Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie.
Autor Wiadomość
Piotr_MC 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-06-2011, 23:09   Galant 96r 2.0TD - Dziwne trzęsienie.

Witam
Mam NIEPOKOJACY problem z samochodem, to jest koszmar, aż STRACH jeździć. Przy około 80-km/h podczas hamowania przed zakrętem, samochod trzęsie, czuje pulsowania pedalu hamulca, im wolniej samochod jedzie tym rzadsze te pulsowanie lecz samą Kierownicą nie trzęsie. To jest koszmar. Wyczyscilem ostatnio piasty i felgi.Troszke pomogło. Podczas ruszania kierownica jest slyszalne delikatne pukanie pochodzące z okolic maglownicy więc topewnie ten krzyzak (chyba na maglownicy). Wyczytałem że może wina tkwic w krzywych tarczach(bardzo mozliwe, gdyz mają już rant). Wahacze niepukają. A z tą maglownica to wyczytałem że w Samochodach ze wspomaganiem, luz z maglownicy nie przechodzi na dalszy uklad zawieszenia(jest Niwelowany).Spotkał sie ktos z tym ,w tym modelu Galanta? Dodam że ABS w tym samochodzie nie działa. Pali sie kontrolka i nie moge zlokalizowac usterki...
_________________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Piotr_MC 16-06-2011, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-06-2011, 23:11   

Wina tarcz zapewne, ewentualnie jeszcze nieco syfu na piastach.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Piotr_MC 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-06-2011, 23:17   

A jest jakis sposob na zbadanie czy tarcza jest prosta czy krzywa? Jaka jest minimalna grubosc tarczy? Mysle nad przetoczeniem gdyz mam dotego dostęp...jesli pomoze to kupie nowe...
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-06-2011, 07:53   

22.4mm

Bicie tawrczy sprawdza sie czujnikiem zegarowym.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-06-2011, 09:23   

tak jak piszesz jeżeli mają już wystający rant to tarcze do wymiany. Przerabiałem już ten problem, kupisz nowe to będzie po problemie. Wiem że masz diesla bez kompa ale jak masz ABS to pewnie można wczytać z niego błędy, jeżeli nie będzie się dało tzn że sterownik do wymiany, zazwyczaj w starszych typach ABS pada pompa albo sterownik, można kupić na Alledrogo, te dwie części są połączone razem więc tylko tak je kupisz.
 
 
mario_902 
Nowy Forumowicz


Auto: galant 2.0 TD 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: mrągowo
Wysłany: 17-06-2011, 11:19   

odnośnie tarcz-miałem podobny problem
po zamontowaniu nowych klocków i tarcz problem zniknął-okazało sie nie na długo,na jakieś 2 tyg. Wracając do Polski znów zaczęło telepać
pózniej okazało sie ze piasty były delikatnie ale bardzo delikatnie skrzywione
po wymianie kompletów łożysk i piast było oki
prosty sposób sprawdzenia-auto w góre,zdjąc zacisk,tarcze, odpalić motor i na drugim biegu
niech sobie leci,delikatnie przyłożyć śrubokręt do piasty
bedziesz widział czy piasta jest oki
tak ja sprawdzałem
 
 
 
Piotr_MC 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Włocławek
Wysłany: 17-06-2011, 11:57   

Co do tarcz, zrobie tak jak piszecie, na początek diagnoza pózniejewentualne poprawki. A z ABS to Ja nie wiem już co...Tak nagle wy padl sterownik lub pompa, Dzien wczesniej wszystko grało, a rano odpalam i kontrolka ciach...
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.