Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 22:13
[EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
Autor Wiadomość
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 18-06-2010, 21:15   

A mozesz podac jakie wyniki osiagnales na rolkach hamujacych to zaraz ocenimy skutecznosc hamulcow.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10739
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-05-2011, 13:36   

witam
Czy to sa poliftowe zwrotnice?

http://allegro.pl/galant-...1560959102.html
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2011, 18:32   

raczej przedliftowe, ale poproś sprzedawcę o zmierzenie rozstawu śrub to będzie wszystko jasne.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-05-2011, 20:17   

a próbował ktoś kombinować coś z korektorem sił hamowania?

Pisaliście, ze winowajcą jest rozklad sił hamowania - zbyt dużo przodu a za mało tyłu. Może da się zmienić ustawienie korektora, albo zaadoptować korektor od czego innego.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-05-2011, 21:56   

polaff http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36525 opcja SZUKAJ!
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-05-2011, 23:02   

Hugo napisał/a:
polaff http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36525 opcja SZUKAJ!


albo ja nie umie albo mnie to nie lubi albo nie wiem, szukajka jest jakaś nie teges.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 26-05-2011, 15:56   

Witam. mam pytanko. mam Gala przedlifta z tarczami 256 i zaciskiem jednotloczkowym. czy jezeli kupie zacisk dwutloczkowy na moja zwrotnice (140mm) to wystarczy tylko kupic tarcze i klocki 276mm czy jakies przewody, czyjniki itp bede musial przerabiac? na all... pan oferuje mi zaciski dwutloczkowe na moja zwrotnice za 450 zl kpl. i jezeli nic przy tym juz nie bede musial przerabiac to sie chyba skusze... czytalem caly temat ale potrzebuje konkretnej odpowiedzi. Z gory szczerze dziekuje.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2011, 16:02   

booohal, musisz kupić całe zwrotnice bo jest inny rozstaw śrub do mocowania jarzma zacisku.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 26-05-2011, 16:16   

owczar dzieki wielkie za szybka opdowiedz. ten sam pan ma komplet zwrotnice + zaciski dwutloczkowe za 399 zl. a czy taki komplet wystarczylby bez zadnego przerabiania? kojarze ze w jakims poscie widnial taki wlasnie zestaw...
 
 
zbir 
Forumowicz

Auto: EA5W 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 151
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-05-2011, 16:16   

ej no jak to, przeciez jesli kupi zestaw z jarzmami na 140 mm to zwrotnice zostają stare.

Ja tak właśnie zrobiłem i wszystko śmiga ok, żadnych przewodów nie trzeba ruszać.

Czyli z poniższego zestawienia zamienia wariant I-1 na II-B.

Jesli chciałbyś zmieniać zwrotnie to ponoc sa jakieś problemy z czujnikami ABS , ale nie pamietam jakie, było już w tym watku na ten temat, poszukaj.


swinks_UK napisał/a:
Tytułem uporządkowania całego zamieszania pozwolę sobie na następujące zestawienie.

I. W Galantach EAxx/ECxx występowały 2 rodzaje zwrotnic:
1. rozstaw śrub mocujących jarzmo zacisku ok. 140mm (1996 - ok. 1999) zwane zwrotnicami przedliftowymi (PFL)
2. rozstaw śrub mocujących jarzmo zacisku ok. 160mm (ok. 1999 - 2003) zwane zwrotnicami poliftowymi (FL).

II. W Galantach EAxx/ECxx występowały następujące rodzaje zacisków:
A. zacisk 1-tłoczkowy na rozstaw jarzma 140mm (głownie Galanty EAxx PFL)
B. zacisk 2 tłoczkowy na rozstaw jarzma 140mm (Galanty ECxx PFL)

D. zacisk 1-tłoczkowy na rozstaw jarzma 160mm (Galanty EAxx FL przejściowego okresy produkcji)
E. zacisk 2-tłoczkowy na rozstaw jarzma 160mm (Galanty EAxx i ECxx FL)
F. zacisk Brembo 4-tłoczkowy na rozstaw 160mm (Lancer Evo 5 - 9)

III. Można stosować następujące wielkości tarcz hamulcowych w zależności od zacisków (wielkość i kształ zacisków determinuje wielkość tarcz):
- tarcze 256mm (zwrotnica 1 i zacisk A = 1A; 2D)
- tarcze 276mm (1B; 2D; 2E)
- tarcze 294mm (1B; 2E) - tarcze 5-śrubowe
- tarcze 320mm (2F) - tarcze 5 śrubowe
Niestety opcja przejścia na duże tarcze wymaga przejścia na piasty 5 śrubowe... :wink:
Ostatnio zmieniony przez zbir 26-05-2011, 16:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2011, 16:20   

No tak, zapomniałem, że w ECxx były takie zaciski. Sorki za wprowadzenie w błąd.

[ Dodano: 26-05-2011, 16:30 ]
booohal, pamiętaj o zmianie rozdzielacza siły hamowania. Musisz go zmienić, bo tył będzie słabo hamował.
 
 
czerwony88 
Forumowicz

Auto: galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 124
Skąd: częstochowa
Wysłany: 26-05-2011, 17:46   

to jakie zwrotnice (140 mm, czy 160 mm) są w SE poliftowym z 99roku?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-05-2011, 17:51   

W poliftowym SE są 160mm.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 26-05-2011, 21:04   

dzieki wielkie chlopaki. czekam jeszcze na odpowiedz od sprzedawcy i jezeli bedzie wszystko git to kupie i podczas zakladania porobie pare fotek (wymiana zaciskow, klockow, tarcz) jezeli jeszcze takich nie ma. pozdrawiam.

[ Dodano: 26-05-2011, 21:11 ]
sprzedawca wlasnie napisal ze pasuja bez przerabiania dlatego te zaciski sa drozsze niz zestaw zwrotnic z zaciskami. no to czekamy na wyplatke (10-tego) i bedziemy sie bawic i mam nadzieje ze cieszyc z lepszego hamowania.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-05-2011, 05:41   

booohal napisał/a:
bedziemy sie bawic i mam nadzieje ze cieszyc z lepszego hamowania
Życzę Ci tego z całego serca, hamowanie będzie lepsze i pewnie drgania też.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.