Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:09
Zawór EGR
Autor Wiadomość
promil69
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 15:32   Zawór EGR

Mam pytanka:
1 - czy w moim silniku jest zawór EGR?? bo nie moge go znaleźć a sie doczytałem, że tylko amerykańskie wersje COLT-ów go miały. Jeżeli jest to napiszcie gdzie bo już siły nie mam :(

2 - wężyki od pokrywy zaworów (odma) mogą być obydwa "puszczone w asfalt" Czy tylko jeden a na drugim filterek..?? P.S - i prosze nie piszcie że to głupi pomysł (wiem to) ;)

90r 4G15 1,5 GLXi 8V
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-11-2006, 16:30   

promil69 napisał/a:
czy w moim silniku jest zawór EGR


EGR w europejskich 4G15 był montowany w latach 88 i 89 więc go nie masz.

promil69 napisał/a:
wężyki od pokrywy zaworów (odma) mogą być obydwa "puszczone w asfalt" Czy tylko jeden a na drugim filterek


A co to za pomysł?? :?
Ten z lewej strony pokrywy (stojąc przed maską) powinien iść do rury powietrza.
Ten z prawej do kolektora. W pokrywę jest wkręcony zawór PCV - ważna jest jego sprawność - na stronie Krzyzaka znajdziesz.
 
 
promil69
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 19:13   

zaślepiając wężyk w kolektorze ssącym (ten od zaworu PCV) polepsza się spalanie i do komór spalania dolatuje tylko czyste powietrze. Doczytałem się tego na jedym z forum - oczywiście proszę o Wasze opinie czy wogóle warto robić takie przeróbki i czy one coś dadzą (mam na myśli lekki przyrost mocy)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-11-2006, 19:57   

Normalnie to powietrze zasysane jest pod pokrywę zaworów lewym wężykiem (z węża powietrza). I po zabraniu par oleju zabierane przez PCV do kolektora i spalane.
Nie wiem czy to co chcesz zrobić ma jakiś sens i jakie będą konsekwencje (nie koniecznie pozytywne)
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2006, 21:40   

Odme ta co idzie do chwytu powietrza mozna zatkac. Tzn zalozyc na nia filterek, a dziure w chwycie powietrza pozadnie zaslepic.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 20:50   

promil69 napisał/a:
zaślepiając wężyk w kolektorze ssącym (ten od zaworu PCV) polepsza się spalanie i do komór spalania dolatuje tylko czyste powietrze. Doczytałem się tego na jedym z forum - oczywiście proszę o Wasze opinie czy wogóle warto robić takie przeróbki i czy one coś dadzą (mam na myśli lekki przyrost mocy)

ciekaw jestem :mrgreen:
może ktoś to rozwinie czy jest sens-kto sie zna rzecz jasna.

dylson napisał/a:
Odme ta co idzie do chwytu powietrza mozna zatkac. Tzn zalozyc na nia filterek, a dziure w chwycie powietrza pozadnie zaslepic.

do kolektora czy od dolotu?? jak od dolotu to nic nowego nie robisz :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.