[EA3A/W 2.4] Problem z odpalaniem na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 25-05-2011, 22:22
|
|
|
Samhain napisał/a: | P.S. Fajnie by było jak by w końcu powstał na ten temat jeden porządny temat gdzie każdy opisuje co już robił co wymienił i jakie dokładnie są tego wszystkiego objawy w jego Misiu... co by mogło nas w końcu doprowadzić do jakiegoś sensownego rozwiązania... |
Temat o moich problemach już powstał
http://forum.mitsumaniaki...p=552439#552439
Można kontynuować - edytowałem tytuł tematu.
M_A_V, twój przypadek nie jest podobny do naszego. U mnie i Samhain po ponownym odpaleniu silnik niemal natychmiast gaśnie, komp nie wywala błędów.
Na twoim miejscu zaczął bym od:
regulacji TPSa - to nic nie kosztuje
lub
M_A_V napisał/a: | z tego co czytam pozostaje mi tylko wysłanie przepustnicy do regeneracji i regulacji skoro to jest źródło problemu |
|
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 26-05-2011, 14:56
|
|
|
chciałbym sam wyregulować TPS czytałem jak to się robi ale boje się że coś spieprze i będzie jeszcze gorzej dlatego na razie chyba odpuszczę sobie. Chyba że ktoś ma mega idiotoodporną instrukjcę jak krok po kroku ze szczegółowym opisem wyregulować TPS.
Zauważyłem że przy przegazowaniu do ocięcia coś brzęczy co wskazywało by na zużycie łącza elastycznego klub tłumika środkowego ale nie wiem czy to może mieć związek z moim objawem |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 26-05-2011, 17:44
|
|
|
[quote="M_A_V"]chciałbym sam wyregulować TPS czytałem jak to się robi ale boje się że coś spieprze i będzie jeszcze gorzej dlatego na razie chyba odpuszczę sobie. Chyba że ktoś ma mega idiotoodporną instrukjcę jak krok po kroku ze szczegółowym opisem wyregulować TPS.
Zauważyłem że przy przegazowaniu do ocięcia coś brzęczy co wskazywało by na zużycie łącza elastycznego klub tłumika środkowego ale nie wiem czy to może mieć związek z moim objawem[/quote
nic nie kręć tps-em to wina przepustnicy ,tps można wyregulować ale po regeneracji przepustnicy |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 09-10-2011, 12:38
|
|
|
żeby zamknąć temat chciałbym napisać że lekarstwem na przypadłość z tego tematu jest pełny reset komputera + prawidłowa nauka obrotów wg instrukcji z forum u mnie pomogło w 100 % tylko trzeba wszystko robić idealnie wg instrukcji u mnie problem zniknął ostatnio czyściłem przepustnicę i auto chodzi jak brzytwa |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
|