
Niekoniecznie mechanika. Mogli zasugerować wymiane uszczelniaczy, ale przecież nie będą właściciela zmuszać. Chyba, że rzeczywiście mechanik nic nie powiedział o uszczelniaczach. Ale nie ma co odrazu na mechanika zganiać |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 11-05-2011, 19:13
|
|
|
W prelude po zrobieniu uszczelki pod głowicą i dotarciu zaworów wysypały się pierścienie olejowe. Przed uszczelką od wymiany do wymiany wystarczył litr i troszkę, po zrobieniu tej głowicy litr na 100km. Głowice zrzuciliśmy, założyliśmy oem uszczelniacze, poskładaliśmy i niestety bez zmian - nie dopuszczaliśmy myśli że pierścienie mogły tak od razu stanąć, kompresja była po 12,5 bara - niestety byliśmy w błędzie co kosztowało niepotrzebną ilość czasu i gotówki. Oczywiście po wymianie pierścionków problem zniknął. Jeżeli już zdejmiesz głowicę, to wyjęcie pierścieni i obejrzenie co i jak nie zajmie dużo więcej czasu. |
|
|
|
 |
|