Przesunięty przez: robot 10-02-2007, 18:32 |
[CA5A 1.8] COLT GTI chodzi na 3 cylindry... |
Autor |
Wiadomość |
tommiWRC [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 23:06 [CA5A 1.8] COLT GTI chodzi na 3 cylindry...
|
|
|
witam wszytskich jestem posiadaczem colta GTi z 92 roku 1.8, mój problem wygląda następująco: po krótkiej przejażdzce zapalił sie w czasie jazdy check engine, auto jechało normalnie natomiast po zgaszeniu nie da sie go normalnie uruchomić ponieważ pali na 3 cylindry, sprawdzałem świece i kable i to nie ich wina... na jednym cylindrze niema iskry... podejrzewam ze moze to być moduł zapłonowy... lub aparat zapłonowy? spotkał sie ktoś z takim problemem?? macie jakieś pomysły co to moze być?? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-11-2006, 23:12
|
|
|
silnik przeszedł w tryb awaryjny po zapaleniu się błędu i dlatego terz pali na 3 gary...
postaraj się skasować błąd, a jak pojawi się znowu, to zdiagnozuj kod błędu, a tym samym usterke i dopilnuj aby została naprawiona. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
tommiWRC [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2006, 23:20
|
|
|
Chooper napisał/a: | silnik przeszedł w tryb awaryjny po zapaleniu się błędu i dlatego terz pali na 3 gary...
postaraj się skasować błąd, a jak pojawi się znowu, to zdiagnozuj kod błędu, a tym samym usterke i dopilnuj aby została naprawiona. |
jak moge skasować ten błąd?? i jak zdiagnozować kod błedu?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-11-2006, 08:42
|
|
|
Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego".........
Możliwości są 2:
- kabel zapłonowy
- cewka zapłonowa
Awaria modułu skutkowałaby pracą na 2 cylindrach |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-11-2006, 09:36
|
|
|
Bartek napisał/a: | Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego"......... |
chyba za długo siedziałem przed kompem (23:12), a na nogach od 4:30, fakt Bartku umknęło mnie to...przyznaję mój błąd |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-11-2006, 09:41
|
|
|
Tjaaaa...... w 92 roku nawet windowsy nie miały trybu awaryjnego - za głupie były |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tommiWRC [Usunięty]
|
Wysłany: 12-11-2006, 20:08
|
|
|
Bartek napisał/a: | Chooper, co Ty piszesz??????? Kompy MMC przed GDi nie mają "tyrbu awaryjnego".........
Możliwości są 2:
- kabel zapłonowy
- cewka zapłonowa
Awaria modułu skutkowałaby pracą na 2 cylindrach |
aha... no a ja mam 3 możliwość: aparat zapłonowy ( przekładałem od kumpla i wszystko gra)....
ma ktoś moze taki aparat na zbyciu??????? |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-11-2006, 23:46
|
|
|
Jeśli pali na 3 cylindry to musi nim strasznie rzucać...więc czy aby na pewno 3 cylindry czy też może coś innego ze elektroniki.
Nie widziałem samochodu ale ja bym obstawiał tak:
pracuje na 3 cylindry= coś z mechaniką (no chyba że wtryskiwacz padł na amen i dlatego zaświecił CE)
pracuje na 4 cylindy ale jest coś namotane z elektroniką i troche podskakuje silnik.
Ale że nie jestem mechanikiem z wykształcenia ani nawet za bardzo z doświadczenia śmiało me teorie można sobie wsadzić do kosza
Edit: Nie doczytałem a znaleziono już rozwiązanie |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 16-11-2006, 15:22
|
|
|
Koton napisał/a: | Jeśli pali na 3 cylindry to musi nim strasznie rzucać | eee... wcale nie, w Runnerze zdejmowaliśmy kolejno przewody ze świec i działał na 3, 2, a nawet na JEDNYM chodził. Na trzech wcale mocno nie trzęsło.
Koton napisał/a: | Ale że nie jestem mechanikiem z wykształcenia ani nawet za bardzo z doświadczenia śmiało me teorie można sobie wsadzić do kosza | ja też nie, więc moje też możecie |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 23-11-2006, 16:07
|
|
|
[quotommiWRC, tommiWRC, te="tomusn"]eee... wcale nie, w Runnerze zdejmowaliśmy kolejno przewody ze świec i działał na 3, 2, a nawet na JEDNYM chodził. Na trzech wcale mocno nie trzęsło. [/quote]
Nie baw sie w ten sposob bo uszkodzisz zaplon!!!
tommyWRC----masz kilka mozliwosci
1 palec do wymiany
2 kopulka do wymiany
3 kable w/n
4 swiece
Wymiana calego aparatu ???? --------- na nowy fabrycznie???? w innym wypadku odradzam |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
marciin [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2006, 16:33
|
|
|
ja w swoim maialem ten sam problem,przyczyna byly wtrytski,przestal pracowac jeden wiec wpialem sie w drugi i znow wszystko bylo ok,ale dzis stalo sie to samo ,tylko ze to wina komputera i musze go wymienic |
|
|
|
 |
|