Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-06-2011, 04:17
Świeżo kupiony lancer - dziwna zmiana biegów
Autor Wiadomość
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 16-03-2011, 21:53   

No i właśnie bo statystyczny Polak kupuje srebrny i pod marketem co 2 taki stoi... ;) Nie przeczę,że praktyczny bo auto żony ma taki kolor... :P
_________________
...
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-03-2011, 07:42   

Niestety jak napisałem, proza życia, wcale nie twierdzę że srebrny mi się podoba ale przy jakości dzisiejszych lakierów nigdy już nie kupię auta w ciemnym kolorze.

A co do biegów, bo to w sumie o tym jest wątek, to u mnie jest ok. Aczkolwiek trzeba przyznać że do tej skrzyni trzeba się przyzwyczaić. Biegi wchodzą inaczej niż w Hondzie (Honda to moim zdaniem ideał pod tym względem), w Lancerze na początku wydawało mi się że coś jest nie do końca w porządku. Z tego co jednak przeczytałem na forum to u mnie jest dokładnie tak samo jak było opisywane. Biegi wchodzą jakby z oporem ale pewnie na właściwe miejsce, z charakterystycznym kliknięciem. Po jakimś czasie nawet zaczęło mi to odpowiadać. Czasami rzadko, lekko haczy jedynka. W instrukcji jest napisane że wtedy trzeba wcisnąć sprzęgło, puścić i jeszcze raz wcisnąć, wtedy jest ok. Podobnie w instrukcji jest napisane że włączając bieg wsteczny należy przytrzymać sprzęgło przez ok 5 s. (wskazane zwłaszcza przy zimnym silniku oraz po zatrzymaniu i zamiarze szybkiego ruszenia do tyłu). Wtedy nie ma bata nic nie zgrzytnie.
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2011, 07:55   

artisan, ja jako fanboy Hondy pozwole sobie z Toba niezgodzic...
wole dzialanie skrzyni w Lancerze sedanie niz w Civicu sedanie VIII, wiadomo 6.bieg by sie przydal, ale w Mitsu przy szybkiej zmianie biegow nie mam takich lagow z przekazaniem mojej decyzji o depnieciu gazu... bo w Hondzie czesto jest tak... redukcja, gaz, jakies 0,2s lag, i dopiero silnik dostaje kopa... mozliwe ze to jakies wady pierwszych modeli (rocznik 2006) i stosowania elektronicznej przepustnicy, ale jak sie przesiadam z Mitsu to mi to przeszkadza...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-03-2011, 11:32   

Elektroniczna przepustnica na pewno wolniej reaguje na puszczenie gazu niż na linkę. Więc jak ktoś się przesiada z klasycznego rozwiązania na elektroniczną przepustnice będą przegazówki. Wystarczy lekko wcześniej zdjąć nogę z gazu przed wciśnięciem sprzęgła.
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-03-2011, 21:51   

gzesiolek napisał/a:
artisan, ja jako fanboy Hondy pozwole sobie z Toba niezgodzic...
wole dzialanie skrzyni w Lancerze sedanie niz w Civicu sedanie VIII, wiadomo 6.bieg by sie przydal, ale w Mitsu przy szybkiej zmianie biegow nie mam takich lagow z przekazaniem mojej decyzji o depnieciu gazu... bo w Hondzie czesto jest tak... redukcja, gaz, jakies 0,2s lag, i dopiero silnik dostaje kopa... mozliwe ze to jakies wady pierwszych modeli (rocznik 2006) i stosowania elektronicznej przepustnicy, ale jak sie przesiadam z Mitsu to mi to przeszkadza...


No wiesz ja jeździłem mniej zaawansowanym technicznie modelem, może dlatego :)

W każdym badź razie jak dla mnie w City biegi wchodziły jak w masło :) Inne zalety tego auta były już dyskusyjne :badgrin:
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
tommy4u 
Mitsumaniak
Yes We Can


Auto: Mitsubishi Lancer Sportback1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-05-2011, 13:54   

Ja mam black i faktycznie wymyty i dopieszczony wygląda bosko. No i trzeba poświęcić troszkę czasu na ochronę lakieru. Co do zmiany biegów - to faktycznie nauczysz się poprawnej jazdy po paru km. Najlepiej trzymaj na wysokich obrotach to wtedy nie będziesz miał czasu zastanawiać się nad zmiana biegów:)
 
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 03-06-2011, 23:07   

artisan napisał/a:
Hondę City (...) wyglądała najlepiej
:mrgreen:
Tylko ja mam wrażenie, że City jest posklejana z kilku różnych samochodów?
_________________
Pamiętasz co obiecywała?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-06-2011, 04:16   

Mistrzostwo świata, jeżeli chodzi o OT w dziale technicznym. :roll:
Żeby nie wyciągać konsekwencji temat przenoszę do ogólnego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.