 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 15-10-2007, 00:19 |
Wtryski w Colt.. |
Autor |
Wiadomość |
sucha83 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 13:50 Wtryski w Colt..
|
|
|
Zgodnie z zaleceniami Krzyżaka sprawdzilam czujnik temperatury i jest dobry.. komputer zas wyglada jak igielka - kondensatory nie sa napeczniale a reszta jest tez wporzadku jednak auto dalej szwankuje.. nie wchodzi na obroty a jesli juz przydazy mu sie odpalic to wchodzi na 500 obr. i po chwili gasnie..
Dzisiaj po kolejnym już sholowaniu na warsztat został sprawdzony doplyw paliwa - wychodzi z filtra paliwa, wchodzi na listwe, pokazuje sie na przelewie ale wszystkie cztery wtryski niestety go nie podaja Sadzimy ze nie jest to zawsze gdyz czasami odpala i przez jakis czas jest na chodzie.. Czyli usterka pojawia sie okresowo.. Gdzie szukac przyczyny niedzialajacych wtryskow??
(w czasie holowania przy wlaczonym zaplonie - bo auto nie odpalilo wogole - slychac dosc glosne cykanie przekaznikow nie wiem jakich..)
ps. na zimnym silniku autko gasnie.. przyczyna nieznana..
>>> poprzedni watek historii problemow z moim Misiem jest <<<
TUTAJ |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 15-11-2006, 15:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 14:53
|
|
|
Widziałem oba wątki tej historii, u mnie jest to samo że ma zawachania jak wchodzi na obroty, tylko że u mnie jest gaz i na gazie jest ok a na benzynie tak się dziej, to jest wina wtrysków one się zapiekają i taki jest efekt.
[ Dodano: 15-11-2006, 14:54 ]
dodam tylko że mam ten sam silnik. |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 16:05
|
|
|
a sprawdzałeś jskie ciśnienie podaje pompa paliwowa, może działąć ale nie tak jak trzeba |
|
|
|
 |
sucha83 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 16:12
|
|
|
narazie nie jestem nic w stanie sprawdzic bo auto zostalo na warsztcie a bede tam dopiero jutro.. z tego co mechanik mowil to pompa jest dobra ale ja juz sama nie wiem.. moze czas oddac auto do innego mechanika.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-11-2006, 16:26
|
|
|
sucha83 jeśli nie ECU to przyczyną Twych problemów może być aparat zapłonowy ogólnie mówiąc. Często padają w silniku 1.5 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-11-2006, 18:32
|
|
|
sucha83 napisał/a: | Gdzie szukac przyczyny niedzialajacych wtryskow?? |
Za nie bezpośrednio odpowiada komputer (steruje nimi).
Na wtryskach jest po włączeniu zapłonu cały czas "+", komputer podaje masę i wtedy wtrysk się otwiera. Za podanie "+" po włączeniu stacyjki odpowiedzialny jest przekaźnik główny ) MPI CONTROL RELAY. Odpowiada on też za włączenie pompy paliwa, zasilenie cewki zapłonowej. Ogólnie współpracuje z ECU w podstawowych czynnościach życiowych silnika.
I z tego co mówisz:
sucha83 napisał/a: | w czasie holowania przy wlaczonym zaplonie - bo auto nie odpalilo wogole - slychac dosc glosne cykanie przekaznikow nie wiem jakich.. |
To właśnie on pstrykał - tak mi się wydaje. Albo z nim coś nie tak, albo ECU jednak niepełnosprawne i nie może go obsłużyć.
Przekaźnik ten jest chyba pod radiem w kabinie - ale głowy uciąć sobie nie dam
Powodzenia |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2006, 21:58
|
|
|
Przekaźnik główny jest tuż obok ECU - czarna skrzyneczka. |
|
|
|
 |
sucha83 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 22:00
|
|
|
mam rozumiec ze jak zrobie podmianke ECU to autko byc moze bedzie działac?? :>
a co do tej czarnej skrzyneczki sprawdze jutro bo nie bylam w stanie dzisiaj pojechac na warsztat..
z gory dziekuje za wszystkie rady
Pozdrawiam magda |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2006, 22:06
|
|
|
Przekaźnika głównego nie sprawdzisz bez szczegółowego opisu. Opis ten znajduje się w manualach w dziale FAQ->Download - zajmuje kilka stron w manualu od Mirage, który dał do wstawienia Hubeeert, więc nie jest to takie szybkie. Ważne, żebyś zlokalizowała, czy pstrykanie pojawia się właśnie z okolic ECU.
To czy auto odpali na drugim ECU nie jest pewne - ale wyeliminuje pytanie czy obecne jest przyczyną problemów.
Zrób dokładne testy tego, co napisałem w mailu - na pewno dojdziemy do sedna, tylko musisz dokładnie robić to, o co prosimy a nie słuchać pseudomechaników, którzy robią polonezy czy volkswageny. |
|
|
|
 |
sucha83 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 22:14
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Opis ten znajduje się w manualach w dziale FAQ->Download - zajmuje kilka stron w manualu od Mirage, który dał do wstawienia Hubeeert, więc nie jest to takie szybkie. |
Mam problem ze znalezieniem tego opisu..
Zalezy mi na autku bo czuje sie bez niego jak bez reki wiec bankowo zastosuje sie do wskazowek |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2006, 09:46
|
|
|
Tu masz LINK:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
tam ściągnij sobie
Instrukcja serwisowa mechaniczna US (ENG) Colt/Lancer C5x,C6x 1988-1992
i po rozpakowaniu uruchom "14 - Fuel System.pdf" i tam na stronie 54 jest Control Realy - tu jest skrócony opis testu zajmujący jakąś stronę
ale osobiście nie podejrzewam jego uszkodzenia - chodziło mi tylko o to, byś sprawdziła czy te postukiwania dochodzą od tego przekaźnika - bo jak pisałem jego stukanie to efekt resetowania się ECU, a reset to efekt padania ECU - czyli na pewno kondensatory do wymiany, być może coś jeszcze innego |
|
|
|
 |
sucha83 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2006, 11:42
|
|
|
........ |
|
|
|
 |
|
|