Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie. |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_MC
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 33 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 16-06-2011, 23:09 Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie.
|
|
|
Witam
Mam NIEPOKOJACY problem z samochodem, to jest koszmar, aż STRACH jeździć. Przy około 80-km/h podczas hamowania przed zakrętem, samochod trzęsie, czuje pulsowania pedalu hamulca, im wolniej samochod jedzie tym rzadsze te pulsowanie lecz samą Kierownicą nie trzęsie. To jest koszmar. Wyczyscilem ostatnio piasty i felgi.Troszke pomogło. Podczas ruszania kierownica jest slyszalne delikatne pukanie pochodzące z okolic maglownicy więc topewnie ten krzyzak (chyba na maglownicy). Wyczytałem że może wina tkwic w krzywych tarczach(bardzo mozliwe, gdyz mają już rant). Wahacze niepukają. A z tą maglownica to wyczytałem że w Samochodach ze wspomaganiem, luz z maglownicy nie przechodzi na dalszy uklad zawieszenia(jest Niwelowany).Spotkał sie ktos z tym ,w tym modelu Galanta? Dodam że ABS w tym samochodzie nie działa. Pali sie kontrolka i nie moge zlokalizowac usterki... |
_________________ Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Piotr_MC 16-06-2011, 23:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-06-2011, 23:11
|
|
|
Wina tarcz zapewne, ewentualnie jeszcze nieco syfu na piastach. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Piotr_MC
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 33 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 16-06-2011, 23:17
|
|
|
A jest jakis sposob na zbadanie czy tarcza jest prosta czy krzywa? Jaka jest minimalna grubosc tarczy? Mysle nad przetoczeniem gdyz mam dotego dostęp...jesli pomoze to kupie nowe... |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-06-2011, 07:53
|
|
|
22.4mm
Bicie tawrczy sprawdza sie czujnikiem zegarowym. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-06-2011, 09:23
|
|
|
tak jak piszesz jeżeli mają już wystający rant to tarcze do wymiany. Przerabiałem już ten problem, kupisz nowe to będzie po problemie. Wiem że masz diesla bez kompa ale jak masz ABS to pewnie można wczytać z niego błędy, jeżeli nie będzie się dało tzn że sterownik do wymiany, zazwyczaj w starszych typach ABS pada pompa albo sterownik, można kupić na Alledrogo, te dwie części są połączone razem więc tylko tak je kupisz. |
|
|
|
 |
mario_902
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 TD 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 13 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 17-06-2011, 11:19
|
|
|
odnośnie tarcz-miałem podobny problem
po zamontowaniu nowych klocków i tarcz problem zniknął-okazało sie nie na długo,na jakieś 2 tyg. Wracając do Polski znów zaczęło telepać
pózniej okazało sie ze piasty były delikatnie ale bardzo delikatnie skrzywione
po wymianie kompletów łożysk i piast było oki
prosty sposób sprawdzenia-auto w góre,zdjąc zacisk,tarcze, odpalić motor i na drugim biegu
niech sobie leci,delikatnie przyłożyć śrubokręt do piasty
bedziesz widział czy piasta jest oki
tak ja sprawdzałem |
|
|
|
 |
Piotr_MC
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 33 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-06-2011, 11:57
|
|
|
Co do tarcz, zrobie tak jak piszecie, na początek diagnoza pózniejewentualne poprawki. A z ABS to Ja nie wiem już co...Tak nagle wy padl sterownik lub pompa, Dzien wczesniej wszystko grało, a rano odpalam i kontrolka ciach... |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|