Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-10-2016, 22:03
Jak wino...
Autor Wiadomość
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 22-05-2011, 16:34   

tym razem padło na mnie, rekinczyk został przerysowany na parkingu. Na szczescie uszkodzenia nie są duze ale... to boli. Obtarty został tylny zderzak, błotnik i obydwoje drzwi z prawej strony :( do tego wgniecenie błotnika, ale to juz zdązyłem wyciagnac za pomocą uchwytu-przyssawki jaki zakupiłem do produkcji filmu :) mam nadzieje, że większosc drobnych rys zniknie po polerce ale kilka jest głebokich. Sprawca (ktorym prawdopodobnie był kierowca srebrnego Clio ll na blachach z Jaworzna) oczywiscie uciekł :( szkoda pisac, rece opadają... Zdjecia wrzuce jak wroce z pracy
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-05-2011, 20:06   

Tak było zaparkowane auto:

jest to wjazd na naprawdę spokojne osiedle, ruch znikomy i rzadko kiedy jest tu okazja mijać się z drugim autem, szczególnie w niedzielne przedpołudnie, jak widać zostawiłem wystarczająco dużo miejsca nawet na dwa auta i moim zdaniem trzeba być mega debilem, żeby się nie zmieścić w tym łuku
Zderzak i tylni błotnik:

Przednie drzwi:

tragedii nie ma, ale nie mam kasy, żeby go teraz malować :(
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 23-05-2011, 20:56   

sveno napisał/a:
tragedii nie ma

Ale jak to boli :(
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-05-2011, 20:31   

Współczucia :cry:
Wiesz już coś więcej o naszym filmie?
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 26-05-2011, 23:44   

Jackall napisał/a:
Współczucia :cry:
thx, zrobi sie polerke i będzie lepiej, a tymczasem zebrałem się do naprawy anteny bo od miesięcy wysuwałem ją ręcznie, poszedłem za radą mitsumaniaków i kupiłem masz od (o zgrozo) Lanosa niestety nie pasował P&P, a mianowicie ten ostatni (bądź też pierwszy) czyli najgrubszy segment/element wszedł w tą plastikowo-aluminiową rurę/prowadnicę :P na wcisk, duży bardzo wcisk i został na stałe, przez co silnik nie ma szans go wypchnąć i antena jest krótsza o niecały segment, ale to nic działa jak natura chciała (a raczej fabryka) czyli wsuwa i wysuwa na żądanie i odbiera dobrze więc nie będę ruszał
Jackall napisał/a:
Wiesz już coś więcej o naszym filmie?
co do filmu to poczyniłem postępy, jako że nigdzie nie mogłem znaleźć uchwytu do kamery z przyssawką, sam sobie go zmontowałem :) proszę całe 10 min pracy i koszt 20zł a utrzyma teoretycznie 70kg:

nie patrzyłem na estetykę, bo nie wiedziałem czy będzie działał, więc zaraz odbył się pierwszy test:
http://www.youtube.com/watch?v=AmX0fBjP7Qg
działa ale wymaga pewnych poprawek. Oficjalnie zamykam temat filmu o Rekińczyku w tym wątku, a dlatego, że założyłem specjalnie temu poświęcony temat, zapraszam zainteresowanych TUTAJ niezainteresowanych (szczególnie tych z Krk też zapraszam, by prosić o pomoc, wszystko wyjaśnione w temacie "Projekt Gal"
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 02-06-2011, 11:42   

żeby nie było, Małopolscy Mitsumaniacy też się czasami spotykają :P






zdjęcie by Jackall
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 03-06-2011, 22:49   

sveno na zdjęciach widać że masz numery z mojego regionu :?: WLI - powiat lipsko
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-06-2011, 13:20   

Coś cisza w temacie o najnowszej zmianie w Twoim autku, a skoro Ty pozwoliłeś sobie wykorzystać moje fotki :P to ja pozwolę sobie wstawić zdjęcie Twojego EA :twisted:

_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 05-06-2011, 14:05   

yyyy tak, w Rekinczyku zaszły małe zmiany. Chciałem je pokazac na umytym aucie ale jestes nadgorliwy ;) dzięki Jackallowi i jego patentowi ze zmianą oprawek i zarowek w przeciwmgielnych mam podwojne postojowki z tyłu ;) wyglada to super a w rzeczywistosci obie lampy swiecą tak samo.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-06-2011, 15:12   

Nie przesadzaj, na zdjęciu nie widać jak bardzo był brudny :P
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-06-2011, 23:27   

Jackall napisał/a:
Coś cisza w temacie o najnowszej zmianie w Twoim autku
A ja z tego zrezygnowałem, bo miałem wywiercone osobne dziury pod koszyczki z żarówkami W5W w obudowie lamp, uszczelnione silikonem, jedna się przepaliła i drugą odciąłem. Stwierdziłem, że ori jest lepiej.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 06-06-2011, 14:04   

Hugo napisał/a:
Stwierdziłem, że ori jest lepiej.
kwestia gustu, ja tam jestem zadowolony, potrzebowałem jakiejś zmiany w Galu, a budżet pozwala tylko na takie drobne.

