Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] wskazówka paliwa
Autor Wiadomość
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2011, 20:18   [CAxA] wskazówka paliwa

od pewnego czasu zauwazyłem ze po tankowaniu wskazówka nie podjeżdża tak wysoko jak kiedyś. Zawsze tankuje pod korek, dolewając dopóki się prawie nie wylewa, i kiedyś po takim tankowaniu wskazówka paliwa lądowała powyżej najwyższej kreski i dopiero po jakichś 50 km zrównywała się z kreską i zaczynała spadać. Obecnie przy takim samym tankowaniu (ostatnio nawet lekko zaczeło mi sie wylewac bo sie zagapiłem) wskazówka jest maksymalnie kilka milimetrów ponizej górnej kreski.
Macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane?

PS. jaki mamy bak w coltach? 50 czy moze 52l? bo ost zatankowałem prawie 51 i byłem mocno zdziwiony bo byłem przekonany że wchodzi max 50
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-06-2011, 00:59   

Bak 50. Może pływak się zawiesił?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2011, 01:05   

tyle że później pokazuje normalnie, tylko ten max taki oszukany. a da sie dostac do plywaka nie odkrecajac baku? bo aż tak mi na tym nie zależy żeby bak ściągać :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 03-06-2011, 01:06   

Da się. Jest on przy pompie pod kanapą.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2011, 01:07   

super, to w przyszly weekend sobie pogrzebię :)
 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 03-06-2011, 14:43   

Alexander napisał/a:
od pewnego czasu zauwazyłem ze po tankowaniu wskazówka nie podjeżdża tak wysoko jak kiedyś. Zawsze tankuje pod korek, dolewając dopóki się prawie nie wylewa, i kiedyś po takim tankowaniu wskazówka paliwa lądowała powyżej najwyższej kreski i dopiero po jakichś 50 km zrównywała się z kreską i zaczynała spadać. Obecnie przy takim samym tankowaniu (ostatnio nawet lekko zaczeło mi sie wylewac bo sie zagapiłem) wskazówka jest maksymalnie kilka milimetrów ponizej górnej kreski.

To chyba jakaś plaga bo mam identyko sytuację :mrgreen: kilka miesięcy temu po zatankowaniu pod korek wskazówka była 2 mm ponad skalą, teraz tankując tak że się wylewa wskazówka nie dochodzi do górnej kreski tylko jest 1 mm poniżej. Mam również tak, że odkręcając korek wlewu słychać syczenie (podciśnienie się robi w zbiorniku) co sugerowałoby zatkany odpowietrznik? Czy może to mieć związek z różnicami we wskazywaniu poziomu?
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-06-2011, 18:13   

Tomekp napisał/a:
To chyba jakaś plaga bo mam identyko sytuację
a myślałem że to tylko mój. od paru tankowań mu się tak robi. może potencjometr z czujnika jest powodem ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Alexander
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2011, 19:59   

albo załadowalimy jakąś aktualizację od "Mitasubishi"
 
 
pawel-krol 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 209
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 19-08-2012, 11:57   

U mnie po zatankowaniu do pierwszego odbicia wskazówka jest tak jakby pokazywała 3/4 baku a po kolejnych 100km schodzi poniżej połowy. A przy 300 leży już poniżej zera. Dobrze ze rezerwa puki co dobrze działa. Ale własnie jak to jest-ile jest rezerwy w baku? Bo ostatnio zaraz po zapaleniu kontrolki zajechałem po paliwko i weszło 41 literków.
 
 
Kct 
Mitsumaniak
02743/KMM

Auto: Colt CA0 4g93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 107
Skąd: Myszków
Wysłany: 19-08-2012, 20:18   

przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle
 
 
pawel-krol 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 209
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 02-09-2012, 10:25   

Kct napisał/a:
przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle


to ja mam cos skopane bo od pierwszego mrygniecie zrobiłem ponad 90 km i nadal gasnie jak hamuje...
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-09-2012, 14:22   

pawel-krol napisał/a:
Kct napisał/a:
przy 10 litrach i zakretach zaczyna mrugac, przy okolo 7-8l świeci ciągle


to ja mam cos skopane bo od pierwszego mrygniecie zrobiłem ponad 90 km i nadal gasnie jak hamuje...


ten wskaźnik działa dziwnie, potrafi zejść nawet 2-3 mm poniżej zero.
W każdym razie, ile by nie wskazywał, jazda na oparach nie jest zdrowa ani dla pompy ani dla wtrysków, więc lepiej zatankować dla spokoju.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.