Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
  Wysłany: 20-05-2011, 19:21   [EA3A/W 2.4] Problem z odpalaniem na zimnym silniku

jeszcze nie zdążyłem pochwalić się nowym nabytkiem a już uderzam na forum z problemem
nabyłem piękne czarne cudeńko od naszego użytkownika o niku Zed , auto jest na prawdę w super stanie ale nie o tym będę pisał
chodzi o motor 2.4 GDi
od dwóch dni za każdym razem gdy odpalam na zimnym silnik pracuje bardzo nierówno tak jakby na jeden cylinder nie palił, po ok 1 min wpada w tryb awaryjny (mruga kontrolka chceck engine) po zgaszeniu i natychmiastowym ponownym uruchomieniu problem znika jak ręką odjął nic się nie dzieje na postoju i podczas jazdy nawet ostrej!
wymrugałem błąd 92 (dwa długie i 9 krótkich mrugnięć) oznacza to jakiś problem z przepustnicą tylko nie za bardzo wiem jak to ugryźć .. czy jest ktoś kto ma więcej doświadczenia z GDI bo ja wymiękam to dla mnie nowość..
wraz z poprzednim właścicielem który oczywiście nie zostawił mnie samego na pastwę losu stawiamy na przepustnicę którą należało by wyregulować tylko jak i u kogo bo w mojej mieścinie to same "złote rączki"..
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-03-2015, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-05-2011, 19:28   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63384
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 20-05-2011, 19:36   

robertdg napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63384


To rozumiem że mam zacząć od wymiany TPS ? tylko bardzo dziwi mnie to że dzieje się tak tylko przy pierwszym odpaleniu każde kolejne jest już normalne nawet nie muszę czekać 5 s ...
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-05-2011, 19:40   

Nie czytałeś uwaznie, przepustnica jest zintegrowana, poczytaj dokładniej wątek i pochodne, temat był wałkowany wielokrotnie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 20-05-2011, 19:54   

jeszcze przed założeniem tematu poczytałem trochę działaniach jakie można podjąć przy takich objawach no i:

- przepustnica czyszczona 200 km temu wg metody z forum
- komputer zresetowany + nauka obrotów wg procedury z forum

z tego co czytam pozostaje mi tylko wysłanie przepustnicy do regeneracji i regulacji skoro to jest źródło problemu
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 20-05-2011, 20:16   

błąd 92 oznacza błąd sterownika położenia przepustnicy czyli nie długo regeneracja
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 20-05-2011, 20:59   

orientujecie się może jaki jest koszt regeneracji? czytałem że ktoś z forum się tym zajmuje
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 20-05-2011, 21:15   

zajmuję się tym Bartek
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 20-05-2011, 21:54   

a słyszeliście może o hallotronowych czujnikach TPS? na jednej z aukcji allegro piszą że są praktycznie bezawaryjne ?!

w razie co link :

aukcja
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 21-05-2011, 07:10   

słyszałem że te czujniki to taki bardziej zabieg marketingowy służący usunięciu wady odklejania się magnesu w przepustnicy
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 21-05-2011, 20:16   

czyli pic na wodę jak to powiadają
a wracając do mojego problemu to chyba na razie oleje sprawę dziś wystarczyło że dwa razy zaadaptowałem przepustnicę i odpalił normalnie :mrgreen:
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
slowix 
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi galant VIII 2.5 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Skąd: oława
Wysłany: 22-05-2011, 22:46   

siemka wam. mam taki mały problem od wczoraj szaleją mi wolne obroty jak zatrzymuje się na światłach to mi gaśnie albo ledwo kręci z począdku myślałem ze to przez gaz ale dzisiaj to samo miałem na bęzynie pod powiedcie coś
 
 
Samhain 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-05-2011, 08:45   

Widzę że coraz więcej Misiów ma problemy z odpalaniem ... razem z FJ_Mikiem walczymy już z tym trochę i pełno rzeczy było już sprawdzane generalnie zostaje mi do przełożenia przepływka :D i sprawdzenie co wtedy się będzie działo :) ale generalnie to problem jest uciążliwy i dosyć częsty w Mitsubishi... pytanie tylko CO GO POWODUJE!! :-X bo do tego nie możemy dojść a serwis plichty radzi odłączyć na kilka godzin aku.. Mike jak wróci z piekła gdzie podpisał pakt z diabłem (dusza za wyregulowanie wolnych obrotów :lol: ) ma mieć kabel więc też będzie można coś więcej powalczyć.


P.S. Fajnie by było jak by w końcu powstał na ten temat jeden porządny temat gdzie każdy opisuje co już robił co wymienił i jakie dokładnie są tego wszystkiego objawy w jego Misiu... co by mogło nas w końcu doprowadzić do jakiegoś sensownego rozwiązania...
 
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 23-05-2011, 12:38   

Samhain napisał/a:
Widzę że coraz więcej Misiów ma problemy z odpalaniem ... razem z FJ_Mikiem walczymy już z tym trochę i pełno rzeczy było już sprawdzane generalnie zostaje mi do przełożenia przepływka :D i sprawdzenie co wtedy się będzie działo :) ale generalnie to problem jest uciążliwy i dosyć częsty w Mitsubishi... pytanie tylko CO GO POWODUJE!! :-X bo do tego nie możemy dojść a serwis plichty radzi odłączyć na kilka godzin aku.. Mike jak wróci z piekła gdzie podpisał pakt z diabłem (dusza za wyregulowanie wolnych obrotów :lol: ) ma mieć kabel więc też będzie można coś więcej powalczyć.


P.S. Fajnie by było jak by w końcu powstał na ten temat jeden porządny temat gdzie każdy opisuje co już robił co wymienił i jakie dokładnie są tego wszystkiego objawy w jego Misiu... co by mogło nas w końcu doprowadzić do jakiegoś sensownego rozwiązania...


w 100% popieram ! w końcu nic się nie dzieje bez przyczyny gdzieś zawsze jest źródło problemu
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Samhain 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 31
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2011, 09:00   

a ja mam pytanie czy może mi ktoś podać na której stronie jest opis elektryki do krokówki i TPSa ?? ja się zastanawiam czy u mnie to nie jest czasami problem z masą ... bo przy obciążeniu silnika spadają mi obroty a jak odpalam na zimnym to obroty faluja pomiędzy 500 - 750 a alternator wogóle nie ładuje aku...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.