Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 97 2.0 Bierze olej
Autor Wiadomość
ZarZosz 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: Poznan
Wysłany: 09-05-2011, 06:50   Galant 97 2.0 Bierze olej

Witam mam problem bo moj galant bierze spore ilosci oleju tak okolo 0.5l na 200-300km!!! Co moze byc przyczyna i jaki jest okolo koszt naprawy?? Ostatnio mialem wymiane zaworow planowanie glowicy wymiana uszczelki bo przeskoczyl mi rozrzad no i npaliny sa blekitne i dosc spore!!! Piszcie na maila prosze ZarZosz@gmail.com!!! Dzieki!!!
 
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 09-05-2011, 08:14   

a wymieniałeś uszczelniacze zaworowe?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-05-2011, 08:46   

ZarZosz napisał/a:
Piszcie na maila prosze ZarZosz@gmail.com!!! Dzieki!!!


ZarZosz, a może jeszcze podaj numer telefonu z prośbą o kontakt? Pytasz na forum i odpowiedzi też będą na forum.

Tak jak napisał motke, albo ktoś źle zrobił robotę głowicy, albo pierścienie olejowe puszczają. Trzeba by zrobić próbę ciśnienia z próbą olejową.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-05-2011, 08:50   

Wątpie aby spożycie rzędu 1/2litra oleum na 200-300km była wina tylko uszczelniaczy - ciekawi fakt ile oleum silnik spożywał przed zerwaniem głowicy, no chyba, że ktos wogóle zapomniał zalożyć uszczelniaczy :?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
danielxc717 
Forumowicz

Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: wro
Wysłany: 09-05-2011, 09:51   

No właśnie przez uszczelniacze przepala olej nie wiem dlaczego mówisz, że nie :wink: ALbo czasami jest sytuacja taka gdy zrobi się góre to ciśnienie wywala dół silnika i pierścionki są do roboty. Ale to takie gdybanie. Niech kolegi idzie na pomiar kompresji próbe olejową i wszystko będzie jasne.
 
 
misiu-bisi 
Forumowicz

Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Banino
Wysłany: 09-05-2011, 21:58   

16 zużytych uszczelniaczy potrafi zjeść sporo oleju, wymien uszczelniacze i powinno pomóc, nie słyszałem żeby 4g63 miał problemy z pierścieniami olejowymi
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-05-2011, 22:13   

Moje zdanie jest takie , spotkałem sie już kilka razy , że szlifiernie po naprawie głowicy niestarannie montowały uszczelniacze i zdarzało się ze sie podwijały a nawet wysuwały z prowadnicy zaworu :roll: . Najlepiej zdemontować pokrywe zaworów i dokładnie zweryfikować , moze cos bedzie widac miedzy sprezynami , a jak nie to demontaz głowicy i weryfikacja na szlifierni .
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 09-05-2011, 22:23   

robić głowice i nie wymienić uszczelniaczy za pare groszy xD a teraz drugi raz wszystko rozbierać xD zmień mechanika..

a co do brania oleju przez uszczelniacze, znajomemu 1.4 (wiadomo jakiej grupy :lol: ) potrafiła bańka 4l starczyć na 1 000km xD
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
danielxc717 
Forumowicz

Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: wro
Wysłany: 11-05-2011, 09:21   

Niekoniecznie mechanika. Mogli zasugerować wymiane uszczelniaczy, ale przecież nie będą właściciela zmuszać. Chyba, że rzeczywiście mechanik nic nie powiedział o uszczelniaczach. Ale nie ma co odrazu na mechanika zganiać :wink:
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 11-05-2011, 19:13   

W prelude po zrobieniu uszczelki pod głowicą i dotarciu zaworów wysypały się pierścienie olejowe. Przed uszczelką od wymiany do wymiany wystarczył litr i troszkę, po zrobieniu tej głowicy litr na 100km. Głowice zrzuciliśmy, założyliśmy oem uszczelniacze, poskładaliśmy i niestety bez zmian - nie dopuszczaliśmy myśli że pierścienie mogły tak od razu stanąć, kompresja była po 12,5 bara - niestety byliśmy w błędzie co kosztowało niepotrzebną ilość czasu i gotówki. Oczywiście po wymianie pierścionków problem zniknął. Jeżeli już zdejmiesz głowicę, to wyjęcie pierścieni i obejrzenie co i jak nie zajmie dużo więcej czasu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.