[EAxx] Regeneracja zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-05-2011, 20:21
|
|
|
adt81 napisał/a: | Dzisiaj wymieniałem lewego banana | Tuleja metalowo-gumowa jak nowa, u mnie odwulkanizowała się już od tego płaskownika z obu stron. m6riano napisał/a: | eee....a nie są takie same?;-) | Nie, ale nie wiem po czym rozpoznać i sam chciałbym wiedzieć, bo będę kupował. |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 13-05-2011, 21:48
|
|
|
Przy prostych wahaczach środkowa tuleja jest wciśnięta pod innym kątem. Na oko trudno to stwierdzić,ale wystarczy włożyć jakąś przedłużkę, np ołówek i różnice widać jak na dłoni.
Nie wiem przy którym jak patrzy ale przynajmniej bedzie wiadomo, że nie są takie same |
|
|
|
 |
post32
Forumowicz

Auto: Galant SE Carbon 98r 2000 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Wroclaw/Oleśnica
|
Wysłany: 16-05-2011, 18:21
|
|
|
bieniak napisał/a: | Nie wszystko można odrazu powiedzieć:)narazie trzeba obadać czy to wyjdzie ale na 95 % będzie zrobione bdb.Jedynie co mnie interesuje to kilka wachaczy na rozebranie w celu sprawdzenia czy sworznie są takie same(budowa wymiary itp)
jeżeli tak to jak wszystko dobrze pójdzie to spokojnie pierwszy rzut na kilka aut się zrobi |
i jak z tym sworzniem w bananie wiesz juz co tam mozna wstawic i jak w ogole go rozebrac
bo wlasnie wstawilem urzywke a nie daje jej dlugiego żywota i chcialbym zregenerowac to co wyciągnąłem. |
_________________ post32 |
|
|
|
 |
Sticker
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-05-2011, 22:47
|
|
|
Jak już to coś podobnego do ściągacza Vorela, ale napewno nie Vorel ze względu na ciastolinowa budowe, widelec dzona się nie nadaje do tego typu sworzni. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 16-05-2011, 23:23
|
|
|
Sticker napisał/a: | Dziś dwa mi pękły na demontażu banana - takie jak w linku |
Sticker może nakrętki nie odkręciłeś
Żartuję
Jak ktoś dba to ma nasmarowane sworznie |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Sticker
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-05-2011, 23:35
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Sticker napisał/a: | Dziś dwa mi pękły na demontażu banana - takie jak w linku |
Sticker może nakrętki nie odkręciłeś
Żartuję
Jak ktoś dba to ma nasmarowane sworznie |
Nawet młotkiem w zwrotnice tłukłem.
Ale z tym smarowaniem to masz rację, dałem ciała że zaraz po zakupie nie nasmarowałem tych sworzni gapcio ze mnie
A tak na powaznie dajcie jakąś propozycję na porządny ściągacz. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-05-2011, 08:20
|
|
|
do wybijania sworzni najlepsze sa sciagacze tego typu
http://allegro.pl/sciagac...1600125860.html
w ktorych mozna sobie regulowac odleglosc dzwigni. Te bez regulacji zazwyczaj dlugo nie dzialaja. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
zbir
Forumowicz
Auto: EA5W 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 151 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2011, 18:44
|
|
|
Nie została komuś zużyta tuleja wahacza dolnego giętego (banana)?
Chodzi o ten tzw. cukierek, z metalowym elementem w środku.
U mnie jest do wymiany a firma Olkusz żeby dorobić wersje poli potrzebuje starą tuleje (pewnie po to aby mogli przełożyć ten metalowy pręt...)
Więc jakby ktoś miał na zbyciu to chętnie przyjme! |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 18-05-2011, 09:45
|
|
|
łyżka i młotek ZAWSZE działa
Coś na temat różnic w wahaczach dolnych prostych nic więcej nikt nie napisze? moje mają nabite cyferki-jeden ma 6 drugi 8 maja one jakieś znaczenie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-05-2011, 12:27
|
|
|
Psikus, chwilowo zerknij na to http://www.dsmtuners.com/...rol-arm-id.html
albo
lewy
prawy
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 18-05-2011, 19:42
|
|
|
post32, rozebrać rozebrane polega to na odcięciu dolnej części sworznia wahacza i wybiciu tego co jest w środku(zdjęcia jutro
ja jeden już oddałem do dorobienia narazie robione poglądowo(zobaczyć czy się da itp)
ale prawdopodobnie aby zapewnić niemal że niezniszczalność konieczne będzie wprowadzenie kalamitki smarującej
Ogulnie teraz krążę po szrotach i szukam wachaczy
Drugą opcją i to znacznie lepszą jestem na etapie rozmów odnośnie części samochodowych(głównie japońskie)
I praktycznie rzecz biorąc mam ofertę na części w jeszcze lepszych cenach niż na allegro
Głównie produkty markowe
555
oyodo
yamoto
itp
ale także i tanizna
przykładowe ceny:
łożysko tylne maxgear 100zł
wachacze:
przedni prosty 100
tylni wleczony 70
tylni poprzeczy(80-90) |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 18-05-2011, 21:21
|
|
|
robertdg, jeden z moich wahaczy tez ma napisane L - myślałem, że go ktoś opisał wyciągając Po tych fotkach ciężko coś stwierdzić, natomiast w linku który podesłałeś jest to dosyć ładnie zobrazowane i wygląda na to, że mam oryginalna parkę.
fergul11, Tobie również dziękuję za informację, z tego co mi się wydaje to mam parkę oryginałów i będę miał co zregenerować i wrzucić do siebie, muszę jeszcze dokladnie im się przyjrzeć. |
|
|
|
 |
|