 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-06-2011, 13:59
|
|
|
Ten przebieg |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 20-06-2011, 00:54
|
|
|
Hugo napisał/a: | Ten przebieg |
nie bałdzo łozumiem :/ zły jest? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-06-2011, 01:59
|
|
|
sveno, rzeczywiście dziwne, że przy tym przebiegu odezwała się skrzynia. Ale może tak naprawdę nie przebieg, a wiek oleju powoduje awarię łożysk? Z tego co czytałem na forum to większość awarii pojawiła się między 200 a 250 tys przebiegu. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-06-2011, 08:35
|
|
|
sveno napisał/a: | nie bałdzo łozumiem :/ zły jest? | Dobry, ale śmiesznie niski. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 20-06-2011, 12:24
|
|
|
Hugo napisał/a: | Dobry, ale śmiesznie niski. | też mnie dziwił jak go kupowałem, ale potwierdzony książką i przez ASO w Szwajcarii, do tego stan auta niczego sobie (oprócz skrzyni i lewego nadkola) środek niepowycierany, zawieszenie chyba jeszcze ori (mechanior tak twierdzi i będzie załamywał ręce jak przyjdzie mu coś tam wymienić, bo pewnie żadnej śruby się nie da odkręcić ) i dopiero po 17kkm w Polsce coś delikatnie zaczęło stukać z tyłu, ale sam nie potrafię wybadać co.
Owczar napisał/a: | dziwne, że przy tym przebiegu odezwała się skrzynia. | już się kiedyś przyznałem, że synchronizator załatwiłem ja sam, własnoręcznie (w skrócie młody i głupi dorwał 2.5 V6 z fabryczną wadą skrzyni, oponami, które i tak nadawały się tylko na złom, lekko zapowietrzonym układem sterowania sprzęgła i próbował wbijać biegi szybciej niż dwusprzęgłowa DSG w trybie sport. Raz delikatnie zgrzytnęło, potem trochę bardziej, a potem tak zostało na szczęście już z tego wyrosłem, albo wyleczył mnie koszt naprawy skrzyni i teraz zupełnie inaczej podchodzę do jazdy tym autem, zresztą jak i każdym innym, co nie znaczy, że jeżdżę jak emeryt, bo lubię czasami sobie "depnąć" ale teraz więcej mysle )
a zaczynające huczeć (bo u mnie ten huk to pikuś w porównaniu z Galem, którym miałem okazje się kiedyś przewieść, zresztą nawet Jackall ledwo usłyszał jak mu pokazywałem o co chodzi) tłumacze tym, że mogły je uszkodzić np. opiłki z katowanego synchronizatora. Ale koniec z tym, za tydzień skrzynia będzie jak nowa, a nawet lepsza, bo ten synchronizator poprawili, i obiecuję o nią dbać. Obiecuje nie wam, tylko mojemu portfelowi i kieszeni, coby więcej tak szarpani nie byli |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 21-06-2011, 12:11
|
|
|
synchronizator wczoraj zamówiony, dzisiaj dotarł oryginał Mitsu:
wielki plus dla Pana Malika aka Japaneze Kontakt bezproblemowy, szybka wysyłka i cena bezkonkurencyjna.
Swoja drogą jak patrzę na te pierścienie to nie mogę dojść czemu to jest takie drogie? Uczę się projektowania maszyn i jakieś tam pojecie mam i ok rozumiem, że gdybym zaniósł tą część do firmy która zajmuje się kopiowaniem przedmiotów czyli tzw inżynierią odwrotną (jest kilka w Krk) to cena byłaby podobna, ale w produkcji masowej myślę, że z ceną można zejść do ok 100zł |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2011, 18:55
|
|
|
sveno, gdyby był popyt nie kupił byś tego z logo MMC tylko był by dostępny "zamiennik" z logo producenta, a że popytu nie ma to MMC ma monopol i ustala sobie cenę taką jak widać.. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2011, 12:36
|
|
|
tomek84, a to nie wiedziałem, w takim razie nie rozumiem ubolewania nad ceną org skoro jest zamiennik... |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 22-06-2011, 15:12
|
|
|
sveno napisał/a: | Swoja drogą jak patrzę na te pierścienie to nie mogę dojść czemu to jest takie drogie? | Rzeczywiście kawał pierdółki i taki drogi Też mam go do wymiany |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 22-06-2011, 15:13
|
|
|
tomek84 napisał/a: | tyle, że to występuje w zamienniku, | Gdzie to można w zamienniku dostać i jak z wytrzymałością? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 22-06-2011, 16:33
|
|
|
tomek84 napisał/a: | tyle, że to występuje w zamienniku, ale sveno chciał oryginał | kto powiedział, że chciałem oryginał? nie znalazłem po prostu zamiennika, nawet Pan Malik o takich nie słyszał.
Olej kupiony (tak jak pisałem jest to Valvo 75w-80), synchro jest, auto gotowe do odstawienia do czarodzieja Leszka, ale najpierw jednodniowy wypad do Zakopanego i nad Morskie Oko.
A tak BTW to coś tam zmontowałem
http://www.youtube.com/watch?v=SSD5WJNxhJg |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2011, 19:06
|
|
|
sveno, fajny filmik, dobry motyw wyszedł z halogenami zgranymi z bing bing hehe no i tańce też niczego sobie |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 24-06-2011, 21:12
|
|
|
złe wiadomości, dzwoniłem do Leszka coby się dowiedzieć co z łożyskami, skrzynie wyjął, ale dopiero zaczyna rozbierać i o łożyskach nic nie wie, za to "pocieszył" mnie, że sprzęgło mi się skończyło. Dziwi mnie to, bo zadnych objawów do tej pory nie było, nic się nie ślizgało, a tu info, że ze tarczy została żyletka i sprzęgło pożyje miesiąc góra dwa. To niezbyt optymistyczne prognozy biorąc pod uwagę planowany wypad na Bałkany. Trzeba działać. jakie sprzęgło polecacie? Chodzi mi o kompletny zestaw: tarcza, docisk, łożysko oporowe. Exedy, Lukas?, Luk, Aisin??? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|
|