Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
10-02-2007, 18:32
[CA5A 1.8] COLT GTI chodzi na 3 cylindry...
Autor Wiadomość
tommiWRC
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 23:06   [CA5A 1.8] COLT GTI chodzi na 3 cylindry...

witam wszytskich jestem posiadaczem colta GTi z 92 roku 1.8, mój problem wygląda następująco: po krótkiej przejażdzce zapalił sie w czasie jazdy check engine, auto jechało normalnie natomiast po zgaszeniu nie da sie go normalnie uruchomić ponieważ pali na 3 cylindry, sprawdzałem świece i kable i to nie ich wina... na jednym cylindrze niema iskry... podejrzewam ze moze to być moduł zapłonowy... lub aparat zapłonowy? spotkał sie ktoś z takim problemem?? macie jakieś pomysły co to moze być??
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-11-2006, 23:12   

silnik przeszedł w tryb awaryjny po zapaleniu się błędu i dlatego terz pali na 3 gary...

postaraj się skasować błąd, a jak pojawi się znowu, to zdiagnozuj kod błędu, a tym samym usterke i dopilnuj aby została naprawiona.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
tommiWRC
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 23:20   

Chooper napisał/a:
silnik przeszedł w tryb awaryjny po zapaleniu się błędu i dlatego terz pali na 3 gary...

postaraj się skasować błąd, a jak pojawi się znowu, to zdiagnozuj kod błędu, a tym samym usterke i dopilnuj aby została naprawiona.



jak moge skasować ten błąd?? i jak zdiagnozować kod błedu??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-11-2006, 08:42   

Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego".........

Możliwości są 2:
- kabel zapłonowy
- cewka zapłonowa

Awaria modułu skutkowałaby pracą na 2 cylindrach
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-11-2006, 09:36   

Bartek napisał/a:
Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego".........


chyba za długo siedziałem przed kompem (23:12), a na nogach od 4:30, fakt Bartku umknęło mnie to...przyznaję mój błąd
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-11-2006, 09:41   

Tjaaaa...... w 92 roku nawet windowsy nie miały trybu awaryjnego - za głupie były ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tommiWRC
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2006, 20:08   

Bartek napisał/a:
Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego".........

Możliwości są 2:
- kabel zapłonowy
- cewka zapłonowa

Awaria modułu skutkowałaby pracą na 2 cylindrach


aha... no a ja mam 3 możliwość: aparat zapłonowy ( przekładałem od kumpla i wszystko gra)....

ma ktoś moze taki aparat na zbyciu???????
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-11-2006, 23:46   

Jeśli pali na 3 cylindry to musi nim strasznie rzucać...więc czy aby na pewno 3 cylindry czy też może coś innego ze elektroniki.

Nie widziałem samochodu ale ja bym obstawiał tak:
pracuje na 3 cylindry= coś z mechaniką (no chyba że wtryskiwacz padł na amen i dlatego zaświecił CE)

pracuje na 4 cylindy ale jest coś namotane z elektroniką i troche podskakuje silnik.

Ale że nie jestem mechanikiem z wykształcenia ani nawet za bardzo z doświadczenia śmiało me teorie można sobie wsadzić do kosza :twisted:

Edit: Nie doczytałem a znaleziono już rozwiązanie :P
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 16-11-2006, 15:22   

Koton napisał/a:
Jeśli pali na 3 cylindry to musi nim strasznie rzucać
eee... wcale nie, w Runnerze zdejmowaliśmy kolejno przewody ze świec i działał na 3, 2, a nawet na JEDNYM chodził. Na trzech wcale mocno nie trzęsło.

Koton napisał/a:
Ale że nie jestem mechanikiem z wykształcenia ani nawet za bardzo z doświadczenia śmiało me teorie można sobie wsadzić do kosza
ja też nie, więc moje też możecie :)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-11-2006, 16:07   

[quotommiWRC, tommiWRC, te="tomusn"]eee... wcale nie, w Runnerze zdejmowaliśmy kolejno przewody ze świec i działał na 3, 2, a nawet na JEDNYM chodził. Na trzech wcale mocno nie trzęsło. [/quote]
Nie baw sie w ten sposob bo uszkodzisz zaplon!!!
tommyWRC----masz kilka mozliwosci
1 palec do wymiany
2 kopulka do wymiany
3 kable w/n
4 swiece
Wymiana calego aparatu ???? --------- na nowy fabrycznie???? w innym wypadku odradzam
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
marciin
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 16:33   

ja w swoim maialem ten sam problem,przyczyna byly wtrytski,przestal pracowac jeden wiec wpialem sie w drugi i znow wszystko bylo ok,ale dzis stalo sie to samo ,tylko ze to wina komputera i musze go wymienic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.