Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Skaczące obroty przy jeździe na gazie (sekwencja)
Autor Wiadomość
ison 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-06-2011, 19:27   [Cari 1.8] Skaczące obroty przy jeździe na gazie (sekwencja)

Witam,
Panowie, jestem szczęśliwym posiadaczem Carismy 1.8 GLX z sekwencyjną instalacją gazową. Od dobrych kilku miesięcy, mam problem z mocą mojego autka, ale tylko jadąc na gazie. Gdy wciskam pedał gazu, przy niskich obrotach zaczynają mi skakać i samochód traci moc, na początku myślałem, że to może kwestia kiepskiego gazu, ale tankowałem na różnych stacjach i sytuacja się powtarza, filtr powietrza niedawno wymieniałem.


Panowie, może ktoś miał podobny problem? Czy to może być kwestia już zużytych świec i przewodów do nich? jeśli tak to jaka jest ich cena i jakie najlepiej kupić?

Z góry dzięki za info :)
 
 
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 13-06-2011, 19:35   

Może to być kwestia świec, przewodów- zależy kiedy i czy wogóle były wymieniane. Ja najpierw wymieniłbym świece- tańsza opcja. Najlepiej NGK, ewentualnie DENSO, ok. 50 zł za komplet. Przewody to już droższa opcja, bo jeżeli już to tylko NGK i z tego co pamiętam to ich cena coś poniżej 300 zł. A może wystarczy poprostu zrobić porządną regulację gazu ;)
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-06-2011, 20:16   

A co to za instalacja i ile już lat siedzi w aucie?
Jeśli na gazie są takie problemy to przy niesprawnej instalacji zapłonowej na benzynie też powinny być jakieś problemy. Ale jeśli świece i przewody nie były dawno wymieniane to jak napisał przedmówca, warto od tego zacząć.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-06-2011, 23:02   

ewentualnie zobaczyć do filtra gazu i wyregulować instalacje.
 
 
 
ison 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-06-2011, 23:45   

plecho1 napisał/a:
A co to za instalacja i ile już lat siedzi w aucie?
Jeśli na gazie są takie problemy to przy niesprawnej instalacji zapłonowej na benzynie też powinny być jakieś problemy. Ale jeśli świece i przewody nie były dawno wymieniane to jak napisał przedmówca, warto od tego zacząć.


Instalacje gazową zainstalowałem 2 lata temu, zainwestowałem w BRC SEQUENT 24 przyznam się szczerze, że od tamtej pory ani razu nie byłem na przeglądzie gazu, po prostu jeździłem, spalanie od założenia trzyma się na poziomie 10 litrów.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-06-2011, 07:17   

no to zanim zaczniesz od kabli i wymieniać je to najpierw podjedź na regulacje.
 
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-06-2011, 20:55   

Miałem TO SAMO, wymieniłem świece i wszystko minęło.
Świece kupiłem NGK V-LINE BKR6E-11
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
gitarr 
Forumowicz

Auto: Mitsu Carisma 1,9TD 1999r Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 70
Skąd: S-dz
Wysłany: 16-06-2011, 10:58   

Prosta metoda na sprawdzenie przewodów zapłonowych. Idziesz do auta jak jest już ciemno. Odpalasz, podnosisz maskę i i pryskasz zraszaczem do kwiatków na przewody, jeżeli mają przebicie to na pewno to zobaczysz
_________________
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r.
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r. automat
Mitsubishi Carisma 1,8GDI 2001r.
Mitsubishi Carisma 1,9TD 1999r. - obecnie
Mitsubishi Colt GLi 1,3 1996r. - obecnie
Mitsubishi Space Star 1,3 1998r. - obecnie
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-06-2011, 18:43   

Ja też mam ten sam silnik i instalację gazową sekwencyjną i miałem te same objawy ( szczególnie podczas przyspieszania ). Po wymianie świec wszystko minęło.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.