Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 22-05-2011, 16:34
|
|
|
tym razem padło na mnie, rekinczyk został przerysowany na parkingu. Na szczescie uszkodzenia nie są duze ale... to boli. Obtarty został tylny zderzak, błotnik i obydwoje drzwi z prawej strony do tego wgniecenie błotnika, ale to juz zdązyłem wyciagnac za pomocą uchwytu-przyssawki jaki zakupiłem do produkcji filmu mam nadzieje, że większosc drobnych rys zniknie po polerce ale kilka jest głebokich. Sprawca (ktorym prawdopodobnie był kierowca srebrnego Clio ll na blachach z Jaworzna) oczywiscie uciekł szkoda pisac, rece opadają... Zdjecia wrzuce jak wroce z pracy |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 23-05-2011, 20:06
|
|
|
Tak było zaparkowane auto:
jest to wjazd na naprawdę spokojne osiedle, ruch znikomy i rzadko kiedy jest tu okazja mijać się z drugim autem, szczególnie w niedzielne przedpołudnie, jak widać zostawiłem wystarczająco dużo miejsca nawet na dwa auta i moim zdaniem trzeba być mega debilem, żeby się nie zmieścić w tym łuku
Zderzak i tylni błotnik:

Przednie drzwi:
tragedii nie ma, ale nie mam kasy, żeby go teraz malować |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 23-05-2011, 20:56
|
|
|
sveno napisał/a: | tragedii nie ma |
Ale jak to boli |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-05-2011, 20:31
|
|
|
Współczucia
Wiesz już coś więcej o naszym filmie? |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 26-05-2011, 23:44
|
|
|
Jackall napisał/a: | Współczucia | thx, zrobi sie polerke i będzie lepiej, a tymczasem zebrałem się do naprawy anteny bo od miesięcy wysuwałem ją ręcznie, poszedłem za radą mitsumaniaków i kupiłem masz od (o zgrozo) Lanosa niestety nie pasował P&P, a mianowicie ten ostatni (bądź też pierwszy) czyli najgrubszy segment/element wszedł w tą plastikowo-aluminiową rurę/prowadnicę na wcisk, duży bardzo wcisk i został na stałe, przez co silnik nie ma szans go wypchnąć i antena jest krótsza o niecały segment, ale to nic działa jak natura chciała (a raczej fabryka) czyli wsuwa i wysuwa na żądanie i odbiera dobrze więc nie będę ruszał
Jackall napisał/a: | Wiesz już coś więcej o naszym filmie? | co do filmu to poczyniłem postępy, jako że nigdzie nie mogłem znaleźć uchwytu do kamery z przyssawką, sam sobie go zmontowałem proszę całe 10 min pracy i koszt 20zł a utrzyma teoretycznie 70kg:
nie patrzyłem na estetykę, bo nie wiedziałem czy będzie działał, więc zaraz odbył się pierwszy test:
http://www.youtube.com/watch?v=AmX0fBjP7Qg
działa ale wymaga pewnych poprawek. Oficjalnie zamykam temat filmu o Rekińczyku w tym wątku, a dlatego, że założyłem specjalnie temu poświęcony temat, zapraszam zainteresowanych TUTAJ niezainteresowanych (szczególnie tych z Krk też zapraszam, by prosić o pomoc, wszystko wyjaśnione w temacie "Projekt Gal" |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 02-06-2011, 11:42
|
|
|
żeby nie było, Małopolscy Mitsumaniacy też się czasami spotykają
zdjęcie by Jackall |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:49
|
|
|
sveno na zdjęciach widać że masz numery z mojego regionu WLI - powiat lipsko |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-06-2011, 13:20
|
|
|
Coś cisza w temacie o najnowszej zmianie w Twoim autku, a skoro Ty pozwoliłeś sobie wykorzystać moje fotki to ja pozwolę sobie wstawić zdjęcie Twojego EA
 |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 05-06-2011, 14:05
|
|
|
yyyy tak, w Rekinczyku zaszły małe zmiany. Chciałem je pokazac na umytym aucie ale jestes nadgorliwy dzięki Jackallowi i jego patentowi ze zmianą oprawek i zarowek w przeciwmgielnych mam podwojne postojowki z tyłu wyglada to super a w rzeczywistosci obie lampy swiecą tak samo. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-06-2011, 15:12
|
|
|
Nie przesadzaj, na zdjęciu nie widać jak bardzo był brudny |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-06-2011, 23:27
|
|
|
Jackall napisał/a: | Coś cisza w temacie o najnowszej zmianie w Twoim autku | A ja z tego zrezygnowałem, bo miałem wywiercone osobne dziury pod koszyczki z żarówkami W5W w obudowie lamp, uszczelnione silikonem, jedna się przepaliła i drugą odciąłem. Stwierdziłem, że ori jest lepiej. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 06-06-2011, 14:04
|
|
|
Hugo napisał/a: | Stwierdziłem, że ori jest lepiej. | kwestia gustu, ja tam jestem zadowolony, potrzebowałem jakiejś zmiany w Galu, a budżet pozwala tylko na takie drobne.
