Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktor Scorpion Mini świszcze
Autor Wiadomość
AnoniM79
[Usunięty]

  Wysłany: 07-06-2011, 17:41   Reduktor Scorpion Mini świszcze

Witam.
Mam nietypowy problem.
Mój reduktor w samochodzie podczas dodawania gazu piszcz/huczy/świszcze (niepotrzebne skreślić).
Stawiam na reduktor, bo na benzynie jest cisza.
Dziwne odgłosy wydaje mi się, że zaczęły się po wymianie filtra w reduktorze. Nie dokładnie w tym samym momencie, ale jakiś czas później. Przed wymianą wszystko było ok.
Samochód jeździ normalnie, nie ma żadnych innych objawów, wykresy z gazu są ok, ciśnienie również.
Co to może być?
Pzdr
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-06-2011, 19:59   

Zadzwoń to ci powiem co i jak. 503 125 022
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 08-06-2011, 02:25   

u mnie zauważyłem to samo też mam dzwonić czy może PW albo tutaj informacja ;>?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
AnoniM79
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 07:57   

W skrócie odpowiem, że po otrzymaniu info od kolegi mario mario, chodzi o wysoką temperaturę gazu...
Tak poza tym to nie wpływa to niekorzystnie na silnik :)
Ale dalsze szczegóły to lepiej już z kolegą ;)
Pzdr
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2011, 20:18   

u mnie też jakoś ostatnio jakby głośniej reduktor chodził... Naczytałem się w Internecie, że jakieś przenoszenie wibracji na karoserię czy coś w ten deseń, ale może coś innego.

Może napiszecie tutaj więcej na ten temat?
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-06-2011, 07:09   

Panowie, Ja mam tak samo. Doświadczenioa mam na tyle, ze mogłem sobie sam założyć instalkę i przyznaję, ze śmiga świetnie. Wiedzy nabyłem u niektórych gazowników w lublinie i na forach "gazeo" i lpg forum" co do scorpionów to tak maja, ze dostają wibracji i przenosi się to na karoserię auta, co do gwizdania reduktora, czy huczenia to ma to związek z temperaturą i zwiazanymi z tym zmianami przy rozprężaniu i przepływie gazu przez reduktor. Zapewne na zimnym silniku wszysto jest ok do momentu kiedy się nie nagrzeje. Nie ma to wpływu na wysokość spalania jak równierz na osiągi, nie wiem czy ma to wpływ na wydajność reduktora. Na razie tyle. Pozdrawiam. Sorki za błędy, idę do pracy, spieszę się, porawię później.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-06-2011, 08:42   

mario mario napisał/a:
co do scorpionów to tak maja, ze dostają wibracji i przenosi się to na karoserię auta


W Golfie moj kolega musial przenosic Skorpiona w inne miejsce i przestalo buczec.
Wiec moze cos jest z tymi drganiami w komorze.

W Zavoli znajomego jak buczalo to dokerecilem chyba z 8 srub i jak reka odjal. Bylo to rok temu po zimie - wiec roznica temp. robi swoje.
Plus tez taki ze mowil iz czasem przez chwile czul gaz po przelaczeniu na lpg i po dokreceniu mial juz spokoj.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.