Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] skrzypiące hamulce
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-05-2011, 21:45   

To jest komplet na zacisk dwu tłoczkowy.Pewnie dlatego nie pasuje:)
_________________

 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-05-2011, 21:48   

co za żłoby... nie pasowało mi to ze na odpowietrznik jest tylko jedno ale pomyslalem moze jakies takie ich widzimisie. od kiey to w E55A byly 2 tłoczkowe :/ no tak wszystko jasne teraz heh

[ Dodano: 07-05-2011, 21:54 ]
no ale narazie wazne ze mam zacisk z opowietrznikiem :) sprobuje jakos to ogarnac i pojade o IC i zagaam do nich grzecznie .

[ Dodano: 08-05-2011, 20:34 ]
Panowie a gdzie mozna dostac reperaturki do tych zacisków ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 05-06-2011, 21:29   

Krejzi ja w końcu wymieniłem klocki z myślą że to one skrzypią ale po kilkudziesięciu km problem powrócił:( tłoczki rozebrane , prowadniczki przesmarowane a skrzypienie pozostało, załamka. Przy wymianie klocków zauważyłem że mam wyrąbaną tuleję wachacza prostego dolnego może on tak skrzypi, po wymianie dam znać. A tak na marginesie: smaruje się tłoczek jakimś smarem żeby się nie zapiekał?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-06-2011, 23:18   

bprzemo13 napisał/a:
Krejzi ja w końcu wymieniłem klocki z myślą że to one skrzypią ale po kilkudziesięciu km problem powrócił:( tłoczki rozebrane , prowadniczki przesmarowane a skrzypienie pozostało, załamka
Czy zaciski hamulcowe mają duży luz na prowadnicach? Taki, powiedzmy, przesadnie duży?
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 05-06-2011, 23:34   

Luzy są minimalne, według mnie wszystko jest ok tylko skąd to skrzypienie?
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-06-2011, 23:45   

a ja u siebie zrobilem regeneracje zaciskow przepompowalem plyn, wysmarowalem wszystko smarem miedzinym lacznie z tyłem klocka. i jest ciuchutko slicznie i cacy :D
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-06-2011, 23:59   

Nie smaruje się tłoczka tłoczek jest smarowany przez płyn hamulcowy jak wyjmiesz tłoczek w celu wymiany uszczelek trzeba go i tak palcem wysmarować płynem hamulcowym by wszedł do środka z powrotem wpychanie go na chama bez przesmarowania płynem hamulcowym nie jest dobre dla uszczelek...

Krejzi napisał/a:
wysmarowalem wszystko smarem miedzinym lacznie z tyłem klocka. i jest ciuchutko slicznie i cacy :D


I tak powinno się robić :) prowadnice powinny być przesmarowane smarem miedziowym lub grafitowym można też dodatkowo papierem ścierny zerwać farbę na klockach hamulcowych w miejscu ich przylegania do blaszek ustalających blaszki też przesmarować ale delikatnie by nie natłuścić powierzchni klocka i tak by nadmiar smaru nie spływał po klocku...

Jeżeli blaszki ustalające są proste nie szorują o tarcze hamulcową klocki są nowe prowadnice chodzą równo, osłona termiczna za tarcza hamulcową nie ociera to tarcze nie mogą występować piski z układu hamulcowego... prowadnice raczej nie będę piszczeć gdyż ruchy zacisku są nie wielkie...
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2011, 00:01   

mi sie tez wydaje ze jedna z glownych przyczyn byly prowadnice ( te sruby ) a raczej rozerwana gumka na jednej z nich ( gumka jest tylko na jednej ) wraz z zestawem naprawcyzm dostajemy taką wlasnie, przez to zacisk mogl chodzic nie rowno i powodowac jakies trzaski, postaralem sie i teraz chodzi na prawde swietnie :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2011, 00:11   

no ta gumeczka to bardzo ważna sprawa zakładam że ją każdy ma :P zacisk chodzi równo dzięki niej dodatkowo przesmarowana spręża delikatnie powietrze/smar na krótki czas co pozwala szybciej odbić zaciskowi od tarczy, pomaga to systemowi ABS który działa pulsacyjnie jak każdy wie :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2011, 00:21   

po prostu najlepiej zrobic full przeglad dokladnie i starannie ;)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2011, 00:36   

No dokładnie tym bardziej że pełna regeneracja to nie jest trudny zabieg ja go przeprowadziłem z przodu 2lata temu kiedy jedyne co wiedziałem to jak się koło zmienia w samochodzie i jak podładować akumulator :) tylko żałuje że nie kupiłem nowych odpowietrzników bo zorały mi się na nich miejsca na klucz bo miałem jakiś już sfatygowany klucz :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2011, 08:19   

a widzisz ;) ja zrobilem nawet z odpowietrznikami tyle, ze ja musialem wymienic jeden zacisk to pomalowalem zaciskz jarzmem i wymienilem ( mialem urwany odpowietrznik ) a na samochodach znam sie tyle co wyczytam na forum ;d
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 06-06-2011, 11:13   

To pozostało mi jechać do IC po reperaturki i do roboty. Jak zrobię to dam znać
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-06-2011, 11:16   

w IC nie maja. przynajmniej wg. strony ( na stronie sa ale do dwutloczkowych wiem bo niestety dalem sie nabrac i zamowilem u nich. dostalem na dwutloczkowe a w ich katalogu nie ma takich na jednotloczkowe ale mozna szukac po srednicy tloczka 60mm, no chyba ze potrzebujesz na 2tloczkowe ;) )
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2011, 14:46   

w IC jest ale pod inną nazwą pobajże Lancer CB0 kombi 4x4 tak chyba brałem ale nie mam pewności najlepiej zmierzyć średnice tłoczka i poszukać sobie i zlukać na fotce czy zestaw jest podobny do naszych :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.