Co do zmian to czas za zmianę oleju dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife 5W-40 4l+1l (czemu nie ma baniek 5l?!?!?!?!?!?) do tego filtr oleju Filtrona OP 575, odbiór we czwartek wymiana w piątek wieczorem, zamierzam się sam za to zabrać, pytanie: na co powinienem zwrócić uwagę? Będę robił to pierwszy raz i mam pewne obawy. Musze najpierw kupić płukankę (jaką polecacie?) zalać, (na gorący silnik?) potem 10-15min ma pochodzić, spuścić stary olej, odkręcić filtr, na nowym uszczelkę przesmarować olejem, zakręcić (wystarczy siła rąk, czy potrzebuję jakiegoś specjalistycznego klucza?) zalać nowy olej. Poprawcie mnie jeżeli coś nie tak lub czegoś brakuje. Do tego muszę jeszcze wymienić filtr powietrza. Na wkładkę K&N nie pozwala budżet (poczeka do następnej wymiany) teraz trzeba założyć coś papierowego i tu pytanie: Intercars wciska mi JC premium za 18zł, a tam gdzie kupiłem olej proponują wkładkę Filtrona za 40zł lub coś w stylu noname za 22zł. Czy Filtron to dobra opcja? Czy nie ma sensu za niego przepłacać.
I jeszcze jedno pytanie, czy żarówka w tylnym kierunkowskazie ma symetrycznie czy niesymetrycznie rozmieszczone bolce? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:53
|
|
|
sveno napisał/a: | zakupiłem Valvoline MaxLife 5W-40 | Doskonale, bardzo dobry wybór. sveno napisał/a: | filtr oleju Filtrona OP 575 | Błąd. Szmelc. Nastepnym razem kup filtr firmy Knecht-Mahle. sveno napisał/a: | wystarczy siła rąk, czy potrzebuję jakiegoś specjalistycznego klucza? | Siła rąk. sveno napisał/a: | Poprawcie mnie jeżeli coś nie tak lub czegoś brakuje | Wszystko OK. sveno napisał/a: | Czy Filtron to dobra opcja? | Jeśli chodzi o filtr powietrza to może być. |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:58
|
|
|
sveno napisał/a: | Hugo napisał/a: | Stwierdziłem, że ori jest lepiej. | kwestia gustu, ja tam jestem zadowolony, potrzebowałem jakiejś zmiany w Galu, a budżet pozwala tylko na takie drobne. |
Dokładnie, ja też jestem zadowolony. Taka delikatna zmiana, praktycznie po kosztach a świadomość, że drugiego Gala z takimi światłami praktycznie się nie spotka - bezcenne
A co do wymiany oleju to powiem Ci, że płukanek nigdy nie robiłem więc w tym temacie nie pomogę ale do odkręcenia filtra raczej będziesz potrzebował specjalny klucz ewentualnie możesz wbić od boku śrubokręt i jego użyć jako klucza (robiłem tak zanim kupiłem klucz i się sprawdzało).
Z nowym filtrem taj jak piszesz, świeży olej na palcu i dookoła po uszczelce, dokręcanie tylko ręcznie (po zalaniu nowym olejem dobrze jest sprawdzić czy wystarczająco dokręciłeś i ewentualnie dokręć)
Przy seryjnym układzie dolotowym nie widze sensu dopłacać za jakiś sportowy filtr ale też na zakładanie jakiegoś noname sam bym się nie zdecydował.
IMO filtron jest dobrą firmą i robią dobrej klasy zamienniki.
Żarówkę mogę sprawdzić jak wrócę jutro po południu ale na 90% jest asymetryczna (taka jest z przodu więc logiczne jest żeby taka sama była z tyłu) |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 07-06-2011, 00:15
|
|
|
Jackall napisał/a: | Żarówkę mogę sprawdzić jak wrócę jutro po południu ale na 90% jest asymetryczna ( | tak już sprawdzałem, jest asymetryczna, a tak btw to się nie spaliła, tylko styki nie łączyły, przeczyściłem, podgiąłem i działa
Hugo napisał/a: | Błąd. Szmelc. Nastepnym razem kup filtr firmy Knecht-Mahle. | dlaczego szmelc? Teraz mam taki zamontowany. A ten Knecht to OC 196? ten katalog Mahle podaje także oc 230 |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|