Co do zmian to czas za zmianę oleju dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife 5W-40 4l+1l (czemu nie ma baniek 5l?!?!?!?!?!?) do tego filtr oleju Filtrona OP 575, odbiór we czwartek wymiana w piątek wieczorem, zamierzam się sam za to zabrać, pytanie: na co powinienem zwrócić uwagę? Będę robił to pierwszy raz i mam pewne obawy. Musze najpierw kupić płukankę (jaką polecacie?) zalać, (na gorący silnik?) potem 10-15min ma pochodzić, spuścić stary olej, odkręcić filtr, na nowym uszczelkę przesmarować olejem, zakręcić (wystarczy siła rąk, czy potrzebuję jakiegoś specjalistycznego klucza?) zalać nowy olej. Poprawcie mnie jeżeli coś nie tak lub czegoś brakuje. Do tego muszę jeszcze wymienić filtr powietrza. Na wkładkę K&N nie pozwala budżet (poczeka do następnej wymiany) teraz trzeba założyć coś papierowego i tu pytanie: Intercars wciska mi JC premium za 18zł, a tam gdzie kupiłem olej proponują wkładkę Filtrona za 40zł lub coś w stylu noname za 22zł. Czy Filtron to dobra opcja? Czy nie ma sensu za niego przepłacać.

I jeszcze jedno pytanie, czy żarówka w tylnym kierunkowskazie ma symetrycznie czy niesymetrycznie rozmieszczone bolce?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2011, 18:53   

sveno napisał/a:
zakupiłem Valvoline MaxLife 5W-40
Doskonale, bardzo dobry wybór.
sveno napisał/a:
filtr oleju Filtrona OP 575
Błąd. Szmelc. Nastepnym razem kup filtr firmy Knecht-Mahle.
sveno napisał/a:
wystarczy siła rąk, czy potrzebuję jakiegoś specjalistycznego klucza?
Siła rąk.
sveno napisał/a:
Poprawcie mnie jeżeli coś nie tak lub czegoś brakuje
Wszystko OK.
sveno napisał/a:
Czy Filtron to dobra opcja?
Jeśli chodzi o filtr powietrza to może być.
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2011, 18:58   

sveno napisał/a:
Hugo napisał/a:
Stwierdziłem, że ori jest lepiej.
kwestia gustu, ja tam jestem zadowolony, potrzebowałem jakiejś zmiany w Galu, a budżet pozwala tylko na takie drobne.

Dokładnie, ja też jestem zadowolony. Taka delikatna zmiana, praktycznie po kosztach a świadomość, że drugiego Gala z takimi światłami praktycznie się nie spotka - bezcenne :mrgreen:
A co do wymiany oleju to powiem Ci, że płukanek nigdy nie robiłem więc w tym temacie nie pomogę ale do odkręcenia filtra raczej będziesz potrzebował specjalny klucz ewentualnie możesz wbić od boku śrubokręt i jego użyć jako klucza (robiłem tak zanim kupiłem klucz i się sprawdzało).
Z nowym filtrem taj jak piszesz, świeży olej na palcu i dookoła po uszczelce, dokręcanie tylko ręcznie (po zalaniu nowym olejem dobrze jest sprawdzić czy wystarczająco dokręciłeś i ewentualnie dokręć)

Przy seryjnym układzie dolotowym nie widze sensu dopłacać za jakiś sportowy filtr ale też na zakładanie jakiegoś noname sam bym się nie zdecydował.
IMO filtron jest dobrą firmą i robią dobrej klasy zamienniki.

Żarówkę mogę sprawdzić jak wrócę jutro po południu ale na 90% jest asymetryczna (taka jest z przodu więc logiczne jest żeby taka sama była z tyłu)
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 07-06-2011, 00:15   

Jackall napisał/a:
Żarówkę mogę sprawdzić jak wrócę jutro po południu ale na 90% jest asymetryczna (
tak już sprawdzałem, jest asymetryczna, a tak btw to się nie spaliła, tylko styki nie łączyły, przeczyściłem, podgiąłem i działa :)
Hugo napisał/a:
Błąd. Szmelc. Nastepnym razem kup filtr firmy Knecht-Mahle.
dlaczego szmelc? Teraz mam taki zamontowany. A ten Knecht to OC 196? ten katalog Mahle podaje także oc 230
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.